TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
marţi, 5 nov 2013 - Anul XVIII, nr. 258 (5465)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8831 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0924 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   7 imagini |   ø fişiere video

Reduceri, premii şi concerte

Zeci de mii de suceveni s-au înscris la “Maratonul Preţurilor Mici”, la Shopping City Suceava

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Peste 20.000 de suceveni au răspuns invitaţiei adresate de Shopping City Suceava de a participa la “Maratonul Preţurilor Mici”, îmbinând cumpărăturile cu distracţia şi premiile instant.

Toţi pasionaţii de shopping şi modă au fost prezenţi duminică, 3 noiembrie, la Shopping City Suceava, pentru a se distra alături de unii dintre cei mai îndrăgiţi artişti ai momentului – Andra şi trupa Vunk, dar şi pentru a urmări tendinţele toamnă/iarnă în materie de modă. În plus, participanții au avut şansa să profite de reducerile pe care magazinele din Shopping City Suceava le-au pregătit special pentru această zi, dar şi de voucherele de cumpărături în valoare totală de 10.000 de euro.

Pe parcursul celor cinci ani de când Shopping City Suceava se află pe piaţa suceveană, a adus de fiecare dată în faţa publicului evenimente de divertisment şi fashion captivante, oferte speciale în magazine, dar şi premii valoroase.

 

Prezentări de modă şi „Roata norocului”

Pentru cei care erau în căutarea noilor tendinţe de reînnoire a garderobei pentru sezonul de toamnă, magazinele din Shopping City Suceava au prezentat ţinute adresate doamnelor prin colecţiile: Magnetyc Style, New Line, Moda Miss, Texval. Pentru domni, Camiceria Italiana a prezentat  noile tendinţe de indoor şi outdoor, iar tinerii s-au putut inspira din colecţiile prezentate de New Yorker, Takko Fashion, Coax, Kartel by George Hojbotă şi Next level – ce va deschide în curând o locaţie în Shopping City Suceava. Şi cum orice ţinută nu este completă fără accesorii, magazinele Janette, Benvenuti, Gatta, Leonardo şi Deichmann au defilat cu cele mai noi apariţii.

George Hojbotă, un nume sonor printre designerii români şi câştigător al titlului “Cel mai bun designer român de avangardă”, a prezentat pentru publicul sucevean aflat la evenimentul de duminică o colecţie haute-couture avangardistă de excepţie, prezentată şi la Romanian Fashion Weekend şi Fashion Tv Summer Festival  Mamaia - “Inferno”.

De altfel, evenimentul a fost condimentat cu numeroase concursuri cu premii pentru public, iar cumpărăturile în valoare de minimum 150 lei au asigurat primilor 1.000 de clienţi vouchere în valoare totală de 10.000 euro. Pentru a putea beneficia de premiile puse în joc, clienţii trebuiau să se prezinte cu bonul fiscal la Info Point-ul special amenajat în zona de eveniment şi să învârtă la Roata Norocului.

 

Super concerte Andra şi Vunk, la “Maratonul Preţurilor Mici”

Atmosfera a fost completată de hit-urile trupei Vunk, care timp de o oră a îndemnat clienţii Shopping City Suceava să danseze pe ritmuri antrenante şi să fredoneze piese celebre ca “Aşa, şi?” sau “ Scapă-mă de ea”.

Recitalul susţinut de Andra pe scena din Shopping City Suceava a fost unul de excepţie, ce a ţinut în priză publicul foarte numeros, care a aclamat-o până la urcarea pe scenă şi cu atât mai mult pe parcursul concertului. Andra a fost la înălţime şi a reuşit să fie pe placul tuturor, cântând de la muzică pop, R&B sau clubbing house, până la muzică populară. Admiratorii Andrei au putut asculta live îndrăgite melodii din repertoriul său, precum “Vreau sărutarea ta”, „Doar o clipă”, „Dragostea rămâne”, dar şi cele mai noi melodii ale cântăreţei - „ Telephone” şi “Inevitabil va fi bine”.

Pe lângă show-ul captivant, în intervalul 16:00 – 22:00, participanţii aflaţi la eveniment au putut beneficia de reduceri de până la 70% la cumpărături și multe alte oferte promoţionale, dar şi de vouchere de cumpărături în valoare totală de 10.000 de euro.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Zeci de mii de suceveni s-au înscris la “Maratonul Preţurilor Mici”, la Shopping City Suceava.
 Vizualizări articol: 963 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Zeci de mii de suceveni s-au înscris la “Maratonul Preţurilor Mici”, la Shopping City Suceava5.051

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei