Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 10 oct 2012 - Anul XVII, nr. 237 (5142)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6625 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Internet banking-ul în România este utilizat de doar 4% din populaţie, mult sub media UE, de 37%

Miercuri, 10 Octombrie 2012 (15:25:26)

Serviciile de internet banking erau utilizate, anul trecut, de sub 4% din totalul populaţiei României, comparativ cu media de 37% la nivelul Uniunii Europene, a declarat miercuri Andrei Creţu, manager consulting la PwC România, prezent la Mediafax Talks about Mobile Banking.

"În ciuda numărului de conexiuni la internet în creştere, serviciile de internet banking sunt folosite doar de 4% din populaţia României. În Bulgaria, acest indicator se situează la 3%, în timp ce în Ungaria ajunge la 24%, iar în Polonia la 27%. În ţările nordice, cum ar fi Norvegia, indicatorul ajunge la 85%", a spus Creţu.

În România, 47% din populaţie are acces la Internet. Deşi a crescut de la an la an, indicatorul rămâne sub cel din Ungaria - 65% sau Polonia - 67%.

"Dacă 4% din români folosec serviciile de internet banking, imaginaţi-vă cât de puţini oameni folosesc sau vor să folosească tranzacţiile efectuate de pe dispozitive mobile, în condiţiile în care avem o rată a penetrării telefoniei mobile de circa 130%. Ei însă preferă să meargă la sucursalele băncilor pentru a efectua tranzacţii, care constau în principal în scoaterea banilor de pe card", a spus reprezentantul PwC România.

Telefoanele mobile inteligente (smartphone-urile) au o penetrare de 14% în totalul terminalelor, cu două puncte procentuale sub media din Europa Centrală şi de Est şi cu opt puncte procentuale sub media globală.

Potrivit datelor prezentate de Creţu, piaţa locală a comerţului electronic (e-commerce market) va atinge 647 milioane de euro, de la 527 milioane de euro în 2011, şi va creşte anual, în medie, cu 17% până în 2016, la 1,14 miliarde de euro. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Internet banking-ul în România este utilizat de doar 4% din populaţie, mult sub media UE, de 37%.
 Vizualizări articol: 637 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Internet banking-ul în România este utilizat de doar 4% din populaţie, mult sub media UE, de 37%0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei