TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
luni, 5 dec 2016 - Anul XXI, nr. 282 (6395)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9212 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,1382 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Economic

DEMAX Black Friday 2016 a fost un real succes

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Campaniile de Black Friday de anul acesta s-au încheiat în majoritatea magazinelor online şi este momentul concluziilor. Despre cum a decurs anul acesta Black Friday am discutat cu proprietarul Demax, Vasile Bîzgan. Demax este cel mai mare magazin online din judeţul Suceava şi în top 10 la nivel naţional.

Reporter: Cum a decurs campania de Black Friday de anul acesta?

Vasile Bîzgan: Vânzările de anul acesta au depăşit aşteptările mele şi a fost cel mai bun Black Friday de până acum.

R.: Ne puteţi dezvălui valoarea totală a produselor comandate în aceste trei zile?

V.B.: Pot spune că aceste trei zile au adus vânzări similare cu cele ale unei luni întregi de vânzări. Apogeul vânzărilor a fost în prima zi de Black Friday, când s-au înregistrat peste jumătate din comenzi. Comparativ cu anul trecut, pot spune că numărul comenzilor a crescut cu 50%.

R.: Ce fel de oferte au accesat vizitatorii site-ului?

V.B.: Clienţii care au ales Demax în perioada de Black Friday au accesat o gamă foarte diversă de produse, începând de la consumabile cu valori mici, până la cel mai scump produs vândut, o combină frigorifică Liebherr Premium, de peste 16.000 de lei.

R.: Care au fost categoriile de produse preferate de clienţi?

V.B.: Am oferit reduceri substanţiale la o gamă variată de produse electronice şi electrocasnice, dintre care cele mai vândute au fost cele din categoria aparate frigorifice şi maşini de spălat. Însă am avut şi multe comenzi pentru aparate de gătit şi îngrijirea locuinţei.

R.: Presupun că în aceste zile traficul pe site a explodat, aţi întâmpinat dificultăţi?

V.B.: Într-adevăr, numărul vizitatorilor a fost de 30 ori mai mare decât într-o zi obişnuită, dar echipa Demax a fost pregătită şi nu am avut probleme tehnice majore care să afecteze activitatea noastră.

R.: Ştiu că aţi oferit un avantaj major sucevenilor, şi anume transportul gratuit în tot judeţul. Aţi remarcat o creştere a comenzilor plasate de bucovinenii noştri?

V.B.: Anul acesta am înregistrat o creştere de peste 25% faţă de anul trecut a comenzilor intrate din judeţul nostru. Comerţul online este mult mai dezvoltat în oraşele mari, în special în Bucureşti, spre deosebire de restul ţării, unde oamenii nu au încrederea necesară în shoppingul online. Tocmai de aceea lucrăm la noi campanii de atragere a clienţilor spre mediul online, accentul fiind pus pe zona noastră.

R.: Pentru că aţi amintit de noi campanii, ce surprize mai pregătiţi?

V.B.: Urmează luna decembrie, luna cadourilor, luna sărbătorilor de iarnă, cu frumoasele tradiţii româneşti, iar Demax sărbătoreşte cu reduceri consistente pentru a vă ajuta să alegeţi cadoul potrivit. În curând vom lansa campania cu ofertele de Crăciun, pe toate categoriile de produse, în special televizoare şi electrocasnice mici, aşa că vă aşteptăm pe Demax să achiziţionaţi cadourile pentru cei dragi.

R.: Cum vedeţi evoluţia vânzărilor Demax pentru anul 2017?

V.B.: Având în vedere că vânzările din mediul online au mers pe un trend pozitiv în fiecare an înregistrând creşteri mai mari de 10% de la un an la altul, pentru Demax anul acesta vânzările ajungând la aproximativ 3 milioane de euro. Avem încrederea că anul 2017 va aduce pentru piaţa de online o nouă creştere care se va reflecta cu siguranţă şi în rezultatele afacerii Demax .

Black Friday în România, încă de la apariţie, a fost un fenomen atipic faţă de cel autentic, deoarece s-a caracterizat prin oferirea unor produse noi spre vânzare în ofertă şi nu doar a lichidărilor de stoc, aşa cum se întâmplă în SUA, locul de provenienţă a acestui curent. Peste 80% dintre români sunt interesaţi să achiziţioneze un produs în această perioadă.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului DEMAX Black Friday 2016 a fost un real succes.
 Vizualizări articol: 2800 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DEMAX Black Friday 2016 a fost un real succes0.05

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Sarmale cu orez şi hrişcă (de post) Pentru aceia dintre noi care consideră cam fad gustul sărmăluţelor de post, această combinaţie va aduce un plus de aromă interesantă, cu tentă de nucă sau de carne. Aceste sărmăluţe sunt foarte săţioase şi, spre deosebire de cele obişnuite, nu... Citeşte