Google
UnionCars Ford Suceava
 
sâmbătă, 28 mar 2020 - Anul XXV, nr. 73 (7378)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8387 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,3203 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Timflow
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Drept la replică

Sâmbătă, 28 Martie 2020 (15:52:30)

În urma articolului Angajații Kaufland reclamă că li s-a recomandat de către conducere să nu poarte măști de protecție pentru că ”sperie clienții”, Kaufland România aduce următoarele precizări și solicită publicarea dreptului la replică atașat după cum urmează:

Infirmăm cele prezentate în articol, menționând faptul că în niciun moment compania Kaufland nu a interzis angajaților săi purtarea de măști la locul de muncă. Vă atragem atenția că încă de la început, compania Kaufland a fost alături de angajați și clienți, cu măsuri de prevenție prompte, luate din proprie inițiativă, ce au fost suplimentate la fiecare pas conform evoluției situației și a recomandărilor autorităților.

Subliniem că măsurile de protecție luate depășesc acțiunea de a purta măști, care, conform specialiștilor OMS , este recomandată doar dacă există simptome - caz în care angajații nu se vor prezenta la serviciu.

Mai mult:

  • Magazinele sunt dotate cu geamuri de protecție la casele de marcat și cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru colegi;
  • Colegii au mănuși de unică folosință și cunosc regulile de igienă și prevenție;
  • Pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri de câteva zeci de persoane; colegii noștri lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor;
  • Toate spațiile comune și obiectele de uz frecvent sunt dezinfectate de mai multe ori pe zi;
  • Tot o măsură de protecție a colegilor noștri este și responsabilizarea clienților. Prin campanii de informare și signalistică, îi rugăm să respecte regulile de prevenție și igienă, să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine, să păstreze distanța de siguranță de 1,5 metri, să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul și să vină neînsoțiți la cumpărături;
  • Pentru informare corectă și completă, am creat o linie telefonică specială dedicată colegilor noștri;

Acestea sunt doar o parte din măsurile luate la nivelul întregii companii, pentru a asigura continuitatea și disponibilitatea, în orice scenariu.

Suntem în permanentă legătură cu autoritățile și ne angajăm să luăm cu maximă responsabilitate toate măsurile care se impun.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Drept la replică.
 Vizualizări articol: 1687 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 2 voturi
Drept la replică5.052

Shopping City Suceava
Facos Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Programul Rabla 2020
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Ultima ora local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei