Google
AGRO DENMAR - Pepiniera Maia
AGRO DENMAR - Pepiniera Maia
AGRO DENMAR - Pepiniera Maia
 
marţi, 23 oct 2007 - Anul XII, nr. 249 (3624)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7556 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,2732 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Iulius Mall Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   1 imagine |   ø fişiere video

Gura târgului

Antena 1 Suceava, victima unui joc politic?

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
"

Speculaţiile pe marginea a ceea ce se petrece cu Antena 1 Suceava, până nu demult singurul post local de televiziune din municipiul Suceava şi împrejurimi sunt alimentate suplimentar cu fiecare zi ce trece iar situaţia nu se clarifică. Ultimele discuţii îi dau pe conservatorii suceveni drept oamenii din spatele „conspiraţiei” care a dus la eliminarea televiziunii patronată de Gheorghe Biholar din reţelele de cablu. Scenariul s-ar fi copt între Costel Ignătescu, preşedintele Organizaţiei Judeţene a PC Suceava şi însuşi Dan Voiculescu, mogulul de presă care deţine mai multe posturi de televiziune şi radio, precum şi mai multe ziare. Concret, liderul din teritoriu al partidului condus de Dan Voiculescu s-ar fi plâns că activitatea politică a formaţiunii pe care o conduce nu a fost suficient de bine reflectată în emisiunile postului Antena 1 Suceava. Unul dintre motive ar fi lipsa de echidistanţă a uneia dintre prezentatoarele Antenei 1 Suceava, Adriana Dascălu Bulină. Argumentul ar fi acela că Adriana Dascălu Bulină este soţia lui Bogdan Bulină, şeful de cabinet al senatorului Constantin Gheorghe. Ori, acesta a plecat din Partidul Conservator nu tocmai amiabil, iar din noua postură de reprezentant al Partidului Democrat ar putea influenţa anumite subiecte de presă. Un al doilea argument adus în faţa lui Dan Voiculescu a fost cuplul Ovidiu şi Ancuţa Rusu. Se ştie că cei doi i-au avut ca naşi de cununie pe primarul Ion Lungu şi pe soţia acestuia. Dar, edilul Sucevei nu face parte nici el din Partidul Conservator, ci din Partidul Naţional Liberal, iar mediatizarea acestuia, fie şi în probleme de administraţie locală, ar fi în detrimentul formaţiunii condusă de Dan Voiculescu. Posturile de televiziune au devenit deosebit de atractive în ultimii ani, tot mai multe persoane încercând să-şi impună punctele de vedere, în special cele politice, folosind ca tribună microfoanele reporterilor. Nu ar fi exclus ca şi acest scandal să aibă aceeaşi miză, mai ales că peste o lună vor fi alegerile europarlamentare, iar anul viitor sucevenii sunt aşteptaţi la urne de două ori, pentru alegerile locale şi pentru cele generale.

 

Ignătescu neagă totul, Biholar se abţine

 

În cursul zilei de ieri am discutat şi cu Costel Ignătescu pentru a afla punctul său de vedere referitor la aceste speculaţii. Acesta a negat că ar avea vreo implicare în tevatura stârnită pe marginea postului Antena 1 Suceava. „Ca om politic nu mă pot implica într-o firmă care se ocupă cu administrarea unui post de televiziune. Nici financiar nu mi-aş permite pentru că, din câte am înţeles, o asemenea afacere necesită în jur de 250.000 - 300.000 de euro. Lucrurile se vor limpezi acolo şi se va vedea dacă am sau nu vreo implicare în ce s-a întâmplat în ultima perioadă”, a declarat preşedintele PC Suceava. Nici Gheorghe Biholar nu a fost prea darnic în informaţii despre televiziunea pe care o conduce şi care momentan se află în impas. Biholar a mărturisit că negocierile cu reprezentanţii trustului Intact se derulează în continuare, iar în cel mai scurt timp se va trage linie şi se va ştie ce drum va urma fiecare parte. Antena 1 Suceava nu mai emite pe cablu din 4 octombrie 2007, când firma Intact a trimis o adresă prin care a somat firma condusă de Gheorghe Biholar să nu mai folosească frecvenţa postului naţional de televiziune. De atunci, Antena 1 Suceava emite doar în eter, dar adresabilitatea s-a prăbuşit, de vreme ce mai toate cătunele sunt conectate la operatorii de televiziune prin cablu."
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Antena 1 Suceava, victima unui joc politic?.
 Vizualizări articol: 662 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 1.0 din 1 vot
Antena 1 Suceava, victima unui joc politic?1.051

Shopping City Suceava
DAREX AUTO - Showroom Botosani
Denis
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Optik Tataru - Cabinete Oftalmologice in Suceava
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei