Distribution Magi

joi, 20 feb 2014 - Anul XIX, nr. 40 (5549)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Reconstituire

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Click aici pentru VIDEO

Poliţiştii care anchetează cazul dispariţiei Iuliei Ionescu, eleva din Bucureşti care a pus în alertă o armată de oameni şi mai multe instituţii ale statului, au reconstituit traseul pe care minora în vârstă de 15 ani l-a urmat după fuga de acasă. Deşi iniţial s-a spus că fata a stat doar o singură noapte la Mănăstirea Sihăstria Rarăului, în realitate, ea a petrecut două nopţi în această locaţie.

Călugării de aici ştiau acest aspect, dar stareţul mănăstirii spune că a aflat abia vineri seară, la spovedanie, cine se ascunde la Sihăstria Rarăului. Asta în ciuda faptului că joi după-amiază maşina în care se afla şi arhimandritul Ioan a luat-o pe Iulia Ionescu de pe drumul care vine dinspre Câmpulung Moldovenesc şi a adus-o la mănăstire.

„Vineri când a venit poliţia şi a întrebat despre o fată din Bucureşti le-am spus că nu este, dar eu nu ştiam că e aici, pentru că nu stau de vorbă cu toţi pelerinii, că-s foarte mulţi. Abia vineri seară, când a venit la spovedanie, s-a descărcat şi am aflat cine este şi cu toţii am hotărât s-o urcăm într-o maşină şi s-o ducem la gară la Suceava să plece acasă la părinţii ei”, a povestit arhimandritul Ioan.

Reconstituirea traseului urmat de Iulia a avut loc marţi după-amiază, ocazie cu care s-a mers şi la Mănăstirea Sihăstria Rarăului, acolo unde poliţiştii au dorit să ştie ce s-a întâmplat în cele două zile, respectiv unde a dormit minora, unde şi ce a mâncat, dar şi ce a făcut când nu s-a rugat.

„A venit aici împreună cu tatăl ei şi mai mulţi poliţişti pentru a reconstitui faptele. Eu am dat mai multe răspunsuri la întrebările lor şi cu toţii au plecat după ce au luat datele care-i interesau”, a declarat monahul Marcu.

Nu a fost singurul călugăr audiat de anchetatori, aceeaşi procedură fiind urmată pentru toţi slujitorii Mănăstirii Sihăstria Rarăului.

„Când ne-a revăzut, de bucurie, fata a plâns şi părea împăcată sufleteşte”

În ceea ce priveşte revederea cu Iulia, stareţul Mănăstirii Sihăstria Rarăului spune că a fost una emoţionantă. „Plângea de bucurie, iar tatăl ei mi-a mulţumit că am avut grijă de ea. Şi poliţiştii mi-au mulţumit şi au spus să stăm liniştiţi că nu se întâmplă nimic. Tatăl ei este un om credincios şi el, iar ea este o fată deosebită. Şi fata şi tatăl au fost foarte recunoscători şi mulţumiţi sufleteşte, pentru că aici a găsit ea alinare şi hotărârea de a se întoarce înapoi. Când ne-a revăzut, de bucurie, fata a plâns şi părea împăcată sufleteşte”, a arătat arhimandritul Ioan.

Şi ceilalţi pelerini care erau la Mănăstirea Sihăstria Rarăului în momentul reconstituirii au recunoscut-o imediat pe Iulia Ionescu.

„După cum arăta, părea bucuroasă că se întoarce aici unde s-a spovedit. Eu spun că era fericită, mai ales că şi râdea”, a arătat Ilie Cosma, unul dintre martori.

Cel mai probabil, reconstituirea traseului urmat de Iulia a venit în urma declaraţiilor pe care le-a dat la poliţie. În ceea ce priveşte prima noapte în care fata a dispărut de acasă, se pare că aceasta a mers cu un microbuz până în judeţul Neamţ, iar a doua zi dimineaţă a luat un alt mijloc de transport care a adus-o în judeţul Suceava, pentru a fi preluată joi după-amiază de maşina călugărilor de la Mănăstirea Sihăstria Rarăului.

Chiar dacă au trecut cinci zile din momentul în care fata a fost regăsită, până acum aceasta nu a apărut în public, fiind ascunsă de anchetatori mai ceva ca odoarele bisericeşti.

Iulia Ionescu a dispărut de acasă miercuri, 12 februarie, şi a fost găsită sâmbătă după-amiază în trenul internaţional Moscova – Sofia, căruia i-au fost ataşate două vagoane de la Suceava până la Bucureşti.

Minora a ajuns în Gara Burdujeni cu o maşină a Mănăstirii Sihăstria Rarăului, iar călugărul care a însoţit-o a fost cel care i-a cumpărat bilet de tren, iar mai apoi fata şi-a anunţat mama că revine acasă.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Minora dispărută şi cazată la Sihăstria Rarăului, readusă la mănăstire cu poliţia.
 Vizualizări articol: 3550 |
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Minora dispărută şi cazată la Sihăstria Rarăului, readusă la mănăstire cu poliţia5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.

1.   Cele 10 porunci trimis de
(20 feb 2014, 15:28:23
Cele zece porunci sau Decalogul sunt zece reguli religioase care au o semnificație de bază în creștinism și iudaism.Cele zece porunci au fost dictate conform Bibliei de către Dumnezeu lui Moise. Una dintre ele este „Să nu mărturisești strâmb împotriva aproapelui tău.”.*Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei Române, Constantin Stoica, declara, sâmbătă seara că, în urma verificărilor făcute după găsirea Iuliei Ionescu, Arhiepiscopia Sucevei şi Rădăuţilor a infirmat că fata ar fi fost la vreo mănăstire din judeţul Suceava. *Stareţul Ioan Larion Neagoe a recunoscut în faţa poliţiştilor că a găzduit-o pe fugara Iulia. „Îmi pare c-am păcălit Poliţia, Iulia era la noi. Nu mi-am dat seama. Îmi pare rău că n-am anunţat Poliţia mai devreme şi nu am luat legătura cu familia fetei“, a regretat preotul Ioan Larion Neagoe.Deşi iniţial a spus că fata a stat doar o singură noapte la Mănăstirea Sihăstria Rarăului, în realitate, ea a petrecut două nopţi în această locaţie.Deci reprezentantii bisericii au mintit de a inghetat apa sfintita.

2.   Of of radumamii trimis de
(20 feb 2014, 17:50:39
Mai, Raducule ,mai, cum le stii tu pe toate indiferent de subiect....ai ce spune ,n ai ce spune tu tot comentezi ca o oaie beata .:)))
3.   Catre TITEA2007 trimis de
(20 feb 2014, 21:46:14
Ioan 10:27-29 „Oile Mele asculta glasul Meu; Eu le cunosc, si ele vin dupa Mine. Eu le dau viata vesnica, in veac nu vor pieri, si nimeni nu le va smulge din mana Mea. Tatal Meu, care Mi le-a dat, este mai mare decat toti; si nimeni nu le poate smulge din mana Tatalui Meu.”Numai ca eu,vorba ta ,sunt oaia neagra si beata Bisisica lui Moromete.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.

RE-PAIR

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.