O companie japoneză de informaţii meteorologice a anunţat lansarea unui serviciu de publicitate în cadrul căruia reclamele difuzate vor fi selectate în funcţie de starea vremii, informează AFP.
Serviciul este destinat publicului care are televizoare conectate la internet.
Compania e-Ten, care produce şi difuzează informaţii meteo, a încheiat un parteneriat cu AcTvila, companie care difuzează programe video la cerere şi deţine mai multe site-uri de informaţii destinate japonezilor care au televizor conectat la internet de mare viteză.
Începând de miercuri, telespectatorii care vor accesa pagina de informaţii meteo a AcTvila vor putea vede şi bannere, selectate în funcţie de starea vremii din zona în care locuiesc.
La rândul său, e-Ten va lansa o pagină web dedicată în întregime prezentării de spoturi publicitare, care se vor schimba în funcţie de gradele din termometre şi nebulozitate.
"Mesajele publicitate vor evolua de-a lungul zilei şi vor fi diferite de la o regiune la alta", a declarat un reprezentant al e-Ten.
De exemplu, în timpul primăverii, când în Tokyo atmosfera este încărcată de polen, reclamele care vor apărea pe pagina meteo a AcTvila vor fi pentru produse precum spray-uri nazale, picături pentru ochi sau pentru alte produse dedicate alergiilor.