Gwen Stefani a lansat anul acesta o colecţie de haine pentru copii, informează contactmusic.com. Solista trupei No Doubt nu este la prima aventură în domeniul afacerilor: ea conduce firma producătoare de haine L.A.M.B. şi deţine marca de accesorii Harajuku Lovers.
Gwen Stefani s-a aliat cu lanţul de magazine Target pentru a lansa împreună marca Harajuku Mini, inspirată din moda japoneză. Este vorba de o colecţie dedicată copiilor, ce include haine colorate şi vesele, care reflectă totodată stilul excentric şi avangardist al cântăreţei.
„Proiectul Harajuku Mini este un vis devenit realitate. Mi-am dorit mereu să realizez o linie vestimentară dedicată copiilor şi inspirată din hăinuţele haioase şi vesele pe care am văzut că le poartă puştii în Japonia. Hainele sunt speciale, diferite de ceea ce se găseşte acum în magazine. Toate sunt făcute din materiale de calitate, sunt confecţionate cu mare atenţie la detalii şi se vor vinde la preţuri accesibile”, a declarat Gwen Stefani.
Potrivit reprezentanţilor magazinelor Target, colecţia Harajuku Mini va fi lansată în Statele Unite în luna noiembrie a acestui an.