Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 26 mai 2009 - Anul XIV, nr. 120 (4106)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6361 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Catherine Zeta-Jones, într-un scurtmetraj publicitar pentru o marcă de şampon

Actriţa Catherine Zeta-Jones este protagonista unui scurtmetraj cu durata de şapte minute, care promovează brandul de şampon Lux, filmul urmând să ruleze în Asia, la televiziune, în loc de reclame, dar şi în cinematografe, informează site-ul Warc.com.

Scurtmetrajul a fost lansat în China şi Japonia de către compania Unilever, urmând să înlocuiască reclamele clasice difuzate la posturile de televiziune sau în cinematografe.

Recent, reprezentanţii companiei au subliniat, în repetate rânduri, că doresc să se distanţeze de modelul tradiţional de publicitate, ceea ce implică renunţarea la reclamele TV de 30 de secunde, încercând să se apropie mai mult de consumatori şi să joace un rol mai activ pe piaţa mediilor sociale.

Scurtmetrajul, care o are ca protagonistă pe cunoscuta actriţă Catherine Zeta-Jones, a fost produs de agenţia JWT şi se numeşte "Alchemist". Scenariul pentru acest film a fost scris de Jeffrey Caine, care a mai realizat, printre altele, şi scenariul pentru producţia "Prietenie absolută / The Constant Gardener".

Deşi această strategie de marketing a fost utilizată anterior de branduri de lux, precum Chanel sau BMW, Unilever depune eforturi considerabile să ajungă la diferite categorii de public, folosind un scurtmetraj în loc de un spot publicitar.

Potrivit reprezentanţilor Unilever, femeile din Japonia sune expuse, în fiecare lună, la circa 1.000 de reclame. Pe de altă parte, noile tehnologii au schimbat considerabil obiceiurile consumatorilor în China şi Japonia.

Enzo Devoto, vicepreşedinte al departamentului de produse pentru îngrijirea părului al Unilever Asia de Nord şi China, este de părere că "modalităţile de interacţiune cu consumatorii s-au schimbat în considerabil. În aceste circumstanţe, el consideră că filmul este "soluţia perfectă".

Prin film, "nu aducem vedete ale filmului în reclamele noastre, ceea ce fac şi competitorii noştri, ci intrăm în lumea filmelor determinând o apropiere între consumatori şi brand", a mai spus Devoto.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Catherine Zeta-Jones, într-un scurtmetraj publicitar pentru o marcă de şampon.
 Vizualizări articol: 638 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Catherine Zeta-Jones, într-un scurtmetraj publicitar pentru o marcă de şampon0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Monden

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei