Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 12 dec 2022 - Anul XXVII, nr. 292 (8209)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9761 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6285 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   2 imagini |   ø fişiere video

FRYDAY deschide în ARAD al cincilea restaurant din lanţ, după o investiție de peste 300.000 de euro

Lanţul de fast food FRYDAY continua să se dezvolte în reţeaua naţională şi deschide la Arad al treilea restaurant din ultimele 12 luni şi închide anul cu peste 1 mil.euro investiţi în industria restaurantelor,în ciuda perioadei pline de impredictibilitate.

Noul restaurant se va deschide oficial pe 15 decembrie, în incinta Atrium Mall, prin semnarea unui contract cu Prime Kapital, partener cu care se discutăşi posibilitatea altor 5 locaţii noi pentru 2023-2024.


Restaurantul din Arad reprezintă un final de an bun pentru lanţul de fast food care pregăteşte un 2023 şi mai promiţător. Pe lista oraşelor în care se vor deschide noi locaţii în 2023 se află Târgu Mureş, Craiova, Cluj, Iaşi, Piteşti şi Alba Iulia, Constanțaşi Braşov.


Lanţul FRYDAY va închide anul 2022 cu peste 12 milioane de lei cifrăde afaceri, o creştere de peste 130% faţă de 2021,şi estimează pentru 2023 o cifră de afaceri de aproximativ 5 milioane de euro.

Conceptul FRYDAY a fost lansat în anul 2019, în Suceava,de către un antreprenor din Suceava, Lucian Florea, care deţine de asemeni şi lanţul de magazine Auto Albina, lider regional în retail pe domeniul său. 

FRYDAY este unicul concept de quick service din România care foloseşte ulei de alune pentru prepararea produselor sale. Totodată, este singurul concept de quick service care a francizat în primul an de existenţă,iar inaugurările sale au arătat un imens interes din partea consumatorilor, cifrele înregistrate fiind comparabile cu cele ale marilor concepte precum McDonald's şi KFC.

Întrebat despre misiunea FRYDAY, Lucian Florea a declarat:

"Îmi doresc să stopez ieşirea imensă de cash din România, bani pe care ţaraîi pierde an de an, neîncasând întru-totul taxele şi impozitele imense pe care marile concepte americane le evită, plătind taxe de francizăşi alte taxe de management către firme din ţări unde îşi duc profitul, concepte americane care deţin o cotă dominantă şi majoritarăde piaţă în industria de fast food/horeca din România!

Îmi doresc să recuperez aceşti bani prin expansiunea la nivel global, astfel ajutând România să recupereze cash-ul pierdut în ultimii 30 de ani.

Îmi doresc ca odată cu expansiunea brandului FRYDAY la nivel global, nivelul de taxe şi impozitele pe care noi le vom plăti în România să poată echivala cu minimum50% din necesarul construcţiei de autostrăzi şi infrastructurămodernă de pe tot teritoriul României,astfel participând activ la reducerea semnificativă a numărului de morţi de pe şosele,dar şi la ridicarea nivelului de trai prin crearea unui mediu facil pentru investitori."

 

Totodată, am fost curioşi de locaţiile pe care şi le doreşte pentru perioada imediat următoare

"Ne dorim într-adevăr locaţii în zone cu trafic foarte mare,precum Băneasa Mall, AFI Cotroceni, Sun Plaza şi Park Lake, însă din păcate un concept local este perceput ca outsider în faţa marilor lanţuri internaţionale şi lista de aşteptare este tot mai lungă şi de durată. Nu sunt prioritizate şi nici măcar luate într-o ordine organică aceste solicitări de a intra în locaţiile de top şi de cele mai multe ori creează frustrare asupra echipei noastre dat fiind faptul că investiţiile, furnizorii de materii primeşi liniile noastre tehnologice sunt 1/1 cu cele ale marilor concepte. Nu ne rămâne decât să ne facem treaba bine în continuare şi să dovedim atunci când vom intra că putem ţine piept şi concura cu ceimari. Din păcate, cu părere de rău reiterez că nu existăempatie faţă de brandurile româneşti, prioritare sunt şi vor rămâne ancorele".

 

 

 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului FRYDAY deschide în ARAD al cincilea restaurant din lanţ, după o investiție de peste 300.000 de euro.
 Vizualizări articol: 1388 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.20/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.2 din 5 voturi
FRYDAY deschide în ARAD al cincilea restaurant din lanţ, după o investiție de peste 300.000 de euro3.255

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei