Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 26 aug 2011 - Anul XVI, nr. 201 (4799)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Procesele de învăţare dificile stimulează creierul persoanelor în vârstă

Persoanele în vârstă asimilează mai bine informaţiile noi dacă le învaţă mai degrabă printr-o metodă "dură" (încercare/eroare) decât printr-o metodă "uşoară" (întrebare urmată de răspunsul corect), potrivit unui studiu canadian publicat miercuri în revista Psychology and Aging, informează AFP.

Specialiştii de la Institutul de cercetări Rotman, de la centrul Baycrest despre condiţia mintală a persoanelor în vârstă, afiliat Universităţii din Toronto, au demonstrat pentru prima dată faptul că persoanele în vârstă - mai precis creierul acestora - învaţă mai uşor decât persoanele tinere prin metoda încercare/eroare.

Concluziile acestui studiu i-au surprins pe educatorii şi medicii specializaţi în recuperarea cognitivă. Studiul contrazice astfel o serie de articole publicate în numeroase reviste ştiinţifice, potrivit cărora comiterea de erori în cursul procesului de învăţare prejudiciază memoria persoanelor în vârstă, iar metoda pasivă "fără eroare", prin memorare, cu răspunsul corect furnizat celui care învaţă, este mai bună pentru creier.

"Literatura ştiinţifică a promovat în mod tradiţional învăţarea fără greşeală pentru adulţii în vârstă. Totuşi, studiul nostru a arătat că, atunci când aceştia studiază o materie conceptuală, în care ei pot să stabilească o relaţie semnificativă între erorile lor şi informaţia corectă pe care trebuie să o reţină, erorile pot juca un rol cu adevărat pozitiv în procesul de învăţare", a declarat Andrée-Ann Cyr, principalul autor al studiului.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Procesele de învăţare dificile stimulează creierul persoanelor în vârstă.
 Vizualizări articol: 833 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Procesele de învăţare dificile stimulează creierul persoanelor în vârstă5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei