Mazda România a revizuit ţinta de vânzări pentru acest an în creştere cu 25%, la 2.500 de unităţi, după ce în intervalul ianuarie-mai livrările de maşini au crescut de cinci ori, comparativ cu perioada corespunzătoare a anului trecut, la 1.109 automobile, a anunţat, ieri, compania.
Prin cele 1.109 unităţi livrate în cinci luni, Mazda a depăşit numărul de unităţi livrate pe tot parcursul anului trecut.
În topul vânzărilor conduc modelele Mazda3, cu 374 unităţi livrate în primele cinci luni, Mazda2, cu 352 de exemplare şi Sport Utility Vehicle-ul (SUV) Mazda CX-7, cu 158 de livrări.
"În acest context, am revizuit obiectivul de vânzări stabilit pentru acest an, de la 2.000 la 2.500 de unităţi", a declarat, într-un comunicat, directorul Mazda România, Cristian Rigu.
În prezent, reţeaua de vânzări este compusă din zece puncte de vânzare la nivel naţional, fiecare asigurând şi facilităţi de service, mai puţin dealerul din Sibiu.
Operaţiunile Mazda pe piaţa românească sunt coordonate de Centrul Mazda pentru Europa de Sud-Est, cu sediul la Klagenfurt, în Austria, înfiinţat la sfârşitul anului 2006. Centrul gestionează activitatea pentru încă 12 pieţe, respectiv Austria, Ungaria, Slovenia, Croaţia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Serbia, Bosnia, Macedonia, Moldova şi Albania.