Orice persoană prezentă în mediul online cu un mesaj devine o persoană publică, în contextul dezvoltării internetului şi reţelelor de socializare, a explicat Andi Moisescu, realizatorul emisiunii "Apropo TV", difuzată de Pro TV, prezent, joi, la evenimentul Graffiti BBDO - The next 20 years.
Andi Moisescu a vorbit despre importanţa conţinutului digital în brandingul personal, despre evoluţia carierei sale şi despre schimbările prin care a trecut, dar şi despre relaţia sa cu lumea publicităţii. "Publicitatea mă face să cred că speranţa moare ultima şi că mai sunt dovezi de creativitate", a spus el.
În ceea ce priveşte brandingul personal, Moisescu a declarat: abia în ultimii ani "am început să conştientizăm că în spatele oamenilor care suntem se ascunde şi un posibil produs. Brandul personal nu poate fi altceva decât ce suntem noi de fapt".
Printre instrumentele digitale care ajută la crearea unui brand personal, Moisescu a enumerat Facebook, Twitter, LinkedIn şi blogurile. "Pe Twitter este foarte importantă atitudinea, pe Facebook e important conţinutul, asta e diferenţa pe care am simţit-o eu", a povestit el.
Pe de altă parte, el a subliniat faptul că orice mesaj pe care un internaut îl publică pe internet reprezintă o contribuţie la brandul său personal şi că reţelele de socializare transformă o persoană obişnuită în una publică, cu un public mai mult sau mai puţin numeros.
"Odată cu apariţia internetului, cred din ce în ce mai mult că fiecare persoană e una publică, diferenţa constă în dimensiunea publicului. Odată ce am intrat în online, toţi suntem persoane publice", a spus el, adăugând: "în online, oamenii te cunosc aşa cum eşti cu adevărat".
În ceea ce priveşte viitorul conţinutului online, Moisescu a spus: "oricum ar fi viitorul, conţinutul digital se va declina pe două segmente - ce facem şi ce spunem".
În opinia, orice asociere de imagine între o persoană şi un produs ar trebui să se bazeze pe compatibilitatea atributelor celor două branduri.
Cristina Bazavan, deţinătoarea blogului bazavan.ro , a vorbit despre valoarea conţinutului în era digitală şi despre provocările pe care le înfruntă jurnaliştii care trebuie să se adapteze la noile cerinţe de redactare a textelor pe care le impune mediul online.a