Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 27 sep 2008 - Anul XIII, nr. 228 (3909)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Campania de promovare a României în Italia, în valoare de 600.000 euro

Duminică, 28 Septembrie 2008 (17:33:12)
Campania de diplomaţie publică "Piazza di Romania" desfăşurată în mai multe oraşe din Italia de Ministerul Afacerilor Externe (MAE) şi de Ministerul pentru Comerţ şi Turism, care se derulează în perioada 28 septembrie - 9 octombrie, are costuri de circa 600.000 euro.

"Circa 350.000 de euro sunt de la bugetul de stat, 100.000 de euro de la Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale (MIMMCTPL), iar restul până la 600.000 reprezintă sponsorizări ale mai multor companii româneşti şi străine", a declarat, duminică, Oana Marinescu, director general de comunicare şi diplomaţie publică în cadrul MAE.

Ea a adăugat că această acţiune îşi propune să schimbe imaginea negativă creată de faptele unor români în Italia.

Campania de diplomaţie publică se desfăşoară la Torino, Milano şi Roma, sub sloganul "Romania: un mondo da scoprire", unde au fost închiriate pieţe centrale, care vor găzdui o serie de manifestări ale artiştilor români.

Printre aceştia se numără cvartetul Alexandru Bălănescu, teatrul de păpuşi Ţăndărică şi trupa Sistem. De asemenea, vor avea loc demonstraţii de artizanat românesc, muzică şi dansuri populare româneşti şi italieneşti.

"Participarea ministerului pentru Comerţ şi Turism la această campanie de diplomaţie publică continuă acţiunile de promovare a României în Italia, începută la Carnavalul din Veneţia din acest an. Turismul este recunoscut ca un vector de promovare a imaginii unei ţări, reflectându-se într-o creştere de 60% a circulaţiei turistice dinspre Italia spre România în primul semestru din 2008, faţă de aceeaşi perioadă din 2007", a declarat Lucia Morariu, secretar de stat în MIMMCTPL.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Campania de promovare a României în Italia, în valoare de 600.000 euro.
 Vizualizări articol: 506 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Campania de promovare a României în Italia, în valoare de 600.000 euro0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei