Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 7 iul 2011 - Anul XVI, nr. 158 (4756)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Inna, în parteneriat de imagine cu Pepsi

PepsiCo România a încheiat un parteneriat de imagine cu Inna, una dintre cele mai cunoscute artiste din România, care s-a asociat de-a lungul timpului cu unele din cele mai mari branduri la nivel internaţional, informează un comunicat.

Inna, una dintre cele mai cunoscute vedete din România, desemnată cea mai bună cântăreaţă la Premiile Muzicale Balcanice 2011 şi cea mai sexy femeie din lume, în 2010, în topul realizat de revista FHM, devine prin acest parteneriat promotoarea proiectelor Pepsi în România în anul 2011.

"Atât creativitatea şi talentul artistului Inna, cât şi ambiţia sa sunt caracteristici ce reflectă valorile Pepsi şi provocarea pe care noi am lansat-o lumii întregi - Refresh Your World. Inna este cea care a oferit un suflu nou muzicii româneşti şi care a dovedit tinerei generaţii că, dacă ai talent, trebuie doar să îndrăzneşti să schimbi lumea ce te înconjoară", a declarat Călin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo România.

"Sunt foarte fericită că am primit acest rol, este o adevărată provocare şi aştept cu drag să văd ce îmi rezervă această experienţă. Refresh your world este cu adevărat un principiu pe care ar trebui să îl urmăm cu toţii, atunci când ne dorim să schimbăm în bine lucrurile din preajma noastră", a declarat Inna.

Parteneriatul debutează pe 7 iulie, cu o campanie promoţională pe care consumatorii o pot găsi în magazine. Pe viitor, asocierea celor două branduri va continua prin intermediul altor proiecte adresate generaţiei tinere din România.

 

Inna, un adevărat fenomen pe piaţa muzicală

Inna, un adevărat fenomen ce a schimbat ritmurile pieţei muzicale internaţionale, a cucerit deja cluburile din toată lumea, câştigând simpatia fanilor din Europa până în Orientul Mijlociu şi Atlantic. Către sfârşitul anului 2007, cântăreaţa s-a întâlnit cu cei trei producători de la Play&Win, fapt ce a avut ca rezultat lansarea primului său single, "Hot".

În doar câteva luni, Inna a obţinut un succes fără precedent. "Hot" a cucerit cele mai înalte poziţii din topurile din toată lumea, la scurt timp după lansare. Astfel, povestea a continuat - toate single-urile lansate, "Love", "Deja-Vu", "Amazing", "Sun is Up" au devenit hituri, iar Inna a fost răsplătită cu cele mai prestigioase premii internaţionale. Cel mai recent single, "Club Rocker", a fost lansat avându-l ca invitat pe unul dintre cei mai cunoscuţi artişti americani ai momentului, Flo Rida. Hitul este un preambul la albumul ce va fi lansat în această vară, "I am the Club Rocker".

PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare şi băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de un miliard de dolari în vânzări anuale. Afacerile principale - Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola - produc sute de alte alimente savuroase şi sănătoase care deţin nume respectate in industria alimentară mondială. Lucrând pentru o companie cu venituri de aproximativ 60 de miliarde de dolari, angajaţii PepsiCo sunt uniţi prin angajamentul de a menţine o creştere durabilă investind într-un viitor sănătos pentru oameni şi planetă, ceea ce reprezintă un viitor de succes şi pentru PepsiCo.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Inna, în parteneriat de imagine cu Pepsi.
 Vizualizări articol: 630 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Inna, în parteneriat de imagine cu Pepsi5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Monden

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei