Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 17 sep 2008 - Anul XIII, nr. 219 (3900)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6361 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Loteria Română a rămas în 2008 cel mai valoros brand din România, estimat la 36 milioane de euro

Miercuri, 17 Septembrie 2008 (16:09:35)
Loteria Română a rămas în 2008 cel mai valoros brand din România, estimat la 36 milioane de euro, cu un milion de euro mai mult decât în 2007, şi ocupă locul 694 într-un clasament european care cuprinde 3.000 de mărci, se arată într-un studiu realizat de Institutul European pentru Branduri.

Cea mai mare companie de jocuri de noroc din România şi-a majorat în 2008 valoarea mărcii cu un milion de euro, respectiv 2,9%. Anul trecut, brandul românesc s-a plasat pe locul 758 în topul celor mai valoroase companii la nivel european.

Totuşi, valoarea mărcii Loteria Română este de peste 100 de ori mai mică decât a brandului companiei lider în clasamentul european, Nokia, estimat la 38,283 miliarde de euro.

Valoarea celor mai importante zece branduri din România a crescut anul acesta cu 2,3% faţă de studiul din 2007, la 88 milioane de euro.

Nokia este urmată în clasamentul european al celor mai valoroase mărci de compania franceză de bunuri de lux LVMH, cu o valoare estimată la 34,907 miliarde euro, şi de operatorul de telefonie mobilă Vodafone, al cărui brand este evaluat la 24,128 miliarde euro.

Clasamentul european este completat de Telefonica (22,550 mld. euro), Unilever (21,638 mld. euro), Mercedes-Benz (21,359 mld. euro), BMW (20,061 mld. euro), RBS (19,135 mld. euro), France Telecom (19,123 mld. euro) şi Deutsche Bank (18,172 mld. euro).

Pentru realizarea studiului, institutul a examinat peste 3.000 de branduri din 24 de state şi 16 industrii.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Loteria Română a rămas în 2008 cel mai valoros brand din România, estimat la 36 milioane de euro.
 Vizualizări articol: 581 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Loteria Română a rămas în 2008 cel mai valoros brand din România, estimat la 36 milioane de euro5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei