Peugeot modernizează linia de design prin introducerea unui nou curent de design plin de rafinament. Lansarea noii game 508 simbolizează această trecere spre un design mult mai convențional. 508 este urmașul demn al actualului 407 în segmentul clasei medii, care în urmă cu un an a beneficiat o restilizare foarte discretă.
Noutățile principale nu sunt cele de natură estetică ci și tehnică, 508 fiind primul vârf de gamă la Peugeot care va beneficia de o motorizare hibridă.
Versiunea de serie vine cu elemente stilistice normale și dimensiuni identice prototipului din care derivă: lungime de 4.860 mm, lățime de 1.880 mm și un ampatament de 2.815 mm.
Proporțiile sale permit francezilor de la Peugeot să facă o mișcare interesantă, dar anticipată de toată lumea, viitorul 508 înlocuind două modele odată, 407 și 607.
508 a fost prefigurat cu o jumătate de an înainte de lansarea oficială, conceptul ”5 by Peugeot" dezvelit la Geneva reușind să atragă atenția asupra sa prin formele fluide și detaliile îndrăznețe ale blocurilor optice și interiorului.
Partea de motorizare adoptă motoare ce respectă normele Euro 5. Modelul de intrare în gamă este echipat cu agregat pe benzină 1.6 THP de 155 CP.
Peugeot oferă alte două propulsoare pe benzină ce generează peste 200 cai putere.
Amatorii de modele diesel pot alege între unitatea 1.6 HDI de 110 CP şi un 2.0 HDI de 140 CP. Versiunea de vârf este echipată cu un diesel common-rail de 163 de cai putere.