Preparate culinare tradiţionale, expresii uzuale, costume tradiţionale sau diverse alte informaţii interesante despre 15 ţări de pe întreg mapamondul au fost prezentate ieri la Shoppping City Suceava, în zona foodcourt, timp de aproape patru ore.
Aceasta a fost prima ediţie a târgului internaţional World Wide Weekend în cadrul GROW, proiect organizat de AIESEC în parteneriat cu Şcoala de Valori şi Shopping City Suceava, prin care tinerii au prezentat într-o formă atractivă şi amuzantă caracteristicile principale ce definesc anumite ţări.
Fiecare echipă a pregătit câte un stand de prezentare a ţării pe care au reprezentat-o, oferind publicului atât interesante preparate tradiţionale ale ţărilor respective, cât şi prezentându-le diverse obiecte sau simboluri caracteristice.
În paralel, fiecare echipă a pregătit câte o prezentare a ţării pe care o reprezenta, cu fotografii, filmuleţe şi chiar dansuri specifice, prezentate în faţa publicului dar şi a juriului, care, la final, a recompensat cu premii echipele care au reprezentat cel mai bine ţările desemnate: Rusia, Mexic, Japonia, Italia, Elveţia, India, Argentina, Bulgaria, Brazilia, Scoţia (Marea Britanie), Egipt, Franţa, Germania, Thailanda şi China.
Vizitatorii centrului comercial au avut astfel ocazia să guste bucate picante din Mexic, salate franţuzeşti, berea şi cârnaţii germani, fructe tropicale, fel de fel de condimente, ceaiuri, dar şi o multitudine de dulciuri, care de care mai aromate şi savuroase.
Prin intermediul acestui târg, AIESEC Suceava şi participanţii proiectului GROW 0.9 şi-au propus să trezească interesul pentru cultură în rândul sucevenilor şi mai ales în rândul elevilor şi studenţilor.