Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 20 iun 2008 - Anul XIII, nr. 143 (3824)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9756 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6134 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

MasterCard:

Femeile cheltuiesc circa 140 de milioane de euro la Euro 2008

Femeile vor cheltui aproximativ 140 de milioane de euro cu ocazia Euro 2008, dintr-un total estimat la 1,4 miliarde de euro, sumele fiind destinate atât produselor legate direct de eveniment, precum bilete la meciuri, cât şi vizitării obiectivelor turistice din ţările gazdă, potrivit MasterCard.

Potrivit estimărilor MasterCard, suma totală cheltuită în timpul Euro 2008 se ridică la 1,4 miliarde de euro, iar valoarea cheltuită de femei reprezintă circa 10% din aceasta.

Sumele alocate de femei reprezintă practic echivalentul a patru milioane euro pe meci.

Cheltuielile vor acoperi costul mâncării, băuturii, cazării, transportului, activităţi corelate direct cu Euro 2008, însă studiul arată că în timpul Campionatului European de Fotbal femeile tind să aloce mai mult şi pentru cumpărături, vacanţe şi distracţii.

În unele ţări, cum sunt Germania şi Suedia, cheltuielile făcute de femei pot ajunge până la 30% din total.

 

Rolul femeilor în industria fotbalului.

"Acest studiu arată cu certitudine creşterea rolului femeilor în industria fotbalului, din punct de vedere financiar. Indiferent dacă femeile sunt suporteri înfocaţi sau cheltuielile lor se îndreaptă către alte produse din perimetrul marilor meciuri din această vară, acestea vor aduce o contribuţie semnificativă din punct de vedere economic. Industria fotbalului descoperă acum puterea de cumpărare a femeilor pasionate de fotbal şi îşi adaptează produsele din ce în ce mai mult în acest sens", a declarat, într-un comunicat, Simon Chadwick, unul dintre coordonatorii studiului.

Potrivit studiului, femeile pasionate de fotbal sunt mai tentate decât bărbaţii să cumpere şi să participe activ la competiţii.

Jucătorii de fotbal de top sunt acum modele care au pătruns pe numeroase pieţe accesibile femeilor, determinând vânzarea unor obiecte cum sunt posterele şi revistele care prezintă viaţa personală a fotbaliştilor.

"În timp ce microbistele care participă la campionat sunt ocupate cu cheltuielile pe tricouri imprimate, face-painting şi mâncare, femeile care urmăresc meciurile de acasă influenţează şi ele creşterea vânzărilor la ziare şi reviste, la tricourile cu chipul fotbaliştilor şi în baruri, pub-uri sau magazine", se arată în studiu.

 

Schimbări în 2008 faţă de 2004.

În cadrul Campionatului European de Fotbal din 2004, topul priorităţilor era compus din bilete pentru meci, mâncarea, cazarea şi transportul, în timp ce în acest an pe lista cheltuielilor se adaugă vizitarea obiectivelor turistice din oraşele gazdă. Acest element nou reflectă în parte impactul participării tot mai mari a femeilor la campionatele importante de fotbal, notează MasterCard.

În contextul Euro 2008, MasterCard anticipează creşterea vânzărilor de produse şi servicii ale sponsorilor, de publicitate în mediile electronice şi tipărite, de telecomunicaţii şi de noi servicii media, aparatură şi echipamente sportive, ziare şi reviste, de obiecte cu logo-ul campionatului, de suveniruri, pariuri şi jocuri de noroc.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Femeile cheltuiesc circa 140 de milioane de euro la Euro 2008.
 Vizualizări articol: 317 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 1.0 din 1 vot
Femeile cheltuiesc circa 140 de milioane de euro la Euro 20081.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei