Google
 
miercuri, 16 feb 2011 - Anul XVI, nr. 38 (4636)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,665 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,0855 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   ø imagini |   ø fişiere video

Cum să nu îți mai sabotezi dieta

Chiar dacă îţi urmezi foarte serios dieta, există greşeli pe care le poţi face fără să ştii, capcane de evitat, prezentate de nutriţionistul Sarah Schenker în dailymail.co.uk

A trecut mai bine de o lună de la Revelion, de când ți-ai propus să slăbești, și dieta ar fi trebuit să dea rezultate. Și dacă n-ai dat jos măcar un gram? Probabil că ai făcut una dintre cele mai comune greșeli în materie de diete. Nutriţionistul dr. Sarah Schenker explică cum poți evita capcanele.

 

Mânâncă nuci ca gustări
Cercetările au relevant că nucile mențin senzația de sațietate mai mult decât biscuiții și sunt bogate în fibre. Însă nucile sunt pline de grăsimi saturate. Ar trebui să mănânci o nucă, maxim două și nu un sac, spune Dr. Schenker.

 

Cântărește-te zilnic
Fluctuațiile de greutate se pot datora și nivelului de apă reținut în organism și nu relevă greutatea pierdută. Cel mai bine e să te cântărești o dată pe săptămână, la aceeași oră, fără haine și după ce ai mers la toaletă.

 

Consumă multe fructe
Chiar dacă sunt sănătoase, fructele nu te ajută să scazi în greutate. Cercetările arată că zaharurile din fructe (fructoza) nu semnalează corpului aceeași senzație de sațietate ca zahărul comun, ceea ce înseamnă că rar te poți sătura cu fructe. Poți mânca multe fructe, însă combină-le cu ceva proteine, cum ar fi cele din șuncă sau humus, pentru a te simți plin.

 

Băuturi cu multe calorii
Dacă bei capucino și multe ceaiuri ca să-ți potoleşti stomacul flămând, ar trebui să ştii cu un capucino are 120 de calorii și 8 grame de grăsime, iar "stropul" de lapte din opt căni de ceai echivalează cu 400 de calorii. Mai bine treci pe lapte degresat și ceai de plante.

 

Pielea de pui
Carnea albă, de pui sau de curcan, conține mai puține calorii decât carnea roșie, doar dacă o consumi fără piele, unde se adună grăsimea. Ca să nu te abați de la dietă fără să-ți dai seama, ai grijă să înlături pieliţa, înainte să găteşti carnea.

 

Treci pe băuturi dietetice
Unele studii au relevant că dietele dau rezultate mai bune dacă se țin fără băuturi cu zero calorii, deoarece îndulcitorii artificiali din acestea declanșează procesul de digestie și te lasă nesatisfăcut și flămând. Bea mai bine apă plată și ceai de fructe.

 

Salatele cu dressing
O salată poate să aibă același număr de calorii ca un fel principal, dacă este înecată în dressing. Sosul franţuzesc din magazin conține cam 70 de calorii la lingură, iar dressing-ul făcut în casă cu ulei şi oţet sau suc de lămâie poate conţine şi 100 de calorii. Ai grijă ca la restaurant să ceri dressing-ul separat.

 

Măsoară semințele
Semințele precum cele de dovleac, floarea-soarelui, susan și cele de in sunt la modă și foarte sănătoase, consumate în iaurturi, terci de ovăz și salate. Însă o lingură de seminţe de floarea soarelui conţine 93 de calorii. Așa că măsoară cu lingura atunci când ți le pui peste ceva și nu presăra din ochi.

 

Produsele îndulcite cu miere sau fructoză
Mierea conține la fel de multe zaharuri ca zahărul granulat şi mai multe calorii: o linguriţă de miere conține 49 de calorii, iar una de zahăr, 24. Mai bine ai renunță la dulciuri. Pofta de dulciuri scade după trei săptămâni de abstinență.

 

Mâncărurile pentru cură
Mâncărurile cu mai puțină grăsime sunt pline de zahăr, iar cele fără zăhăr conțin mult concentrat de fructe și, pentru că avem senzația că ne fac bine, mâncăm mai mult. Analizează cu atenție eticheta și vezi care este cu adevărat diferența între varianta dietetică şi cea normală a produsului. S-ar putea să fii mai bine dacă optezi pentru produsul în variantă normală pentru a te răsfăţa ocazional.

 


Fără grăsimi Corpul are nevoie de o anumită cantitate de grăsime pentru a funcționa corect, iar grăsimea te ajută să te simți plin mai mult timp. Un studiu al Universității din Alabama a relevant că puțină grăsime consumată în timpul dietei ajută la scăderea în greutate. Nu renunța complet la grăsimi în timpul curei, dar optează pentru mese variate.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Cum să nu îți mai sabotezi dieta.
 Vizualizări articol: 576 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 3 voturi
Cum să nu îți mai sabotezi dieta5.053

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei