Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 31 oct 2008 - Anul XIII, nr. 257 (3938)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Blocat în Aeroportul Salcea

Riscă să piardă un contract de milioane de euro, din cauza unei rezervări la avion

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Un om de afaceri din Botoşani, patronul firmei care lucrează la ridicarea magazinului Galleria, de la ieşirea din Suceava spre Fălticeni, este hotărât să dea în judecată compania TAROM după ce, zilele trecute, din cauza unei confuzii legate de rezervarea unui bilet de avion, a pierdut o întâlnire de afaceri care îi putea aduce, susţine acesta, un contract de milioane de euro.

Deşi şi-a făcut rezervare la o agenţie TAROM, ajuns la aeroport pentru a se îmbarca în avion, bărbatul a fost informat că nu figurează în baza de date cu loc rezervat. Nici încercările sale de a achita un bilet pe loc nu au fost acceptate, astfel că a pierdut cursa şi întâlnirea pe care o avea.

Acesta este hotărât să dea în judecată atât compania TAROM, cât şi agentul de transport de la aeroport, pe care îl acuză de incompetenţă şi rea-voinţă.   

 

Ştia că are rezervare

Incidentul s-a petrecut la Aeroportul "Ştefan cel Mare" din Salcea. Victor Mihalachi, administrator unic la SC Victor Construct SRL Botoşani, spune că îşi făcuse programare la zborul de miercuri dimineaţă, cu o cursă TAROM Suceava – Bucureşti.

„Interese deosebite pentru grupul de firme pe care le administrez, mai exact o întâlnire cu un grup de oameni de afaceri din Israel, m-au făcut să apelez, marţi seară, la agenţia locală TAROM din Botoşani, pentru a-mi rezerva un loc la zborul de a doua zi dimineaţă. Angajata de la agenţie a făcut rezervare pentru mine la ora 17.25, tot prin ea primind şi confirmarea telefonică cu privire la rezervarea locului”, a precizat Mihalachi.

 

Angajatul TAROM a refuzat orice modalitate de a-l ajuta

A doua zi, după ora 5.00, acesta a ajuns la aeroportul sucevean. Aici, agentul de transport de serviciu, Dan Laurenţiu, i-a comunicat că nu are rezervare, întrucât nu a achitat biletul, chiar dacă acest lucru nu i-a fost solicitat de angajata TAROM de la Botoşani.

„Trecând peste acest aspect, mai aveam o oră până la decolare şi, dacă ar fi fost bună-voinţă, se putea găsi o soluţie. La 5.20 l-am rugat pe domnul Dan Laurenţiu să-mi elibereze un bilet, pentru că am o întâlnire extrem de importantă. În faţa mea, a mai dat bilete la doi oameni care nu aveau rezervare, iar eu, când i-am întins cei 4,7 milioane de lei vechi, costul biletului, mi-a spus că nu mă mai poate ajuta”, spune Victor Mihalachi, care nu îşi explică atitudinea angajatului TAROM. Acesta susţine că în avion s-ar fi urcat doar 31 de oameni, deşi aeronava are 48 de locuri.

 

„Mă voi judeca cu ei oricât va fi nevoie”

„Faptul că a eliberat două bilete unor călători înaintea mea, faptul că mai erau locuri în avion, toate astea se pot verifica uşor. Dau în judecată atât compania TAROM, cât şi agentul, mă voi judeca cu ei oricât va fi nevoie. Sunt om de afaceri, am sute de angajaţi, dar sunt onest cu toată lumea. În schimb, acest angajat de la Suceava m-a tratat cu sictir şi şi-a bătut joc de mine, ceea ce nu pot accepta sub nici o formă”, este revoltat patronul de la  SC Victor Construct SRL Botoşani.

Acesta nu-şi poate explica atitudinea angajatului de la Suceava, mai ales că nu a avut nici un conflict în prealabil cu acesta şi nici nu-l cunoaşte.

Mihalachi spune că este client fidel al TAROM, numai în acest an a efectuând curse în ţară şi străinătate, pentru care a achitat în jur de 60.000 de lei.  

În plângerea pe care acesta a înaintat-o deja către preşedintele TAROM, el arată că agentul, dându-şi probabil seama de greşeala pe care a făcut-o, nu mai recunoaşte că Victor Mihalachi a fost prezent miercuri dimineaţă la aeroport.

 

Negocieri de milioane de euro, amânate

Mihalachi susţine că, înainte de toate, pierderea cursei TAROM i-a adus grave prejudicii în afaceri. Întâlnirea din Capitală cu oamenii de afaceri din Israel avea drept scop negocierea unui contract de câteva milioane de euro, care viza angajarea în ridicarea unui magazin gigant, într-un alt oraş al ţării.

Acesta a precizat că speră să obţină o altă întâlnire, însă este convins că a pornit cu stângul în negocierile cu ei, mai ales că puţini oameni care trăiesc într-o lume civilizată ar putea concepe că s-ar putea petrece un astfel de episod.   

 

Răspunsul TAROM

Ieri, în jurul orei 13.30, am înaintat o cerere către purtătorul de cuvânt al TAROM, în care prezentam reclamaţia omului de afaceri şi ceream un punct de vedere oficial cu privire la acest aspect. Deşi am aşteptat un răspuns până la 17.30, reprezentantul companiei, Mădălin Tudor, ne-a declarat că nu poate prezenta detalii despre caz, fiind nevoie de cercetări de mai lungă durată.

„Urmare a solicitării dumneavoastră, vă comunicăm faptul că din cauza timpului extrem de scurt (circa 4 ore) care s-a scurs de la solicitarea dumneavoastră nu am putut să întreprindem o documentare amănunţită cu privire la situaţia pe care o prezintă domnul Victor Mihalachi.

Faptul ca domnul Mihalachi este un pasager frecvent al nostru ne obligă să tratăm cu maximum de seriozitate cazul respectiv, cu atât mai mult cu cât astfel de aspecte, dacă se vor dovedi a fi întemeiate, nu pot aduce decât un prejudiciu imaginii companiei noastre. Sperăm ca în curând să revenim cu detalii”, a fost poziţia purtătorului de cuvânt al TAROM.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Riscă să piardă un contract de milioane de euro, din cauza unei rezervări la avion.
 Vizualizări articol: 3346 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.0 din 2 voturi
Riscă să piardă un contract de milioane de euro, din cauza unei rezervări la avion3.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Well... trimis de
(31 oct 2008, 11:16:45
Contracte de milioane de euro... Eu in astfel de situatii n-am incredere decat in mine, presupunand ca trebuie sa ajung undeva in tara ca sa le semnez. Pun fundul in masina si am plecat. Nu Tarom, nu sageti albastre, nu altceva. O fi ea Suceava in "fundul" tarii, dar in cateva ore tot poti ajunge la Bucuresti, la Brasov, la Cluj... Mai ales ca presupun ca domnul Mihalachi nu se deplaseaza cu Dacia 1300 prin tara.

In cel mai bun caz Tarom isi va cere scuze si va oferi 2-3 bilete gratuite. Punct. Asa pot da si eu CFR-ul in judecata ca a intarziat trenul si n-am ajuns la timp sa pun bilete la Loto; bai si-al naibii exact numerele alea au iesit. Ce credeti c-ar face CFR? Si-are cere scuze si mi-ar mai oferi un bilet pe ruta Bucuresti - SV. End of story.
2.   Un test picat trimis de
(31 oct 2008, 13:22:49
Paiosule, tu nu esti in stare sa ajungi la timp la intalnire si vrei contracte de milioane? Ramai mai bine la chirpicul si tizicul din Botswana!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei