Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 12 mai 2008 - Anul XIII, nr. 109 (3790)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Comunicat de presă - PSD

Fascismul lui Flutur, în atenţia Europei

Celor care îl venerează pe Flutur, le recomand cartea „Viaţa lui Adolf Hitler”, de John Toland, apărută la New York, în 1977, pentru a se convinge singuri de asemănările dintre începuturile carierelor politice ale lui Adolf Hitler şi cea a „lupului fericit” (Adolf, în germana veche) Gheorghe Flutur.

Amândoi erau intoleranţi cu celelalte partide, Hitler proclamând „Revoluţia brună”, iar Flutur – „Revoluţia portocalie”. Intoleranţa lui Flutur faţă de partidele în care a activat (PCR, PDSR, PNL) este dusă până la paroxism.

Şi Hitler, şi Flutur au deviat atenţia mulţimii de la problemele reale, prin mitinguri numeroase, parade şi spectacole de masă, la care antrenau clasele sărace şi tinerii, amestecând promisiunile pentru popor cu ameninţările la adresa tuturor adversarilor politici.

Şi Hitler, şi Flutur au jurat că vor respecta proprietatea privată şi le-au promis ajutor ţăranilor şi clasei mijlocii, angajându-se să lichideze şomajul.

Şi Hitler, şi Flutur nu au cerut decât „să li se acorde putere deplină pentru patru ani”, ca să arate lumii „cât sunt de capabili”.

Şi Hitler, şi Flutur au folosit acelaşi slogan electoral: „Ordine şi muncă”.

Şi Hitler, şi Flutur au folosit aceleaşi insulte (şobolani, căţei etc.) în discreditatea adversarilor, ambii mimând o ură feroce faţă de comunism, dar având şi un trecut carieristic între comunişti, precum şi o abureală de creştin-democraţie.

Şi Hitler, şi Flutur au promis bunăstarea pe seama capitalului străin, atacându-şi adversarii pe seama proiectelor, deşi nici Hitler, nici Flutur nu au avut proiecte proprii de dezvoltare. Amândoi, aşi ai provocării, au catalogat legitimele riposte şi acuze drept „atacuri murdare” sau „disperare electorală”.

Flutur e un nimeni, o bulă de otravă precum „băşica porcului” de pe izlazuri. E putred de bogat, fără să fi făcut afaceri (!), şi-acum numai puterea îi mai lipseşte. În lăcomia lui carieristică e gata de orice, inclusiv de otrăvirea unor generaţii dezorientate, cărora le distrage atenţia de la adevăraţii autori ai dezastrului naţional, scandalagii guvernanţi de dreapta fascistă. Nu iubeşte folclorul, dar se foloseşte de formaţiile artistice conservate de instituţiile Consiliului Judeţean. Îi dispreţuieşte pe luptătorii anticomunişti, dar se lustruieşte cu eroismul lor. Fură, corupe, inclusiv Justiţia, devastează România, dar o face pe mireasa imaculată. El şi cohorta lui de trântori lingăi (Andreica, Pardău, câţiva bazarişti care au dat faliment) cică vă vor aduce viitorul pe care îl meritaţi. Dumnezeu să vă apere de un astfel de viitor!

Ion DRĂGUŞANUL

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Fascismul lui Flutur, în atenţia Europei.
 Vizualizări articol: 3007 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.22/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.2 din 9 voturi
Fascismul lui Flutur, în atenţia Europei3.259

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Isus trimis de
(12 mai 2008, 11:23:25
Aha, si care ar fi problema? Acum incercati sa-l ingropati pe flutur sau ce? In fine, ziaristii tot ziaristi raman...
1.1  RE: Isus trimis de
(12 mai 2008, 12:50:23
domnule dragusanul,banuiesc ca va considerati un om de cultura,pai daca ati vedea acest articol scris de un coleg de al dvs din presa cred ca ati zambi ironic.eu care nu sunt jurnalist probabil as scrie un articol mai defaimator la adresa lui flutur cu toate ca o sa il votez.pot spune sincer ca este cel mai timpit articol pe care il vad de ceva vreme intr-un ziar fie el si local.
1.2  RE: Isus trimis de
(12 mai 2008, 13:09:35
Comparatie mai stupida nu cred ca poate fi facuta decit de un membru PSD,partid de hoti care au jefuit tara in numele democratiei care ne-au intors in timp pentru a se imbuiba furind tot ce se putea fura.Rusine golanule!!!
1.3  RE: Isus trimis de
(12 mai 2008, 16:53:10
Se vede ca dl Dragusanu a slujit PCR-ul mult si bine pe vremea cand Crai Nou era Zori Noi si proslavea comunismul si dictatorii regimului. Pe atunci se simtea foarte puternic stimatul jurnalist. Dar ce studii ai dle Dragusanu, nu cumva vestita academie Stefan Gheorghiu??? unde ieseau pe banda politrucii vremii? Mai stiti si altceva in afara de cuvantarile lui Ceausescu?
1.4  RE: Isus trimis de
(12 mai 2008, 17:54:27
acesta este punctul de vedere al psd-ului din moment ce mirza a anuntat ca de acum incolo dragusanul va raspunde in locul sau.se pare ca acest tonomat local este cam depasit si doar atat a putut scoate ..un articol de toata jena.sunt curios cum se simte acest domn ,care scrie la comanda banilor si nu a constiintei cum ar trebui sa faca un caine de paza al societatii adica un jurnalist ,cand se vede incoltit de toti cititorii
1.5  RE: Isus trimis de
(12 mai 2008, 23:08:14
Cei din PSD, cu liderul si candidatul lor "domnul" M�rza au aruncat primii "bolovanul" �ntr-o exprimare , �ndraznesc sa spun, chiar "fascista" (nici macar comunista) . O sa realizati, sub 5 % caci va speriati propriul electorat cu "nebunia" din afirmatiile pe care nu le crede nimeni. �i provocati pe cei din PDL sa va arate ca si ei pot fi "m�rzulici" daca vor. Oricum Flutur va c�stiga, macar numai pe motivul ca M�rza este de 16 ani la CJ si este de ajuns, chiar si pentru pesedisti.
2.   Nu se compara trimis de
(12 mai 2008, 11:23:30
cred ca ar fi o mindrie pt. dl. Flutur sa fie comparat cu Hitler !poate doar in privinta genocidului asupra gainilor !
3.   Hmmmm trimis de
(12 mai 2008, 11:33:52
Ma ziaristi de rahat, ca va bateti joc de noi cu minciunile voastre e una, ca scrie articole comandate e alta, ca de la fapta pana la tipar imaginatia voastra infloreste povestea in fel si chip e, la fel, alta chestiunie... dar sa pun numele lui Hitler alaturi de 0 (zero) -ul barat de flutur?! acuma chiar ati intrecut orice limita!
3.1  RE: Hmmmm trimis de
(12 mai 2008, 14:57:23
KKK... ori esti PSD'ist, ori inteligenta nu e punctul tau forte. Ce legatura au ziaristii cu acest COMUNICAT DE PRESA??? Poate nu cunosti termenul de "COMUNICAT DE PRESA", asa ca ti'l explic eu. O institutie, formatiune politica, societate comerciala, asociatie, sau chiar un grup de oameni, au dreptul constitutional de a trimite spre publicare COMUNICATE DE PRESA in care sa'si expuna anumite pareri, idei, realizari etc. Ziarul, oricare ar fi el, nu are dreptul de a interveni asupra lui... Asa ca, revin la prima intrebare. Ce legatura au ziaristii cu acest COMUNICAT?
4.   Mda trimis de
(12 mai 2008, 11:43:39
Asta chiar e tare. N-are nici o legatura Flutur de Balaceana cu Adolf de Braunau. Sa fim seriosi...
5.   Baaaaaaaaaaaa trimis de
(12 mai 2008, 11:45:32
ma cica e comunicat de presa din partea PSD-ului... ei cei care au avut atatia Baroni locali in 2004... sa nu vorbim de bacau... si-au gasit sa acuma sa il compare pe Dl. Flutur cu Hitler... ma intreb cata minte poti sa ai... oare pe asta se bazeaza campania electrola sa injosesti un om care a muncit pt judetul suceava... sa va fie rusine ma PSD-istilor...
6.   Imi pare rau trimis de
(12 mai 2008, 11:49:33
Cindva citeam articolele lui Gaza(oare de ce nu ia placut numele ??) cu oarecare placere, aveau caracter satiric, ceva substanta si erau placute. In acest articol se vede de la o posta ca s-a lasat dus de nas de cei de la PSD, are o critica de tot risul , nici in vise nu se fac asemenea asocieri si-i pacat ca ataca pe canditatul cel mai bine postat. in sondaje Desigur fiecare om are si mari lipsuri, dar oare acest Mirza care de atitia ani s-a imbuibat el si toti din familia lui, nu ar fi cazul sa plece??Acest Dragusanul care din cind in cind scoate coltii , miriie si musca pe furis ar trebui dus la adapost , ca tot se poarta asa ceva.
7.   Imi pun doar o intrebare... trimis de
(12 mai 2008, 11:55:54
Daca este adevarat ceea ce se spune? Ma ia cu fiori doar gandindu-ma! Da-l draq de ciolan, de ban, de putere. Dar amenintarea cu dictatura e foarte mare in Romania de azi! Voi nu sesizati sau ce mama naibii sunteti asa orbi?
8.   Nu pot sa cred trimis de
(12 mai 2008, 12:01:35
Nu pot sa cred ca exista asemenea ziaristi(cu diploma sau fara?),care isi permit sa ilustreze un asemenea comunicat.Pentru ziaristii infierbantati si liderii"marcanti"ai PSD,exista un loc cu multa racoare.Dupa asa o arsita,merita si ei sa se racoreasca putin.RUSINE!!!!!!!!!!!!!!!!
9.   Proba trimis de
(12 mai 2008, 12:11:05
Asa este. Numai manifestari gen concerte, spectacole,...(am fost criticat ca m-am legat de spectacolul de ziua Europei).

La televizor se cearta numai pe niste subiecte care nu prea intereseaza pe nimeni. Eu personal nu pot urmari o astfel de emisiune.

As face altceva acum ca e campanie si poate ca toti acesti candidati sunt dispusi la actiuni care nu le-ar face in alta perioada.

De exemplu i-as pune sa mearga pe jos de la Cartodrom pana la B-dul George Enescu si sa vad ca dau solutii cum se rezolva problemele de acces ale cartierului sau i-as invita sa plece de la Hotel Zamca spre intersectia Marasesti pe ce traseu vor sa-i vad ce au de spus.

Abia apoi functie de raspunsuri ar trebui votati .
9.1  RE: Proba trimis de
(12 mai 2008, 14:35:24
recomandarea ta are legatura cu drogatul de Dragusanul Gaza sau cu Marza?
10.   Punct de vedere trimis de
(12 mai 2008, 12:19:30
Mi se pare o modalitate ascunsa de a face campanie electorala unui partid.
11.   Care morala,care deontologie? trimis de
(12 mai 2008, 12:35:45
Intelegem ca este campanie electorala ,ne-am dorit zeci de ani sa fim liberi sa ne alegem pe cei care ne vor conduce ca sa-i si putem trage la raspundere.Ce-i asta ?In fata nostra a alegatorilor care din start suntem luati de fraieri apar astfel oamnei ca semnatarul articolului care abuzeaza de libertatea de opinie si arunca cu cei vine in virful pixului ,sperind ca oamenii il vor lua in seama si intinzind laba-i plina de rahat dupa rasplata.De altfel in prajma alegerilor PSD ul il scoate din grajdi pe Dragusanul si asmuta asupra adversarilor politici.Jalnica fiinta si jalnic tirg in carrui ziare poti inlni asemena ineptii!!!!
12.   Unde? trimis de
(12 mai 2008, 12:36:16
Unde este ascunsa aceasta modalitate?:)Te rog sa fii mai explicit alegatorule.

Uite,eu am fost la Bucsoaia-la Serbarile Bucovinei.Si acum putina istorie.....Stii ca in anul 1937,regele Carol IIsi Mihai-Mare Voievod de Alba Iulia au participat la Serbarile Arcasesti de la Bucsoaia?Pe parcursul acestui eveniment au avut loc defilari ale arcasiilor din Bucovina,ale unor care alegorice cu teme istorico-etnografice si reprezentatii de dansiri populare si coruri bucovinene.

Eu sper ca usor,usor va veti imbogati spiritual.
13.   H3 trimis de
(12 mai 2008, 12:43:15
voi astia din psd vatzi pus in situatia evreilor si vatzi datzi seama ca nu mai aveti multe zile dak ajunge flutur la conducere....multzi psdisti trebuie gazati dar ce sa faci ca e democratie.
14.   Dragusanu-parizer redivivus trimis de
(12 mai 2008, 12:48:33
Ma indoiesc ca acest scarta-scarta pe hartie,cu infatisare de porc si minte de gaza, a deschis vreodata cartea la care face referire in articol. Pentru corecta sa informare,numele real al autorului este Joshua Taulander,evreu stabilit in State. Ca orice evreu,nutreste sentimente deosebite vis-a-vis de Hitler si de fascism,drept pentru care nu cred ca are rost sa vorbim prea mult despre obiectivitatea celor consemnate in respectiva scriere.

Probleme este alta: Dragusanul isi permite sa vorbeasca despre furturi si despre hoti. Cred ca mult mai interesanta ar fi o autobiografie pe aceasta tema; in tineretea sa zbuciumata ar fi unele aspecte de comentat. Caracterul sau jegos nu ar trebui sa-i permita aprecieri nici la adresa comunistilor,nici a fascistilor,indiferent cat de condamnabile ar fi faptele acestora. Un om robit pantecului,al carui unic tel in viata a fost parizerul,moneda de schimb pentru scrierile sale otravite!
15.   Mai gabriela,muiere rea... trimis de
(12 mai 2008, 12:52:31
frumos,ce sa zic! pai cu astfel de manifestari semanatoristo-pasuniste a debutat totalitarismul in Romania; se vede ca nu stii sau te doare in cot,legile antisemite cam cand au aparut?

Stiai ca Bucovina a fost leaganul extremei drepte si ca mai intai au fost carele alegorice apoi deportarile si executiile in masa? De Transnistria ,lagarele de acolo,ai auzit? Carol al doilea a pregatit patul germinativ pentru legionari,ma mir ca federatia Comunitatilor Evreiesti nu se pronunta inca,asteapta oare ca padurarul sa ajunga sa mearga cu pusca (si cureaua lata,of corse...) si carul alegoric la serviciul de presedinte al Consiliului Judetean. Cam pe cand va zbura porcul...
15.1  RE: Mai gabriela,muiere rea... trimis de
(12 mai 2008, 13:02:53
Basule,ai inceput sa le plangi de mila evreilor? Federatia Comunitatilor Evreiesti n-are decat sa se pronunte la Tel-Aviv! Dupa tine ar trebui sa le inaltam ode judas-ilor,pentru ca ni i-au dat pe Marx,Engels,Lenin et comp! Despre tratamentul aplicat trupelor romane in retragere,in Siret, mai are rost sa aducem vorba? Bukovina a fost si va ramane uber alles,cu sau fara acceptul tau,lingau de kururi evreiesti!
16.   Din pacate..... trimis de
(12 mai 2008, 13:03:52
Din pacate,dupa cum am mai scris mi-am dat seama de nivelul dumneavoastra intelectual.Pacat ca nu ati invatat mai multa istorie....Totul este un amalgam,din pacate,in mintea dumneavoastra......
16.1  RE: Din pacate..... trimis de
(12 mai 2008, 16:29:09
daca tot iti place sa tii evidenta greselilor pe care le fac, vino pe la mine sa ma stergi la c*r dupa ca ma c*c miai fi mai de ajutor decat sa imi porti grija pt greselile pe care le fac.
17.   Cretinule trimis de
(12 mai 2008, 13:07:55
Da-mi voie sa-ti spun ca esti un cretin, d-le ziarist. De fapt nu cred ca esti ziarist. Ar trebui un "Vlad Tepes" in Suceava; si nu numai, pentru ca, stim cu totii ca PSD-ul a facut Constitutia si toate legile importante pentru ei. Ar trebui pusi la zid asa cum l-au pus si ei pe Ceausescu. Dupa ce au furat toata munca poporului roman, acum sunt "mari oameni de afaceri" si sunt protejati de lege.

17.1  RE: Cretinule trimis de
(12 mai 2008, 13:40:32
Basule,cred ca esti unul din copiii nenorocitei aleia de-a stat incuiata in pivnita...mai bine n-o descoperea nimeni,ca uite ce monstri au iesit la suprafata! Vad ca pe masura ce se apropie alegerile incepeti sa cadeti in depresie severa! Suicidul-ultima solutie!
18.   Cucoana... trimis de
(12 mai 2008, 13:10:19
ma enervezi,tsatso! uita-te la postarea trogloditului de mai sus (Bogdan),asta e nivelul vostru si asta ii asteapta pe naivi.Istoria nu se invata din "Cursul scurt de furat cu cliupa",mai tante!
18.1  RE: Cucoana... trimis de
(12 mai 2008, 13:34:54
Asculta, fermentatule,daca-mi pun mintea,in juma' de ora aflu si cum o poreclea pe maica-ta in gradinita! Cand o sa ma urc cu Hummer-ul pe trotuar,dupa tine,sa nu ma intrebi de ce si pentru ce! Nu-ti cere osanda,ca asta se rezolva cel mai usor! Mars la Marza,tembel dontzoid,ca a ramas seful fara tigari!
18.2  RE: Cucoana... trimis de
(12 mai 2008, 13:42:23
Basule,cred ca esti unul din copiii nenorocitei aleia de-a stat incuiata in pivnita...mai bine n-o descoperea nimeni,ca uite ce monstri au iesit la suprafata! Vad ca pe masura ce se apropie alegerile incepeti sa cadeti in depresie severa! Suicidul-ultima solutie!
19.   Revelatie trimis de
(12 mai 2008, 13:30:09
Dupa cum scrii domnule BASU eu cred ca esti membru PSD.Este O.K. pentru ca cei de nivelul tau de cunastere sunt din ce in ce mai putini!
20.   Vezi? trimis de
(12 mai 2008, 13:32:34
P.S.Cat de usor te poti ascunde in spatele unui pseudonim.Eu iti scrisesem domnule BASU cu pseudonimul tau.Ti-am explicat pentru ca este mai greu cu asemenea oameni.....
21.   ,,pentru padurarul BASU" trimis de
(12 mai 2008, 13:49:13
mai Basulei se vede ca esti padurar dar cu inclinatii sovietice

22.   Fac apel trimis de
(12 mai 2008, 13:54:34
Fac un apel la discernamant iar pentru ceea ce scrieti sa aveti un suport.Sa stiti ca nu aveti libertate absoluta pe internet.Si aici,greselile se platesc.Avem servicii care vegheaza pentru asta si foarte bine fac.Sa nu credeti ca daca v-ati ascuns sub un pseudonim ati scapat basma curata .Nu-i chiar asa.Incercati sa spuneti ceva util sucevenilor in comentariile voastre,nu doar injurii si jigniri.Eu cred ca se poate sa avem un dialog in contradictoriu constructiv,nu asa cum s-a creionat el aici.
23.   O mica parere trimis de
(12 mai 2008, 14:11:49
Dl Flutur este unul dintre sucevenii care au facut tot ce au putut pe judet.Sper sa iasa la alegeri si sa termine mai repede drumul vatra dornei suceava, si multe altele impreuna cu Dl Lungu de la acelasi partid sper sa starpeasca ciuma asta de PSD-DISTI.
24.   Daca vreti... trimis de
(12 mai 2008, 14:43:27
Acest ziarist, asa cum a scris azi, nu face campanie pro ci anti celor ce l-au angajat! Daca vreti sa usurati campania adversarilor politici, puneti-l sa mai scrie pe Ioan Dragusanu, dar daca vreti sa nu va mai ingreunati campania[care si asa este foarte grea!], dati-l afara! Ar fi pierdere de timp sa mai analizam articolul de mai sus. Pacat ca l-a citit pe John Toland! Sau nu l-a citit el, i-o fi spus cineva?
25.   Descreierat trimis de
(12 mai 2008, 14:47:51
Nu am vazut atata ura la un om cum am vazut la Ion Dragusanul Gaza,scriitor semidoct(nici liceul nu stiu daca a reusit sa-l termine),in schimb,prevalandu-se de calitatea sa de ziarist la Zori noi,mai ales,semna articole cu controalele pe care le facea presa de atunci pe la alimentarele ceausiste,totul fiind in regula(cel putin asa reiesea din articole).Ca era vorba de o negociere cu responsabilii de alimentara este mai mult decat evident.
26.   Jalnic trimis de
(12 mai 2008, 15:02:42
Dupa cum se vede, nu numai ca adversarii politici nu au nimic concret impotriva senatorului Flutur, dar nici macar n-au imaginatie.
27.   Despre fascism si alte cele trimis de
(12 mai 2008, 15:16:42
Flutur nu are nicio treba cu fascismul asa cum nu are nici cu politica!

El acuma vrea sa impresioneze si sa se dea mare torpila si descendent din samantza de legionar vezi doamne. Fis !

In primul rand politica nu se face pe pasunile patriei in mijloc de transhumantza si in al doilea rand legionarii nu erau sectanti (a se citi pocaiti!).

D-ul ziarist mai bine ne-ar explica relatiile "conjugale" dintre d-ul Flutur si cei de la Filadelfia. Asta ar fi mai interesant.

Sau d-ul ziarist sa ne spuna si pozitia BOR fata de aceasta alaturare.
28.   Jos Mafia trimis de
(12 mai 2008, 15:18:42
Ce gunoi e Dragusanul asta,bacred ca are alcool in loc de sange si a scris acest aritcol sub influenta unei navete de rachiu de sfecla.Marzoiul nu se apara singur,pt ca nu stie, afurat tot ce a putut si acum si-a luat un dement drept purtator de cuvant.Si asta, alcoolicul vine cu asemnea afirmatii, cred ca nimeni nu mai crde azi baliverne ca fasxcism, hitlerism...insa toata lumea vede ca a facut marza.Apropos,am fost azi in comuna Forasti unde e primar pe care il lauda marzoiul..A spalat sute de miliarde de lei vechi...si nimic concret doar drumuri de pamant,nu tu asfalt,nu tu civilizatie.Mi s-=a parut ca oamenii de acolo traiesc exact ca pe vremea lui Stefan cel Mare..asa ca marzac mai aio zile numarate si afar pe veci cu toate neaurile si increngaturile tale de pe scena politica suceveana!
29.   ION DRAGUSANU O DAI IN BARA trimis de
(12 mai 2008, 16:38:57
DOMNULE dRTAGUSANU DAR CHIAR NU TI-E RUSINE, CREYI CA NE MAI POTI DUCE CU PIXUL SI CREIONUL TAU ASA CUM AI FACUT DINTOTDEAUNA SI ACUM CONTINUI. TI-A DAT STAPINUL O BUCATA DE PIINE SI AI INCEPUT SA LATRI, SAU NUMAI TI-AU PROMIS O PIINE MAI MARE. TE RUGAM CEI DIN BREASLA SA TE LASI CACI CACI TE CUNOSC INDEAJUNS ;SUCEVENII: LASANE SI TU SI BARONUL MIRYA CU AI LUI. ACUM SPUNE LA TELEVIYOR CACI BAIATUL E MATUR SI POATE RASPUNDE PENTRU AVERILE SI ILEGALITATILE CARE LE-A FACUT DAR ACESTEA SUNT FACUTE IMPREUNA CU TATA ;MIRYA: SI CLICA LUI. LASANEEEeee....
30.   Hitler & comp. trimis de
(12 mai 2008, 16:42:27
H�c!! Parerea mea!!

Citind asemanarile dintre Hitler si unii politicieni actuali , ma g�ndeam la zilele c�nd destinele tarii se aflau �n m�inile lui Iliescu. Mai cititi �nca o data, amintiti-va de mineri si mineriade si vedeti mai bine unde se afla dictatorii.

1) Mitinguri si parade - "IMGB - face ordine", "Noi muncim, nu g�ndim"

2) Iliescu "ocrotea proprietatea" si toate guvernarile de st�nga au adus un plus de someri

3) Si Iliescu ne-a aratat de 3 ori c�te 4 ani c�t a fost de capabil - apropierea de rusi si scufundarea Rom�niei �n haznaua istoriei cu legi ambigue, mai ales �n ce priveste proprietatea

4) Sloganu lui Iliescu era "Sarac si cinstit" (neaplicabil la ceilalti membri PSD)

5) Insulte iliesciene: huligani, golani, mai animalule

Deci, domnule drosofila melanogaster (g�za), cauta dictatorii �n propria ograda!
31.   Tonomat trimis de
(12 mai 2008, 16:59:21
Stimati cititori,de aceasta data cred ca v-ati dat seama ce inseamna "ziarist de protocol".Priviti la acest "soricel de cancelarie" numit Dragusanul.Din pacate in mass-media din Romania exista multi de teapa lui.Acesti indivizi fara capatai carora daca le dai "un euro sau le promiti un Jack Daniels",scriu tot ce vrei sa citesti frumos despre tine,sau injurii la adresa adversarilor.Cred si sper ca "purtatorul de stampila",nu poate fi influientat de asemenea "ziaristi de protocol" la alegerile de la 1 iunie!

Si Dragusanul,si Cristoiu,Gadea si V Stan au ordin sa mazileasca si sa discrediteze adversarii PSD si PC.

Si Dragusanul,si tonomatele de la antenele lui Felix motanul,recita astfel de aberatii,considerandu-se detinatorii adevarului absolut.

Si Marza,si Dragusanul cunosc foarte bine ce inseamna sa fii "soricel de cancelarie" .

Si Dragusanul,si Marza au fost purtatori de cuvant(mancatori de c....) ptr PSD(PCR).

31.1  RE: Tonomat trimis de
(12 mai 2008, 17:38:14
Frate,nu ti-a explodat tastatura in momentul in care ai scris numele Dragusanului alaturi de cel al lui Cristoiu? Sapte vieti de-ar avea gaza din el si tot n-ar ajunge nici macar la genunchiul lui "ardei-umplut"! Nu te risca sa-i oferi grohacului Jack Daniels,ca nu stie ce-i aia si te mai si injura! Daca ai ceva parizer,targul e ca si incheiat! Cu cat mai ieftin,cu atat mai bine...individul nu apreciaza calitatea ;mai curand cantitatea! Se pot folosi cu succes tigarile marca "Plugar" sau "Doina".
32.   ... trimis de
(12 mai 2008, 17:37:52
Ciudat articul. Probabil ca asta este punctul de vedere al PSD. Oricum, asemanarea este prea fortata ca sa fie adevarata. Asteptam reactia PD-L-ului.
32.1  RE: ... trimis de
(12 mai 2008, 17:44:43
Daca asta este punctul de vedere al PSD,sa si-l asume ,si vom vedea cum vom reactiona. Sa raspunzi la ineptiile semnate de Dragusanul este un fel de blowing in the wind,...e ca si cum ai lua la bataie un infirm !
33.   Hitler, Stalin si Ceausescu = Flutur + Baselu trimis de
(12 mai 2008, 17:40:35
Aceasta sleahta de infractori, in frunte cu Baselu, Boc-Poc, stafia Stolo si la nivel de judet, Fluturas, au studiat foarte bine apucaturile celor mai mari criminali ai istoriei omenirii secolului XX si acum incearca sa puna in practica folosind poporul roman ca pe o masa de cobai. Sunt in stare de cele mai josnice lucruri numai sa fie luati in seama, la ei obrazul subtire, bunul simt, respectul pentru semeni sunt niste necunoscute. Calca totul in picioare, ca o turma de porci flamanzi. Se vede ca lumea este scarbita de laturile cu care improasca peste tot dar ei o tin tot asa iar cand o mai iau perte raturi guita de mama focului. Porcul tot porc ramane, iar Flutur tot porcar ramane, pardon, porcar sef.
33.1  RE: Hitler, Stalin si Ceausescu = Flutur + Baselu trimis de
(12 mai 2008, 17:55:36
Deocamdata esti doar Stan Pecare-l-mananca-n cur. Patitu o sa fii,dar dupa 1 iunie...
34.   Dictatura trimis de
(12 mai 2008, 17:47:26
Regimul dictatorial a lui Hitler folosea forta si teroarea pentru a aduce oamenii la adunari si parade, la �nt�lnirele lui Flutur lumea vine din curiozitate si din placere. Cred ca ar prinde binisor un pui de dictatura pt ca rom�nul asa a fost �nvatat, altfel vedeti ca nu-si revine?
35.   Bv drag. trimis de
(12 mai 2008, 19:43:47
s-a vrut a fi o defaimare la adresa lui fluturas si uite unde s-a ajuns ti-ai pus cititorii(alegatorii) in cap sa fiu ''manzucul'' erai out
36.   ..plagiat... trimis de
(12 mai 2008, 19:53:23
Cineva postase, cred ca acum o saptamana, ceva in acest sens. Cred ca Fault sau Un roman, iar d-l Dragusanul a "aprofundat" tema. DECI E POSIBIL SA FIE SI CEVA ADEVAR LA MIJLOC!!!! SI ATUNCI CE NE FACEM?? CAND O SUTA ITI SPUN CA ESTI BEAT DU-TE SI TE CULCA!!!
37.   Din pacate,ai dreptate,Giza ! trimis de
(12 mai 2008, 20:09:58
Oricite pacate ar avea Giza(e mai scurt ca Dra...) si are destule ,de data aceasta isi merita banii(euro?), cu atit mai mult cu cit nu-si pune nici mintea la contributie,lucrind cu materialul clientilor. Pune alaturi extrase din documente(o carte despre Hitler si pasaje din presa suceveana sau din manifestarile electorale ale PD-Laturilor, si ce constata orice observator ,atent dus de minuta de controversatul ziaristtonguerea multe si oarecum (ne) intimplatoare asemanari si potriviri,unele pina la "imbratisarea suprema"intre doua personaje,Hitler ,caruia nu mai avem ce-i face,cum se spune si Flutur Zarone,caruia daca suntem atenti,pina nu-i prea tirziu.ca in celalalt caz,putem sa-i retezam aripioarele(pornirile dictatoriale,minciunile si promisiunile menite a baga spaima in adversari si a semana deruta in rindurile electoratului tinar sau mai putin informat ,campanie si cheltuieli demente,nascute din frica de justitie).Cine a urmarit comentariile mele,care nu sunt platit,vede asta
38.   .... trimis de
(12 mai 2008, 22:49:27
miroase a propaganda. ce fel de jurnalist esti?
39.   Scribului trimis de
(12 mai 2008, 22:52:51
Stimate Ion Dragusanu, esti un cretin !Cat ai primit pentru articol ? RUSINE ! (de trei ori)
40.   Bai chachat cu ochi ti a dat psd sa lingi puterea? trimis de
(12 mai 2008, 23:41:08
ba mi se rupe de politica dar esti varza ca pupi in chur pe comunistyy din psd ,ti a dat sa bei sa scrii din nulitati contra lui flutur,nu l stimez mult pe flutur dar e domn fata de marzosu comunis zero pe linie si va castiga cu siguranta CJ si l va pune pe marza cu zerourile lui la pascut
41.   REALITATEA TV trimis de
(13 mai 2008, 01:49:50
Ati vazut, la REALITATEA Tv, "discursul" d-lui Flutur? si ce s-a intamplat urmare a mesajelor sale si ale ocupantului de la Cotroceni? Evenimentele(bataile) de la Preutesti si Ciprian Porumbescu au precedat articolul, dar cele de la Giurgiu s-au petrecut post articol si vine sa intareasca cele spuse de mine si cele din articol!!!!! Sa pariem si pe linsaj?? Asta vrea Flutur si CASA DIN MIHAILEANU?

Atrageam atentia, in alte postari, ca asa se va intampla si ca mesajul este unul fascist.
42.   Nu inteleg mesajele userului UN ROMAN trimis de
(13 mai 2008, 08:54:23
Domnule UN ROMAN,incearca atunci cand scrii si nu numai sa fii mai coerent.Sau poate te adresezi unui tipar PSD.Daca este asa,si daca vrei sa transmiti ideile tale alambicate doar celor de nivelul tau este O.K.
42.1  RE: Nu inteleg mesajele userului UN ROMAN trimis de
(13 mai 2008, 11:05:19
Daca nu cunosti toate evenimentele petrecute(macar in jud. Suceava) nu e vina mea. Pentru a putea judeca pe cineva/ceva ma mai si documentez. Ata cat imi permit cunostintele si logistica. Ptr cultura d-nei Gabriela: Am fost 8 ani membru PNL, am facut campanie ptr Flutur(si nu marefer la lipit afise) cu rezultate f bune pentru zona de activitate. Ii cunosc "mesajul" si cum "recompenseaza" pe cei care muncesc alaturi de el. Nu sunt singurul care a trecut, in ultimul moment, in alta"barca". DE CE? Pentru ca cei care au muncit si au avut rezultate au fost inlaturati si adusi altii, "cu dare de mana", din alte localitati/partide. Cum se numeste asta? CINE PE CINE A TRADAT??? STII PE CINE APERI??? Am cunoscut, acum 8 ani, o doamna Gabriela, din anturajul d-lui Flutur, care dupa campanie a plecat in Franta cu/pe banii nostrii. Sa nu-mi spui ca ai revenit! Daca nu esti una si aceeasi persoana sa ma scuzi!
43.   JALNIC trimis de
(13 mai 2008, 11:03:10
ESTE CRED CA A DOUA OARA CAND COMENTEZ UN ARTICOL....DE DATA ASTA CHIAR NU M-AM PUTUT ABTINE.....ESTE JALNIC ARTICOLUL IAR UN JURNALIST CRED CA AR TREBUI SA FIE IMPARTIAL IN ASTEFEL DE ARTICOLE.....RUSINE DOMNULE!
43.1  RE: JALNIC trimis de
(13 mai 2008, 11:19:38
D-le DONE, iesi in judet/tara si vezi ca mesajul, fascist sau nu, prinde la "prostime.

Aurel Moldovanu si Andrada au avut un spectacol ( lansarea unui candidat PSD) intr-o localitate din jud Suceava si a fost loviti cu pietricele sau "proiectile" de prastie. Tot in timpul acelui spectacol, doi tineri "aghesmuiti" bine, au intervenit in echipamentele E-ON si au intrerupt iluminatul. Amenda o vor plati ei sau cei care i-au pus sa faca astfel de "fapte de vitejie"? Cel care a fost surprins "atacandu-l" pe Moldovanu, un pusti de 16-17 ani, a spus ca afost incurajat de un profesor(nu pot sa-i spun domn). Ce prestanta mai poate avea, acest CADAVRU DIDACTIC, in fata elevilor?? Sa mai spun "CULOAREA POLITICA" a atacatorilor si "INDRUMATORILOR"?
44.   Ma bucur trimis de
(13 mai 2008, 11:20:00
Ma bucur tare mult de un lucru.Putem sa discutam in termeni amiabili.:)Nu sunt doamna Gabriela de care vorbesti.Mi-as fi dorit sa fac o excursie in Franta dar nu in termenii descrisi de dumneavoastra.Am calatorit in multe tari,dar in Franta n-am ajuns.De venit am venit de la Bucuresti.Nu am facut politica pana acum deoarece am fost apolitica.

Cat priveste lucrurile pe care le semnalati,se intampla,din pacate,in toate partidele politice.Indiferent de scorul partidului meu nu am sa fiu un voiajor.Sunt statornica,de felul meu si am demnitate.Defect profesional,ce sa-i faci.:)
44.1  RE: Ma bucur trimis de
(13 mai 2008, 11:38:40
Nu sunt adeptul unui limbaj vulgar sau jignitor, dar nu pot sa stau alaturi de cei care tradeaza sau fura. Am spus-o si celor cu care acum colaborez. Stiu de ce organizatii intregi PD, PNL,PRM sau chiar PDminusL au trecut in alte "barci". Ma bucur, dar in acelasi timp timp, ma doare sufletul sa vad ca mi se da dreptate ptr ce spuneam acum 4 sau 8 ani. Am fost incomod si voi fi pentru cei care nu tin cont de munca mea sau a colegilor mei sau care ma/ne vor jigni.

Crede-ma, stiu mult mai multe de cat spun si nu ma "cenzurez" din frica ci pentru a-i proteja pe cei care mi-au spus sau aratat unele dovezi. Ca nu vorbesc de pe pereti o dovedesc unele "atacuri" pe serverul meu(ma rog, al institutiei la care, cu onoare, prestez). Au incercat sa-mi "atace" IP-ul, dar SURPRIZA, IP-ul public e de Bucuresti, iar in intranet....nu au mai putut intra. Asa am aflat ca sunt coleg cu "UN NEBUN", dar si alte chestii.....
44.2  RE: Ma bucur trimis de
(13 mai 2008, 11:48:51
P.S. STIU CARE PARTID VA AVEA UN SCOR MAI MARE, DAR AM PLECAT LA UNUL CARE VA AVEA UN SCOR MAI MIC PTR CA "MAI BINE LA PERZANIE CU UN DESTEPT....."(POTI FOLOSI,AICI, RANCHIUNOSI IN LOC DE .....) Si vei vedea ca am dreptate. Sunt FairPlay si urez succes(uri) multe PDminusL-ului, dar nu accept modul in care vor sa se impuna. Spui ca PSD-istii sunt comunisti? Intreaba-i pe bunicii tai sau cei peste 75 de ani cum faceau comunistii, cuzistii, regalistii campaniile(sa nu mai pomenim de legionari)? Cine are exact acelasi mod de operare? Am sa fiu, un pic, "golan"(si-mi cer scuze ptr asta), in armata se spunea:"Beleste ochii bine, sa nu belesti..." Daca am intrat si pe acest site, am facut-o pentru a informa si nu pentru a dezinforma. Am dat si temeiul legal pentru unele afirmatii, dar vad ca in teritoriu, inca se mai minte cu nerusinare. Nimeni nu spune pana unde se intind competentele Primariei, ale CJ, ale consilierilor, ale RA DJ, etc si asta nu e bine ptr nimeni.
45.   Imi pare rau.... trimis de
(13 mai 2008, 11:46:13
Imi pare rau sa aud asemenea lucruri.Dar eu pana nu sunt convinsa de anumite lucruri,acestea fiind dovedite,nu ma hazardez sa fac remarci gratuite.Stiti,toate au o plata la un moment dat in lumea asta.Sper sa fiu lasata sa fac lucruri bune pentru oameni,ca din acest considerent am intrat in politica.Nu imi este frica de nimeni si de nimic.Am gresit,doar de Dumnezeu imi este frica.

P.S.Daca puteti sa-mi spuneti,la ce institutie lucrati.V-am intrebat ca sa pot intra si eu sa vizualizez.....
45.1  RE: Imi pare rau.... trimis de
(13 mai 2008, 11:52:56
Prefer, ca pana dupa alegeri sa nu implic societatea, dupa va voi contacta, sau o sa va dau o adresa de mail.
46.   Mail trimis de
(13 mai 2008, 11:55:54
ptr UN ROMAN si GABRIELA: va dau eu mail-ul meu gh_gh_1989@yahoo.com(vezi ca ai mesaj pe intranet)
47.   Chiar ca esti nebun trimis de
(13 mai 2008, 11:58:34
Tu erai? Chiar ca esti nebun!!! Merci fain! Veazi ca vin la Suceava(la 14.00 la BT). Esti la tura?
48.   Inca mai sper.... trimis de
(13 mai 2008, 11:59:03
O.K.

Inca mai sper ca la un moment dat ne vom uni fortele,oamenii de bine,ca sa facem lucruri bune pentru societate.M-am saturat de atacuri sub centura urate,de vorbe spuse cu patima si ura.

Va rog sa-mi spuneti ce parere aveti despre investitorii gasiti Marza pentru modernizarea aeroportului.Eu una sunt oripilata de ce s-a vorbit in legatura cu extinderea aeroportului.Despre trainingul pentru 3000 de piloti chiar n-am cuvinte....Din punctul meu de vedere este o mascarada ieftina,pe care doar cei de specialitate o pot intelege.....
48.1  RE: Inca mai sper.... trimis de
(13 mai 2008, 12:10:09
Din cate il cunosc pe d-l Marza, stiu ca face si minuni. Eu am avut, in 1997-2002, o colaborare cu ofirma de telefonie GSM, iar d-l Marza si d-l Sofronie(Dumnezeu sa-l odihneasca si sa-l ierte) s-au implicat f mult ca judetul sa fie "penetrat" de ceea ce parea o "mare minciuna". Am ramas surprins de deschiderea de care a dat dovada. Ne-a impus cateva conditii, rezonabile, care erau in folosul judetului(ca materiale de constructie si mana de lucru,acolo unde era posibil sa fie din judet). Nu i-au fost date comisioane sau cadouri. A incurajat si sprijinit si firma concurenta. Asa ca vb din acel punct de vedere.Am avut colaborari cu dumnealui si pe linie de servici, la fel OK!(om fi noi de stat, dar fara sprijin de la CJ.) Nu zic ca e 100% corect, dar ca la medic, daca nu-ti cere de ce dai?? Despre un centru de instruire si antrenamente aviatice se vorbeste de multisor timp. Stiu ca si Italienii voiau sa faca ceva prin zona (Bacau, iasi sau Suceava). Am promis ceva, cand aflu...
49.   Multumesc trimis de
(13 mai 2008, 12:00:44
Va voi trimite email.:)
49.1  RE: Multumesc trimis de
(13 mai 2008, 12:13:40
Diseara raspund la maail.

Am fost coleg si sunt amic cu fostul Comandant de la Salcea(DAN Adochitei), o sa ma interesez.
50.   Bun.... trimis de
(13 mai 2008, 12:16:49
Sa stiti ca nu vorbesc gratuit.Chiar stiu ce spun!!!Sotul meu avand aceasta meserie (pilot)a ramas socat de cele afirmate de Marza.Mai multe voi spune la timpul potrivit.

P.S.Sa nu considerati ca nu vrem sa se modernizeze,extinda aeroportul.Dar....nu asa....
51.   Multumesc frumos trimis de
(13 mai 2008, 12:20:06
Astept raspunsul pe mail.Multumesc anticipat!!!

Ce sa va mai spun de terenurile din apropierea aeroportului....Sunt in cunostinta de cauza.Dar,,,,toate la timpul lor!
52.   Un roman,un nebun si o parasuta trimis de
(13 mai 2008, 19:02:06
O asociere de zile mari,numai ca au alunecat putin alaturi de subiect. Primilor le-a cazut motzul ca la-nghetata vara, pe caldura,iar ultimei ,prea sumar imbracata (calduri mari,moncher!) i se vad umflaturile de travestit si gradele de la 02...15.In rest ... plictiseala si usoare semne de lehamite.Linistea dinaintea atacului(actului).... murdar ! P.S. M-as bucura sa ma insel(nu ca "sotul"parasutei).Ca inaltime ati trecut de primul etaj(numai ca voi coboriti,nu urcati! ).S-auzim(?)mai multe !!
52.1  RE: Un roman,un nebun si o parasuta trimis de
(13 mai 2008, 20:44:18
FAULT, ma dezamagesti, ai putintica rabdare. Pana nu stii(despre ce-i vorba) ateapta. Daca te inseli, iti ceri scuze? Multumesc.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Politic local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei