Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 23 aug 2023 - Anul XXVIII, nr. 197 (8421)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6156 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   2 imagini |   ø fişiere video

Brandul românesc FRYDAY, fondat de suceveanul Lucian Florea, deschide 3 noi restaurante în doar 90 de zile

Fryday, lanțul românesc de fast-food fondat de suceveanul Lucian Florea, va ajunge până la finalul lunii noiembrie la opt restaurante, la doar patru ani de la deschiderea businessului.

Antreprenorul estimează închiderea anului 2023 cu o dublare a cifrei de afaceri, atingând borna de 5 milioane de euro și declară: „Avem o desfășurare de forțe. În următoarele 90 de zile vom deschide trei restaurante, iar investiția se ridică la peste 1,2 milioane euro. Vrem să fim primul business românesc care se luptă cu mai marii industriei și vom dovedi că merităm să avem un cuvânt de spus în acest sector al QSR-ului”.

Cele trei restaurante vor fi deschise în perioada 23 august – 23 noiembrie,în Alba Iulia, Craiova și Oradea. Lanțul de restaurante are cinci localuri până acum, situate în mallurile din București, Iași, Timișoara, Târgu Mureș și Arad. 

Restaurantul din Iulius Mall Suceava a fost închis din cauza unei poziționări care nu avantaja brandul ce performează foarte bine în zona de delivery, ori zona bazarului este una cu o densitate slabă de populație.

 La Suceava, Fryday va fi redeschis în 1-2 ani, într-un restaurant de tip drive-thru.

 

Antreprenorul urmează să mai deschidă și restaurante cu drive-thru, în Vaslui și Ploiești, dar va continua și expansiunea pe malluri în următoarea perioadă.

Pentru anul viitor, antreprenorul estimează deschiderea unui număr cuprins între 6 și 10 restaurante și o creștere cu peste 50% a cifrei de afaceri. 

Investiția într-un astfel de restaurant este între 350.000 de euro și 400.000 de euro. Antreprenorul spune că pentru a putea concura cu jucătorii internaționali de pe această piață e nevoie de investiții consistente în tehnologie și că doar astfel poate deservi 365 de zile pe an același produs standardizat.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Brandul românesc FRYDAY, fondat de suceveanul Lucian Florea, deschide 3 noi restaurante în doar 90 de zile.
 Vizualizări articol: 3249 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 2.60/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 2.6 din 5 voturi
Brandul românesc FRYDAY, fondat de suceveanul Lucian Florea, deschide 3 noi restaurante în doar 90 de zile2.655

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei