TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
vineri, 4 dec 2009 - Anul XIV, nr. 285 (4271)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8745 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0189 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

ProDemocraţia: Băsescu şi Geoană au cheltuit, în 14 oraşe, circa 700.000 de euro pe outdoor

Vineri, 4 Decembrie 2009 (14:34:16)

Preşedintele Pro Democraţia, Cristian Pârvulescu, a declarat vineri că Mircea Geoană şi Traian Băsescu au cheltuit, în campania electorală, aproximativ 700.000 de euro pentru afişajul oudoor, conform unei evaluări a asociaţiei, care a vizat 13 oraşe din ţară şi cele şase sectoare ale Capitalei.

Conform lui Pârvulescu, monitorizarea outdoor a fost făcută pe 13 localităţi plus Bucureşti, care reprezintă aproximativ 20% din populaţia României. "Estimarea dă o dimensiune a cheltuielilor partidelor politice. Numai pe outdoor cei doi candidaţi au cheltuit aproximativ 700.000 de euro fiecare", a precizat Pârvulescu.

De asemenea, el a precizat că suma plafonată de lege în total pentru campania electorală este de 3,5 mil de euro, precizând că, la nivelul întregii ţări, numai publicitatea outdoor ajunge "la dimensiunea întregii sume permisă de lege".

Conform analizei, în campanie au fost monitorizate 12.012 panouri, afişe şi bannere, cu un cost total estimat de 1,7 milioane de euro. De asemenea, analiza precizează că, la nivelul întregii campanii electorale, Traian Băsescu a avut cea mai mare vizibilitate (40,55%), urmat de Mircea Geoană (39,72), Crin Antonescu (14,39%) şi Sorin Oprescu (5,34%).

"Costurile de outdoor sunt mai mici decât în celelalte campanii. Există două explicaţii posibile: criza economică (...) şi faptul că toţi candidaţii s-au orientat şi pe altfel de campanie. Cea televizată a fost determinantă în intenţia de vot din acest an", a mai spus Pârvulescu.

Pentru monitorizare au fost luate în calcul închirierea panourilor de afişaj stradal, plus costurile de producţie.

În cadrul monitorizării, la candidatul Traian Băsescu a fost contorizată şi campania de promovare a referendumului. De asemenea, pe ansamblu a fost monitorizată şi campania negativă.

Oraşele monitorizate au fost Brăila, Braşov, Caracal, Cluj Napoca, Craiova, Constanţa, Focşani, Iaşi, Oradea, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Neamţ şi cele şase sectoare ale Capitalei.
 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului ProDemocraţia: Băsescu şi Geoană au cheltuit, în 14 oraşe, circa 700.000 de euro pe outdoor.
 Vizualizări articol: 380 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ProDemocraţia: Băsescu şi Geoană au cheltuit, în 14 oraşe, circa 700.000 de euro pe outdoor0.05

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei