vineri, 27 apr 2018 - Anul XXIII, nr. 94 (6804)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9467 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,2501 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Deficit

Bugetul dat de primărie pentru cabinetele școlare din municipiul Suceava nu acoperă nici cheltuielile de personal

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Consiliul Local Suceava a aprobat, în ședința de ieri, valoarea contractului pentru finanţarea din bugetul local a cheltuielilor de personal, medicamente şi materiale sanitare necesare desfăşurării activităţii din cabinetele medicale din școlile gimnaziale și liceele de stat și de la Universitatea „Ștefan cel Mare”, din municipiul Suceava. Suma aprobată se ridică la 3,256 de milioane lei, pentru perioada ianuarie-decembrie 2018, și este insuficientă față de necesar.

Din corespondența dintre Primăria Suceava și Direcția de Sănătate Publică (DSP) Suceava, inițial a rezultat că suma pentru cheltuielile de personal este de 5,373 milioane de lei, incluzând și bugetarea posturilor vacante. Ulterior, s-a făcut recalcularea fără acestea și a rezultat o valoare a cheltuielilor de personal de 4,475 milioane de lei. Este evident că valoarea contractului pentru finanțarea cabinetelor medicale din școlile din municipiul Suceava nu acoperă nici măcar salariile angajaților.

”Valoarea contractului nu asigură finanțarea, dar aprobăm în această variantă și mai vedem pe parcurs”, a declarat, în ședința CL, primarul de Suceava, Ion Lungu.

Contractul a fost încheiat între Direcţia de Sănătate Publică şi Consiliul Local Suceava, în baza contractelor de muncă ale personalului din cabinetele de medicină generală şi şcolară, a listei de medicamente şi materiale necesare, potrivit baremului, a autorizaţiilor de funcţionare pentru cabinete, a asigurării de răspundere civilă pentru personalul medical şi centralizatorului cheltuielilor de personal. Activitatea de asistență medicală din cabinetele care funcționează în unitățile de învățământ de stat din municipiul Suceava este coordonată de Biroul de Medicină Școlară din cadrul Direcției de Asistență Socială a Primăriei Suceava, condus de dr. Delia Moscaliuc. Acest birou are 11 posturi de medic, din care unul este vacant, și 35 de posturi de asistente medicale, dintre care unul este vacant și 4 temporar vacante, titularele fiind în concediu de creștere a copilului.  

La Biroul de medicină dentară, coordonat de dr. Radu Gheorghiță, sunt 13 posturi de medic dentist, din care două vacante, și un post de asistent medical.  

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Bugetul dat de primărie pentru cabinetele școlare din municipiul Suceava nu acoperă nici cheltuielile de personal.
 Vizualizări articol: 1030 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bugetul dat de primărie pentru cabinetele școlare din municipiul Suceava nu acoperă nici cheltuielile de personal0.05

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei