Distribution Magi

marţi, 30 iun 2009 - Anul XIV, nr. 150 (4136)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Nicoleta Luciu a fost în vacanţă în Croaţia

Nicoleta Luciu s-a întors din vacanţa petrecută alături de iubitul său, Zsolt Csergo, şi copilul lor, în Croaţia, unde şi-a încărcat bateriile pentru rolul din "Aniela" - primul serial de epocă românesc, realizat de Promance şi difuzat Acasă începând din toamnă, informează postul de televiziune.
Nicoleta şi Zsolt au aşteptat de mult timp prima vacanţă în noua formulă, aşa că s-au bucurat din plin de fiecare moment petrecut împreună.
"Am stat cel mai mult în zona Istria a Croaţiei, dormeam pe iahtul lui Zsolt, iar ziua ne plimbam pe plajă sau vizitam orăşele micuţe, cum este Rovinji, cu străzi înguste, pavate cu pietre şi admiram arhitectura caselor foarte vechi. Zsolt Jr. s-a simţit foarte bine pe tot parcursul vacanţei, i-a plăcut şi călătoria cu avionul, dar şi cu iahtul, spre bucuria noastră. Lucrurile lui erau deja acolo cu o zi înainte să ajungem noi, deoarece a existat o maşină care i-a transportat pătuţul şi tot ce ţine de bucătărie şi baie, astfel încât copilului nostru să nu îi lipsească nimic şi să se simtă precum la el acasă. Când am ajuns şi l-am pus în pat, a fost pentru prima oară când s-a ridicat singur în picioare ţinându-se cu mânuţele de gratii. Am fost foarte mândră de el. I-am luat o piscină gonflabilă în care mă jucam cu el toată ziua şi mergeam cu el în fiecare zi la bazin, unde înotam toţi trei", povesteşte Nicoleta Luciu.
Printre locurile vizitate a fost şi domeniul unde Tito, fostul mare lider al Iugoslaviei, îşi primea oaspeţii - insula Brijuni, care însă pentru ei are o semnificaţie cu totul specială.
"În drum spre insulă, pe iaht, fiul meu a rostit pentru prima oară cuvântul «apu», care în limba maghiară înseamnă «tati». Am fost extrem de surprinşi, a fost un moment emoţionant, m-am simţit cel mai fericit tătic din lume. Nu o să uit niciodată această vacanţă. Am fost aproape de cei dragi, ne-am relaxat, am vizitat locuri frumoase, am petrecut momente de neuitat alături de copilul nostru", spune Zsolt Csergo.
După o vacanţă ideală, Nicoleta Luciu se simte pregătită pentru întâlnirea cu Matilda, personajul pe care îl va interpreta în serialul "Aniela". "Am avut parte de vacanţa mult dorită, alături de Zsolt şi copilul nostru, timp de trei săptămâni. Prima săptămână am stat doar noi trei, apoi a venit şi Iuliana împreună cu iubitul ei - Răzvan, iar în ultima săptămână au venit şi mama şi Ilona. A fost exact vacanţa de care aveam nevoie pentru a-mi încărca bateriile pentru perioada ce o să urmeze. În timp ce ne plimbam pe iaht, am citit cărţile recomandate de Simona Macovei şi scenariile scrise de ea, care m-au făcut foarte nerăbdătoare să începem filmările. Matilda, rolul meu din «Aniela», este foarte diferit de cele pe care le-am făcut până acum şi îi va surprinde pe cei din faţa micilor ecrane", adaugă vedeta postului Acasă.
Telespectatorii o pot urmări pe Nicoleta Luciu într-un rol cu totul inedit, în cea mai curajoasă producţie marca Promance, primul serial românesc de epocă - "Aniela", difuzată pe postul Acasă din această toamnă.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Nicoleta Luciu a fost în vacanţă în Croaţia.