Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 15 oct 2008 - Anul XIII, nr. 243 (3924)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9765 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6373 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Noutate

Centru modern de gestionare a apelurilor de urgenţă la E.ON Gaz

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

E.ON Gaz Distribuţie a lansat un nou centru de apeluri de urgenţă care asigură un grad mare de operativitate în preluarea sesizărilor şi în realizarea serviciului de intervenţie pentru situaţiile de urgenţă specifice domeniului gazelor naturale.

Pentru situaţii care reclamă intervenţia echipelor specializate, consumatorii pot suna la unul din cele două numere pentru apelurile de urgenţă: 0265.200.928 sau 0800.800.928. Investiţia iniţială pentru acest centru a fost de 300.000 de euro, în final valoarea investiţiei ajungând la 700.000 de euro.

„Punerea în funcţiune a noului centru pentru gestionarea apelurilor de urgenţă a reprezentat un proces de durată care a însemnat alocarea unor importante resurse umane şi financiare. Acest centru reprezintă un pas important în îmbunătăţirea calităţii serviciilor noastre, întrucât permite servicii de intervenţie prompte la solicitările consumatorilor de gaze naturale. În acelaşi timp, permite optimizarea continuă a proceselor tehnice specifice operării şi asigurării mentenanţei sistemului de distribuţie prin documentarea corectă şi eficientă a stării acestuia”, a declarat Dan Morari, Directorul General al E.ON Gaz Distribuţie.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Centru modern de gestionare a apelurilor de urgenţă la E.ON Gaz.
 Vizualizări articol: 673 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Centru modern de gestionare a apelurilor de urgenţă la E.ON Gaz0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei