Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 28 mar 2024 - Anul XXIX, nr. 73 (8602)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Campanie

Bucovina, prin Mănăstirea Sucevița, este promovată ca destinație turistică în Italia, în Roma și Milano

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Bucovina este promovată ca destinație turistică, prin Mănăstirea Sucevița, în Italia, în Roma și Milano. Este vorba despre o campanie de promovare outdoor susținută de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, care se va derula în perioada 26 martie – 24 aprilie. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” – „Italia, lasă-te surprinsă de România!” invită trecătorii să descopere țara printr-o selecție de imagini spectaculoase care vor fi afișate pe două tramvaie și 100 de panouri publicitare, aflate în 67 de stații de metrou din Milano, precum și pe 90 de autobuze urbane din Roma. În cadrul acestei campanii, România este promovată prin intermediul Mănăstirii Sucevița, al castelului Peleș și al Transfăgărășanului. „Castelul Peleș și Mănăstirea Sucevița, embleme ale turismului cultural, vor fi prezentate, astfel, alături de Transfăgărășan, o destinație atractivă pentru călătorii pasionați de natură și aventură. Fiecare imagine va fi însoțită de un cod QR care va oferi publicului italian informații detaliate despre țara noastră, stimulând dorința de a explora România. Mai mult, aceleași trei imagini au fost utilizate cu succes și în campaniile outdoor derulate de MEAT în cursul anului trecut, la Varșovia și Paris, repetarea elementelor cheie fiind importantă pentru construirea unei identități vizuale coerente și puternice pentru România, precum și pentru creșterea familiarității și recunoașterii brandului său turistic”, a transmis Ministerul Economici, Antreprenoriatului și Turismului. Potrivit aceleiași surse, alegerea Romei și a orașului Milano ca locații pentru campanie nu este întâmplătoare, având în vedere că ambele sunt centre culturale și economice importante, cu o istorie bogată și legături strânse cu România. „Mai mult, Italia este considerată ca fiind o piață prioritară, în cursul anului trecut clasându-se pe locul al doilea în topul țărilor emițătoare de turiști pentru țara noastră. Referitor la conectivitate, există numeroase zboruri directe ce leagă orașe importante din România de Milano (București, Cluj-Napoca, Iași, Bacău, Suceava, Timișoara și Craiova) și Roma (Craiova, Iași, Suceava, București, Cluj-Napoca, Bacău și Timișoara)”, se mai precizează în comunicatul ministerului.

Campania este organizată în perioada premergătoare sărbătorilor pascale catolice care marchează și debutul sezonului turistic. Obiectivele acțiunii se referă la stimularea interesului pentru România în rândul touroperatorilor și agențiilor de turism din Italia, precum și la creșterea circulației turistice către România.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Bucovina, prin Mănăstirea Sucevița, este promovată ca destinație turistică în Italia, în Roma și Milano.
 Vizualizări articol: 446 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bucovina, prin Mănăstirea Sucevița, este promovată ca destinație turistică în Italia, în Roma și Milano0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Autentificaţi-vă pentru a posta comentarii!
Remember
Am uitat parola Înregistrare

Monitorul doreşte ca acest site să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ.
Din acest motiv, cei care postează comentarii la articole trebuie să respecte următoarele reguli:

1. Să se refere doar la articolul la care postează comentarii.
2. Să folosească un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legătura cu textul.
4. Username-ul să nu fie nume de personalităţi ale vieţii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greşeli, incoerenţă, lipsă de documentare etc.

Nerespectarea regulilor menţionate mai sus va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinţă interdicţia accesului la această facilitate a site-ului.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei