Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 9 dec 2011 - Anul XVI, nr. 291 (4889)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Regulament

Conducerea Spitalului Suceava le interzice bolnavilor să-şi mai aducă mâncare de-acasă

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Conducerea Spitalului Judeţean Suceava a elaborat şi distribuit pe secţii un miniregulament cu 11 puncte ce trebuiesc respectate de pacienţi şi vizitatori, printre care se găseşte şi indicaţia de a nu se mai aduce hrană din exterior.

„Respectaţi dieta prescrisă - nu consumaţi alimente contraindicate din afara spitalului”, se cere în miniregulament.

Iniţiativa vine după ce s-a constatat că majoritatea pacienţilor consumă alimente ce contravin procesului de vindecare, aduse de-acasă de aparţinători, la cererea bolnavilor, care au senzaţia că pe timpul internării sunt supuşi unui proces de înfometare.

„Meniurile au aporturi calorice în funcţie de secţie. De foarte multe ori alimentele suplimentare aduse din afară pot însemna grăsimi în exces şi glucide, ceea ce înseamnă că nu se respectă regimul, iar tratamentul nu are rezultatele aşteptate. Pentru surplusul de alimente adus de acasă, trebuie întrebat medicul curant, dacă sunt adecvate sau nu”, a declarat, miercuri, în conferinţă de presă, purtătorul de cuvânt al Spitalului Suceava, doctorul Tiberius Brădăţan.

 

Convorbirile la telefonul mobil, acceptate doar în anumite condiţii

Un alt punct din regulamentul minimalist se referă la respectarea de către pacient a programului de vizită şi contravizită din secţii. „Sunt cazuri în care, atunci când medicul vine la vizită sau contravizită, unii pacienţi sunt ieşiţi la o ţigară, la chioşcul de ziare sau la cel de alimente. Timpul este drămăluit în aşa fel încât totul să meargă în flux continuu. Pacientul trebuie să fie în salon”, a explicat doctorul Tiberius Brădăţan.

Alte reguli instituite de conducerea spitalului vizează închiderea telefonului mobil pe durata vizitei sau a efectuării tratamentului, considerându-se că discuţiile telefonice perturbă activitatea personalului sanitar, dar şi evoluţia stării de sănătate. Pacienţilor şi rudelor acestora li se mai cere să menţină o atitudine civilizată faţă de cadrele medicale, să nu părăsească secţia fără înştiinţarea personalului care-i îngrijeşte, iar în cazul în care au nemulţumiri să se adreseze conducerii unităţii.

 

Pacienţilor li se atrage atenţia că duşul zilnic este obligatoriu

La punctul „Menţineţi igiena corporală”, miniregulamentul atrage atenţia pacienţilor că duşul zilnic este obligatoriu, reprezentanţii unităţii fiind de părere că „nimănui nu-i convine să stea în cameră cu o persoană căreia nu-i plac săpunul şi apa”. Şi asta, cu atât mai mult cu cât „igiena ajută la procesul de vindecare”.

Pacienţilor li se mai solicită să nu deterioreze grupurile sanitare plecând de la premisa că „nu-i al meu şi nu mă interesează”, conducerea spitalului atrăgându-le atenţia că acestea „sunt făcute din banii cetăţenilor”. Miniregulamentul mai stipulează că pacienţii nu au voie să aibă bagaje voluminoase şi trebuie să predea hainele de stradă aparţinătorilor sau infirmierelor, care să le depoziteze pe bază de bon. Printr-un alt punct, bolnavilor li se recomandă să informeze din timp rudele cu privire la data şi ora externării pentru a nu se crea momente de panică. Ultima cerinţă din partea conducerii este purtarea papucilor de unică folosinţă de către vizitatori, acest lucru fiind „obligatoriu pentru menţinerea controlului bacteorologic din spital”.     

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Conducerea Spitalului Suceava le interzice bolnavilor să-şi mai aducă mâncare de-acasă.
 Vizualizări articol: 3582 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 2.93/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 2.9 din 14 voturi
Conducerea Spitalului Suceava le interzice bolnavilor să-şi mai aducă mâncare de-acasă2.9514

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Oribil trimis de
( 9 dec 2011, 11:14:12
ce dus zilnic vrei mai BRADATAN?tu stai in birou si vrei sa ne spalam zilnic?cand adica?in cele 2 ore de apa ca de vara ,nu calda?sa stam unul peste altul la rand ca la piata?in birou ai poate apa permanent,calda ma refer.dute in control pe sectii si fa tu baie cu apa aia rece.vorba aia;vii la spital cu o boala si pleci cu 3.ia-l si pe flutur ca vine zilnic sa inaugureze pa ma-sa,inaugureaza cate ceva chiar daca nu are ce,si voi il pupati in c.r si umblati dupa el ca niste catelusi fi-v-ar mama voastra de lingai.asa ca spala-te tu cu apa aia si mananca tu cu mama te acritura aia de mancare,auzi -calorica.fura alea de la bucatarie de rup locul si la bolnavi ajunge praful de pe toba.
1.1  RE: Oribil trimis de
( 9 dec 2011, 17:01:11
nu pot sa spun decat ca esti prost informat/a. am lucrat in vara 2 luni la spitalul suceava si apa nu numai ca nu e " ca de vara " cum spui tu ba chiar fierbinte de te ia dreq si nu te poti spala pe maini. si nu o mai mana cu furatul, ca am mai dat eu azi de una careia ii recomandam sa fie mai atenta ce mananca pentru ca are diabet si e dezechilibrat complet, ii spuneam ca sa manance branza slaba de vaci si stii ce m-a intrebat? ce vreau cumva sa imi aduca mie smantana? ce tot o man atata cu branza slaba si cartofi fierti clatiti in apa rece? adica voi luati sfaturile doctorului ca pe niste cereri de interes personal? de regim inseamna mancare de regim, nu fura nimeni ci asa e ea, seaca.
1.2  RE: Oribil trimis de
( 9 dec 2011, 20:47:35
Draga EUDUDA. Tin sa iti spun ca am fost internata in acest spital de operatie de apendicita. Doua zile am mancat doar supa (mi se facuse rau doar cand miroseam) si dr. mi-a zis ca pot sa mananc si un iaurt - ceea ce bineinteles ca nu aveau in spital. Acum intrebarea: Daca nu imi aducea familia muream de foame 4 zile cat am fost internata.. nu?
Si inca ceva. Am fost internata si la Iasi si la Bucuresti si NICAIERI nu am vazut atata securitate. De ce va feriti dragilor? Am avut ocazia sa merg si la un spital in Germania si nici acolo nu era atata securitate ca la noi.
1.3  RE: Oribil trimis de
( 9 dec 2011, 21:00:42
Si as vrea sa mai completez ceva:
1. Nu poti forta pe cineva sa manance la regim. Daca nu vrea sa tina regim, poate sa iasa afara in orele de vizita si sa manance. Nu ii poti impune unui om ce sa manance si ce nu. Daca pe persoana respectiva o preocupa sanatatea, atunci cu siguranta va tine cont de regim.
2. Ce este cu acest program de "vizite" pana la ora 16? Poi eu daca trebuie sa iau niste pastile pt un pacient (ca in spital nu sunt) si ies dupa ora 16 de la munca (si sunt multe persoane care lucreaza), ce fac atunci?
2.   * trimis de
( 9 dec 2011, 11:29:30
Incubaţia (in)deciziilor băsesciene eclozează
O să trăim să vedem cum murim ( vă mulţumim ! )
Pacientul e bolnav fiindcă nu se “igienizează”
Medicamente,operaţii,medici .. sunt fleacuri (ştim)

Pompele funebre sunt cele mai optimiste
Morga-i la parter ( să-ţi iei mortu’ cu căruţa )
Metodele astea (cică , sic ! ) îs “reforme monetariste”
Vor conduce la : tratamentul cu pălicuţa
Şi ( cum s-a văzut) reparatul trenului cu crenguţa )

( hahaha .. ce-mi place “politica” făcută cu limbuţa ?! )

3.   Ce ma-ta trimis de
( 9 dec 2011, 11:34:56
vrei sa spui cu "versurile" tale la fel de imbecile ca tine? Pe cand o vizita la morga de care pomenesti? Pe multi i-ai ferici.
3.1  RE: Ce ma-ta trimis de
( 9 dec 2011, 11:46:22
probabil vrea sa spuna ca REFORMA sefului tau Flutur Gheorghe mai degraba ii omoara decat sa-i ajute pe suceveni
4.   Mancare de spital trimis de
( 9 dec 2011, 11:53:20
Ce sa mananci frate la spital??? daca ajungi la spital si mananci mancarea aia...te intorci si cu alte boli decat ai plecat.. o mancare pe care nu o mananca nici caini..
4.1  RE: Mancare de spital trimis de
( 9 dec 2011, 12:41:45
E usor sa vorbeasca acestor LEPRE umane. In spital mori de foame dar si cu zile daca nu dai spaga. In ceea ce priveste mancarea, acesti indivizi mai bine ar lua ei sa manance doar o luna blidul bolnavilor. Sa vada el Bradatan cum mai slabeste, imuibatul dracului.
4.2  RE: Mancare de spital trimis de
( 9 dec 2011, 17:16:23
nu te contrazic, daca toti doctorii ar lua aminte la sfaturile pe care le dau altora nu ar avea nici ei atatea probleme. dar pe de alta parte nu ai dreptate. daca te-ai imbolnavit si ai ajuns la spital inseamna ca ceva e gresit in regimul tau de viata, iar acesti oameni pe care tu ii faci Lepre, si care cu siguranta au mai multa vacanta decat scoala ai tu, incearca sa repare ce tu ai stricat in organismul tau. de aia se impune un anumit regim. si daca vrei neaparat sa vezi ca are dreptate cu spalatul mergi la Dermato, ca mai mult de 50% sunt cu boli de piele care se fac din cauza nespalatului (jegodermii, intertrigo, tineea), la care singurul tratament e apa si sapunul(poate sa fie si cel mai ieftin). dar daca le spui te injura si te scuipa, cum faceti si voi aici, asa ca doctorii prefera sa taca si sa dea o crema si 3 pastile care cum nu ajuta sa a nu fac rau, si merge mai departe.
4.3  RE: Mancare de spital trimis de
( 9 dec 2011, 19:09:58
parerea mea e ca e destul de buna mancarea la spital si te si poti satura, cel putin asa e la maternitate. si sunt si conditii, cat de cat acceptabile. Daca s-ar elimina spaga, ar fi bine...
5.   ... trimis de
( 9 dec 2011, 11:55:05
sa nu mai vorbim de grupurile sanitare infecte care put de cum intri pe dolul spitalului. Celor din birou le este usor sa zica..vezi ca trebe sa te speli..dar sa faca el intai un dus acolo asa de bun exemplu.. Hotii!!!!
6.   Miniregulament (continuare) trimis de
( 9 dec 2011, 12:59:52
12. Bolnavii care n-au bani de spaga sa stea acasa!
13. Bolnavii care vor sa mai traiasca sa stea acasa!
14. Continuarea pct la care se zice ca dusul e obligatoriu: Cui nu-i place cum miroase in baie sa-si aduca detergent de acasa (ca nu e mancare, deci e voie) si sa spele buda si dusul (cine face treaba buna e asteptat si in biroul medicilor si al asistentelor)!
15. Daca femeia de servici n-are chef de treaba, bolnavii (sau apartinatorii daca bolnavii nu pot) sa faca curat in salon!

s.a.m.d (mai astept sugestii)
7.   Mizerie trimis de
( 9 dec 2011, 13:52:44
Inr-un fel are dreptate , sunt tarani care nu stiu sa foloseasca o toaleta..s-a mirat un biet mosh cand a decoperit ca toaleta functioneaza cu apa. E mizerie mare la toalete mai ales la ORL acolo am stat vreo 3 zile . Dar am fost si la Targu Mures si acolo toaletele erau foarte curate, doctorii isi dadeau interesul chiar daca nu le dadeai spaga , normal pt ca toti erau maghiari.
8.   Habar nu aveti trimis de
( 9 dec 2011, 15:40:46
Va treziti sa comentati in necunostinta de cauza sau vreti si voi sa va bagati in seama. 1.Spitalul are in permanenta apa calda, dar va inteleg ...(probabil faceti alergie si voi la apa si sapun), nu este nimeni obligat sa inhaleze mirosul unui nespalat. 2.Vine badea Gheorghe si se interneaza la interne, i se prescrie crestor iar lui ii aduce de acasa bucata de slana si carnati. Asa ca.... ciocul mic pentru cei care va gasiti doar sa comentati! Mi se pare o masura justificata.
8.1  RE: Habar nu aveti trimis de
( 9 dec 2011, 17:19:16
subscriu. si CRESTOR e un medicament scump. mai bine nu mai ia si mananca slana mai departe si uite asa scapa guvernul BOC de "cheltuieli inutile" si de "pensii nesimtite"

9.   INTREBARE trimis de
( 9 dec 2011, 16:27:20
SECU-AGENTURA-KGB,SE MAI MIRA CUM DE MAI REZISTAM?NU MAI AU RABDARE CU NOI!
NU MOR CAII,CAND VOR CAINII![NU NUMAI CAINII DIN C-LUNG!]
VARUGAM SA NE SCUZATI,CA-N DECEMBRIE,ATI FOST IERTATI!
10.   INTREBARI,INTREBATOARE DE WEEK END trimis de
( 9 dec 2011, 16:37:05
LA SIMPOZIONUL DE LA KIEV-2005,PE TEME DE BOLI PSIHIATRICE,UNDE A PARTICIPAT SI O DELEGATIE DE LA C-LUNG,AU PARTICIPAT SI TALPES SI KONDIAKOV?
ESTE ADEVARAT,CA TEMA SIMPOZIONULUI AVEA TITLUL DE:
NU AI BOLNAVI,FA-I?
11.   Sanatatea trimis de
( 9 dec 2011, 17:39:15
Dupa marea majoritate a comentariilor, mentalitatea fata de o unitate spitaliceasca nu s-a schimbat ci prospera si poate ca au dreptate...

Degeaba retuseaza aspectul spitalului daca nu fac curatenie si cu personalul, e ca si cum ai avea o cladire splendida pe din afara si cand intri in ea sa ti se faca greata.

Nu stiu acum cum este situatia, infirmierele tot "directoare" sunt?
Liftierele sau liftierii mai au chiosc ambulant?
Doctorii inca se cred zei?
Medici, asistentele, infirmierele inca mai saliveaza dupa atentii?
Doctorii inca li se adreseaza pacientilor ca si cum ar fi ultima carpa?
Asistentii/ele inca mai sunt sclavii medicilor?
Inca se mai cumpara medicamente de la farmacie pt ca spitalul "nu are" desi depozitele la o verificare s-a constat ca spitalul este dotat cu de toate?
Mancarea inca mai este servita cu aspect de mancare pt porci in farfurii ca de pe timpul razboiului si cu cate un fir de par ce se balaceste in loc de patrunjel sau alta leguma?
La morga inca se mai pun  ☭  pe unde este loc sub masa, unul peste altul ca in frigiderul mortuar nu este loc sau mortu nu are bani deci la camera speciala....?
Pacientii inca se prezinta la UPU cu aere cum ca afara se lucreaza mult mai repede pe cand e viceversa?
Bolnavii inca se mai prezinta la UPU, cabinete, consultatii fara a se spala inainte cu apa si sapun?
Pacientii inca nu cunosc diferenta dintre regim alimentar si regim normal?

Daca toate astea nu s-au schimbat atunci nu s-a schimbat nimic.
12.   @eududa trimis de
( 9 dec 2011, 18:58:39
OK. Am inteles ca esti medic. Felicitari! Dar sa stiti, voi, medicii, ca nu toti pacientii sunt niste imputiti si niste nespalati. Cine se spala acasa, se spala si la spital. Nu au nevoie de miniregulamentele voastre. Si cine nu se spala acasa nu o va face nici acum. Iar mancarea, din pacate, e abjecta. Sau cel putin era, cand am stat ultima oara in spital, cu fetita. I se dadea un ceai ce mirosea a ciuperci. Nu-mi zi ca asa e normal. Ala e ceai rasfiert si rasincalzit! Si daca asa e ceaiul, care costa cativa lei o cutie, nu stiu ce era la alte feluri. Asa ca i-am adus copilului mancare de acasa, in concordanta cu ce a zis medicul (mancare de regim).
Si sa nu uit: i-am adus fetitei olita in care sa-si faca nevoile (desi depasise varsta), pentru ca a zis ca nu mai intra in baie. Dupa primul contact cu baia a inceput sa planga si a zis ca vrea acasa. Usa nu se incuia, nici macar nu se inchidea bine, apa nu se tragea curgea incontinuu, si femeia de servici era vazuta doar pe hol, behaind la pacienti (care erau copii), in loc sa dea cu mopul si sa curete budele (ca nu le pot spune toalete).

Nu toti ajung in spital pentru ca-s nespalati sau e ceva gresit in stilul lor de viata. In afara de dermato (cred ca asta ti-e specializarea), mai exista o gramada de situatii in care un om poate ajunge la spital. Nu ti le insir. Doar iti recomand sa-ti amintesti anii din facultate.

Si pacat, ca dupa o facultate care dureaza asa mult, ai ramas cu impresia ca toti bolnavii au pensii nesimtite. Probabil ca asta vă învață si de asta nu miscati un deget pana nu intra banul in buzunar. Conform bancului:" Un medic il intreaba pe pacient: -Ai pus mata 200 euro la mine in buzunar? -Nu, raspunde acesta. - DE CE??????"

Sunt putini cei alesi (la medici ma refer) si lor le doresc sanatate cat mai multa, sa-i poata ajuta in continuare pe cei bolnavi!
12.1  RE: @eududa trimis de
( 9 dec 2011, 20:55:25
Mare dreptate ai SUNFLOWER.
12.2  RE: @eududa trimis de
(10 dec 2011, 12:30:59
sti ce e pacat aici ? ca nu ai inteles nimic din ce am spus. am citat pe cineva si nu am impresia asta. dar nah fiecare dupa cum il ajuta mintea. nu sunt dermatoloaga. sunt MF-ista, am contact cu tot felul de oameni, si , in plus incerc sa ii ajut, pentru ca habar nu aveti voi cati batrani traiesc din 3 milioane pe luna. nu as putea sa afirm niciodata ceea ce am citat mai sus, ba inca sa mai si cred asta. ziceam ca daca nu se respecta cele recomandate o sa ajunga sa moara si asa scapa guvernul de platit acele pensii pe care ei le considera " nesimtite" si de cheltuielile cu sistemul sanitar. dar nu ai inteles nimic. asa e cu femeile de servici=infirmiere, mai rau e ca unele se duc si dau indicatii in numele doctorilor, ba chiar cer si foloase tot in numele lor. am patit-o si eu. cat despre problema cu medicamentele cumparate de pacienti asta nu ar trebui sa existe, nu este normal. dar, dupa cum vedeti, udrea are bani de sali de sport si bazile de inot la CUCAMACAI iar bani pentru spitale nu se gasesc niciodata. cat despre modernizarea spitalului Suceava se stie in ce baza se face. nu va inchipuiti ca toate spitalele sunt in situatia asta, fericita as spune. nu avem nimic de ascuns, regulile se impun de sus si in toate spitalele, ieri poate nu a fost asa dar azi se schimba situatia, si maine poate fi de 10 ori mai rau. si din 900 de lei cat iau eu salar cu tot cu spor parca nu imi vine sa cumpar pastile pentru pacienti, nici nu mi-ar ajunge. si cu spalatul intr-adevar e o problema. unii nici pe maini nu vor sa se spele si vin si sar la scandal apoi cand le spui ca au oua de paraziti in scaun.
12.3  RE: @eududa trimis de
(10 dec 2011, 12:38:10
si poate imi explici de ce ajung oamenii la spital daca nu gresesc cu stilul de viata? stil de viata implica foarte multe de la educatie, la alimentatie, igiena, stress nu e numai asa... o expreise. in revistele pe care sunt foarte sigura ca le citesc o gramada de oameni peste tot se spune de schimbarea stilului de viata, asta nu inseamna ca renunti numai la mancare ci trebiesc schimbate o gramada de alte obiceiuri care fac rau. dar nah... fiecare intelege ce vrea.
12.4  RE: @eududa trimis de
(13 dec 2011, 10:59:29
De accidente ai auzit? De alergii (nu alimentare ca se presupune ca alea pot fi controlate), de boli genetice de care copilul nu e vinovat si probabil ca mai sunt si altele pe care nu le stiu, nefiind medic. Si toate miniregulamentele voastre nu inseamna nimic pentru cine nu vrea sa insemne. Asa cum legile nu sunt respecate de toti, nici miniregulamentele nu vor fi. Adica sunt date degeaba. Cine vrea sa aiba grija de sanatatea lui, are si fara miniregulamente. Si sper ca nu faci parte din acei MF care iti recomanda ce le ceri sau antibiotice la fiecare care intra pe usa. Ca si asta e un stil de viata gresit, implementat de unii mf. Si daca toti oamenii ar fi sanatosi, voi din ce-ati trai????
13.   Fara bani in spital nu faci nimic trimis de
(13 dec 2011, 14:17:23
Subscriu la tot ce a spus SUNFLOWER. Am iesit din spital acum cateva zile. A fost cea mai groaznica experienta pe care am trait-o. In salon paturile aveau saltele din burete gaurite si patate iar lenjeria neschimbata D-zeu stie de la cate persoane ( am dat spaga sa mi se schimbe, altfel nu ai nici o sansa). Lenjeria pe care am primit-o era apretata, dar groaznica si prezenta inca diverse pete si multe gauri.
Noptierele erau foarte vechi si aproape dezmembrate. Cu mare grija trebuia sa asezi pe ele ceva.
In camera era doar apa rece iar la baie nu existau robinete, de unde apa calda sau mai mult de atat sa faci dus?Pe holuri toata lumea vorbeste ce si cat tre sa dai la medic, asistente, infirmiere ca sa te bage in seama,altfel risti sa nu fii bagat in seama. Asistentele iti arunca injectia din usa daca nu cotizezi, iar infirmierele sunt mai rele decat toti. Am inteles de la altii care erau de ceva vreme in spital ca asa e modul lor de a scoate bani de la bolnavi. Injurau si vorbeau urat cu pacientii, si gaseau tot felul de motive neintemeiate sa se ia de tine.In salon aveam 3 bunicute din care 2 nu se puteau misca. In una din zile m-au rugat pe mine sa merg la masa sa le aduc si lor ceva usor ca nu sunt in stare sa se miste. Nu am primit bineinteles si dupa jumatate de ora a venit in salon o infirmiera sa verifice cine nu a putut sa vina la masa, dar cu atat au ramas saracele bunicute. Nu au mai primit nimic. Vis-a-vis de mancare...groaznica. Acum sunt nevoita sa fac mancare de regim dar nu are gust de apa clocita asa cum era la spital.
Nu au medicamente, tot trebuie sa cumperi. Eu fiind singura din salon care se misca, a trebuit sa fac ceva drumuri la o farmacie din afara spitalului sa cumpar pentru fiecare medicamente.
13.1  RE: Fara bani in spital nu faci nimic trimis de
(13 dec 2011, 14:32:56
Spunea cineva de toalete murdare.. Asa este. Nu neaparat ca sunt oamenii nespalati, sau cel putin din ce am vazut pe sectia mea. Erau persoane care de abia se miscau si nu apucau sa ajunga la baie sau nu reuseau sa se tina pe vine ...si tot asa..infirmierele nu stiau decat sa tipe chiar daca asta era treaba lor.
Dupa aceasta experienta neplacuta am plecat la Bethesda pentru ca a trebuit sa ma operez. Despre operatiile facute in spitalul nostru am auzit foarte multe povesti negative spuse de fosti pacienti si asta m-a determinat sa merg la un spital particular. Aici parca am intrat in alta lume. De la modul de prezentare a saloanelor si pana la comportamentul personalului, totul e la superlativ. Am stat trei zile si am iesit pe picioarele mele. ( fara pansamente uitate in corp, fara organe atinse din greseala.....). Ma gandesc acum de ce mai platesc la stat asigurari medicale?

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei