TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
TOYOTA - Noul Yaris electric hybrid
 
luni, 9 nov 2009 - Anul XIV, nr. 263 (4249)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9243 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,112 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Facilitate

Petiţii în format electronic la Casa Judeţeană de Pensii

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Beneficiarii serviciilor Casei Judeţene de Pensii Suceava au posibilitatea să trimită petiţii şi solicitări de informaţii în format electronic, pe site-ul oficial de internet al acestei instituţii, www.cjpsv.ro. Directorul Casei de Pensii, Camelia Chitul, a precizat că transmiterea petiţiilor în format electronic are mai multe avantaje, pensionarii şi asiguraţii având posibilitatea să facă economii atât de bani, cât şi de timp.
„Prin Serviciul Comunicare din cadrul Casei Judeţene de Pensii Suceava, un serviciu despre care pot să afirm că reprezintă interfaţa între instituţia noastră şi beneficiarii serviciilor noastre, se dau petenţilor răspunsuri cât mai exacte şi competente la întrebările adresate, atât la ghişeele instituţiei, cât şi în scris, în cazul petiţiilor”, a spus Chitul.
Directorul Casei Judeţene de Pensii Suceava a arătat că până în luna octombrie 2009 s-au transmis răspunsuri pentru 1.905 de petiţii scrise, respectiv 966 de petiţii transmise în format electronic. Camelia Chitul a mai adăugat că la ghişeele Serviciului de Comunicare se prezintă zilnic solicitanţi, numărul audienţelor la ghişeu acordate până în luna octombrie 2009 fiind de 7.700.
Pe de altă parte, trebuie spus că beneficiarii Casei de Pensii pot să vină în audienţă la directorul acestei instituţii în ziua de joi a săptămânii, între orele 10:00 şi 13:00. „Cu toate acestea, vreau să spun că împreună cu toţi colegii mei voi încerca să soluţionez, în limitele legii, orice solicitare adresată instituţiei pe care o reprezint, iar beneficiarii pot să vină în audienţe şi în afara programului oficial. Mi-am propus ca toate eforturile mele să fie focalizate pentru fluidizarea şi eficientizarea activităţii instituţiei pe care o conduc, pentru creşterea standardelor serviciilor prestate către cetăţeni, atât în scopul schimbării imaginii instituţiei pe plan local şi naţional, cât şi a percepţiei beneficiarilor noştri”, a încheiat Camelia Chitul.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Petiţii în format electronic la Casa Judeţeană de Pensii.
 Vizualizări articol: 2301 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.14/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.1 din 7 voturi
Petiţii în format electronic la Casa Judeţeană de Pensii3.157

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei