TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
vineri, 28 aug 2009 - Anul XIV, nr. 201 (4187)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8784 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0503 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Facebook, obligată să le permită utilizatorilor să îşi controleze mai strict datele personale

Vineri, 28 August 2009 (15:13:42)

Platforma de socializare Facebook a fost obligată să le ofere utilizatorilor posibilitatea de a-şi controla mai strict datele personale şi cât din acestea pot fi vizualizate în cadrul reţelei, în urma plângerilor formulate de autorităţile canadiene pentru confidenţialitatea datelor.

Potrivit Media Guardian, acest lucru va reduce capacitatea Facebook de a le furniza informaţii advertiserilor.

Facebook a fost obligată să le ofere utilizatorilor o capacitate mai mare de control asupra datelor personale pe care le pot vedea ceilalţi membri ai reţelei de socializare sau dezvoltatorii de jocuri şi aplicaţii.

Un control sporit exercitat asupra datelor personale de către utilizatori este o decizie privind consolidarea confidenţialităţii datelor online luată în reacţie la plângerile formulate de oficialii canadieni responsabili cu protecţia şi confidenţialitatea datelor. În plus, această decizie este parte a unui trend în dezvoltare de a limita utilizarea datelor personale de către proprietarii de reţele de socializare şi producătorii de programe şi ar putea avea repercusiuni şi asupra altor reţele, precum MySpace sau Twitter.

În condiţiile în care utilizatorii primesc din ce în ce mai multă putere asupra modului în care sunt utilizate informaţiile lor personale, se diminuează potenţiala capacitate a companiilor precum Facebook de a face bani prin furnizarea de date advertiserilor. În trecut, compania a fost criticată pentru că a folosit datele utilizatorilor în vederea transmiterii de publicitate targetată.

După o analiză de un an realizată de Office of the Privacy Commissioner din Canada, Facebook a fost de acord să le dea utilizatorilor mai multe informaţii referitoare la modul în care datele lor personale sunt utilizate pentru transmiterea de publicitate. În plus, reţeaua de socializare a acceptat şi să modifice setarea "default" privind controlul datelor astfel încât aceasta să reflecte preferinţele utilizatorilor.

În plus, se înăspreşte şi controlul asupra informaţiilor pe care terţii le pot vedea în legătură cu un utilizator. Facebook, înfiinţat de Mark Zuckerberg, a fost pionierul utilizării aplicaţiilor descărcabile, deschizând site-ul oricărui editor cu capacitatea de a produce un program. Aplicaţiile de pe Facebook au pornit de la jocuri naive, de tipul aruncatului cu oi sau plăcinte în alţi prieteni, şi au evoluat considerabil. Cu toate acestea, în cadrul procesului de descărcare, utilizatorii trebuie să permită aplicaţiei să le acceseze toate informaţiile personale, cum ar fi data naşterii, starea civilă sau cele privind grupurile din care fac parte pe site.

Facebook a acceptat, însă, că furnizarea acestor informaţii trebuie limitată, schimbările, care vor fi introduse pe parcursul următorului an, urmând să îi afecteze pe cei circa 250 de milioane de utilizatori ai platformei de socializare din întreaga lume.

"Dialogul nostru productiv şi constructiv cu autorităţile canadiene ne-a oferit oportunitatea de a ne îmbunătăţi politicile şi practicile într-un mod prin care să oferim o şi mai mare transparenţă şi control utilizatorilor Facebook", a declarat Elliot Schrage, vicepreşedinte pentru comunicare internaţională şi politici publice în cadrul Facebook

Facebook îşi va actualiza politicile privind confidenţialitatea datelor astfel încât să le ofere utilizatorilor mai multe informaţii referitoare la modul în care pot să îşi şteargă contul din reţea şi la funcţionarea programelor de publicitate.
 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Facebook, obligată să le permită utilizatorilor să îşi controleze mai strict datele personale.
 Vizualizări articol: 380 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Facebook, obligată să le permită utilizatorilor să îşi controleze mai strict datele personale0.05

Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Noul Yaris Hybrid
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Ultima ora

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei