Google
AGRO DENMAR - Pepiniera Maia
AGRO DENMAR - Pepiniera Maia
AGRO DENMAR - Pepiniera Maia
 
sâmbătă, 21 sep 2013 - Anul XVIII, nr. 220 (5427)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,7592 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,2607 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Iulius Mall Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video

Implicare

Campanie de conştientizare „Salvaţi Planeta!” în toate mall-urile Grupului Iulius

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

În Săptămâna Mondială a Clădirilor Verzi, 16 – 20 septembrie 2013, grupul de companii Iulius, cel mai mare dezvoltator şi operator autohton de centre comerciale de tip mall, a demarat campania „Salvaţi Planeta!”. În premieră la nivel naţional, o reţea de cinci mall-uri, dezvoltate în cele mai mari oraşe ale ţării, a desfăşurat o campanie cu scopul conştientizării importanţei procesului de reciclare şi a utilizării eficiente a resurselor regenerabile.

Cele cinci mall-uri dezvoltate sub brandul Iulius, din Timişoara, Cluj - Napoca, Suceava şi Iaşi, precum şi cele cinci clădiri de birouri din portofoliu au promovat mesajul: „Planeta are resurse limitate. Reciclează-le! Salvează-le! Economiseşte-le!”.

Clienţii centrelor comerciale şi angajaţii companiilor prezente în clădirile de birouri sunt întâmpinaţi cu mesaje privind importanţa economisirii energiei, apei şi hârtiei şi a reciclării bateriilor şi plasticului. Materialele informative create special pentru campania „Salvaţi Planeta!” pot fi vizualizate pe ecranele din centrele comerciale, pe paginile de socializare Facebook şi pe website-urile mall-urilor. 

Pe lângă impactul social, mesajele promovate includ informaţii care stârnesc curiozitatea. Spre exemplu, reciclarea unei baterii pe lună salvează 19 km de teren arabil, primirea facturilor pe e-mail salvează 250 de copaci pe lună, iar stingerea luminilor din birouri pe timpul nopţii produce o economie de energie suficientă pentru a încălzi o locuinţă timp de cinci luni. De asemenea, prin oprirea apei în timpul periajului pe dinţi s-ar putea umple 250 de bazine olimpice, iar din zece pet-uri reciclate s-ar putea confecţiona un tricou.

Iniţiativa grupului de companii Iulius atrage atenţia asupra epuizării resurselor mediului înconjurător şi asupra rolului pe care îl avem în protejarea planetei, continuând astfel programele de responsabilitate socială.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Campanie de conştientizare „Salvaţi Planeta!” în toate mall-urile Grupului Iulius.
 Vizualizări articol: 881 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Campanie de conştientizare „Salvaţi Planeta!” în toate mall-urile Grupului Iulius5.051

Shopping City Suceava
DAREX AUTO - Showroom Botosani
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Optik Tataru - Oftalmologie Ochelari Lentile Rame Optometrie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei