Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 16 sep 2008 - Anul XIII, nr. 218 (3899)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Oglindă virtuală pentru clienţii cu pretenţii

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Obositoarea aglomeraţie la cabinele de probe, mai ales în perioada reducerilor, este pe cale să devină de domeniul trecutului.

Cabinele de probă par să îşi trăiască în această perioadă ultimele zile de "glorie". Doamnele îşi pot lua adio de la obositoarele cozi din faţa cabinelor, mai ales în perioada reducerilor când toată lumea pare cuprinsă de febra cumpărăturilor. Ajutorul vine din partea cercetătorilor de la Institutul Fraunhofer din Berlin, care au pus la punct o oglindă virtuală, care permite probarea unui articol vestimentar fără a fi nevoie să se îmbrace.

Consumatorul intră în magazin şi nu trebuie decât să apese un buton pentru a vedea din diferite unghiuri cum îi stă cămaşa, tricoul, jacheta, fusta sau pantalonii. În acest fel, clientul nu va trebui să se dezbrace, îmbrace şi aşa mai departe într-o cabină de probă, deseori incomodă.

 

Cu ochii pe ecran

Singurul efort pe care trebuie să îl facă potenţialul client este să se aşeze în faţa unui ecran special, ţinând în mână articolul vestimentar dorit. Restul operaţiunilor sunt efectuate de computer şi de o microcameră încorporată, care scanează dimensiunile corpului cumpărătorului.

În doar câteva secunde, apare pe ecran o imagine virtuală care îi oferă utilizatorului posibilitatea să vadă din toate unghiurile dacă îl avantajează articolul probat. Prin intermediul diverselor comenzi şi butoane de la "oglinda virtuală" clientul are posibilitatea să schimbe mărimea şi culoarea modelului ales. Modelele virtuale reproduc cele mai mici detalii, precum nasturi sau butoni. Noua invenţie a fost prezentată pentru prima dată pe 29 august la Berlin, iar pe 3 septembrie şi-a făcut debutul la Expoziţia internaţională de electronică IFA, găzduită de capitala Germaniei.

Oglinda se alătură altor invenţii de ultimă generaţie, menită a facilita viaţa cumpărătorilor. Ea a fost precedată de cabinele de probă inteligente, proiectate integral din sticlă. Una dintre oglinzi îi permite cumpărătorului să vadă cum vin hainele din orice unghi şi, în plus, poate trimite fotografii prietenilor. În plus cabinele de probă sunt dotate şi cu un dispozitiv care oferă clientului toate informaţiile dorite despre hainele probate şi alte articole vestimentare similare.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Oglindă virtuală pentru clienţii cu pretenţii.
 Vizualizări articol: 369 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oglindă virtuală pentru clienţii cu pretenţii0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei