Revista Rolling Stone va deschide un restaurant la Hollywood (Los Angeles), în vara lui 2010, în speranţa de a-şi extinde brandul şi de a-şi consolida statutul de cronicar al culturii pop, informează Media Post.
Revista a încheiat un acord de parteneriat în acest sens cu Niall Donnelly şi compania real estate Joe Altounian, pentru a construi un restaurant care să atragă atât turiştii, cât şi tinerele staruri de la Hollywood.
"Mâncarea va fi mai uşoară decât la Hard Rock", a spus Donnelly, care a precizat că restaurantul va fi dedicat publicului de elită.
Potrivit lui William Schenck, publisherul Rolling Stone, extinderea brandului prin lansarea unui restaurant era "logică".
Rolling Stone şi-a extins deja activitatea în industria de carte şi a lansat primul său joc video, anul acesta.
Potrivit Los Angeles Times, Rolling Stone nu va concura cu alte restaurante dedicate celebrităţilor, precum Hard Rock şi Planet Hollywood, în ceea ce priveşte decorul de interior, care la celelalte constă în obiecte care au aparţinut starurilor, localul urmând să aibă un design care va combina cărămida neagră cu pielea şi fierul.
În plus, meniul restaurantului Rolling Stone va include mâncăruri din bucătăria americană şi californiană, precum şi unele feluri mexicane.