TOYOTA - Programul Rabla 2020
TOYOTA - Programul Rabla 2020
TOYOTA - Programul Rabla 2020
 
marţi, 8 dec 2009 - Anul XIV, nr. 288 (4274)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,8703 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,098 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
PNL
PMP
PSD
PRO Romania
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

La Iulius Mall Suceava

Vânzări de până la trei ori mai mari în weekendul de Moş Nicolae

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Reducerile de Moş Nicolae şi evenimentele special pregătite clienţilor de Iulius Mall Suceava pentru inaugurarea decoraţiunilor de iarnă au atras, în mai puţin de două zile, peste 45.000 de vizitatori, după cum a anunţat ieri conducerea complexului comercial din lunca Sucevei.
“Clienţii noştri au răspuns cu entuziasm acestui maraton de shopping şi distracţie cu tradiţie în reţeaua de mall-uri Iulius. Magazinele au înregistrat vânzări record, de la dublu până la de trei ori mai mari decât în zilele obişnuite de weekend”, a precizat Eduard Marcu, managerul general al Iulius Mall Suceava.
Tentaţiile care au atras atât de mulţi oameni la final de săptămână la mall au fost în primul rând reducerile cuprinse între 25% şi 80% la magazine, program prelungit până dincolo de miezul nopţii, preţuri mai mici ca niciodată la produsele de sezon, premii instant de peste 5.000 euro, un spectacol de artificii, magnifice decoraţiuni de sărbători, precum şi oaspeţi de soi care au colindat: Nicolae Furdui Iancu, Palatul Copiilor Suceava şi trupa Boom Dance.
Drept urmare, clienţii Iulius Mall care au ales să îşi dedice weekendul de Moş Nicolae cumpărăturilor şi distracţiei au trăit la intensitate maximă momentele speciale, provocările concursurilor, fiind răsplătiţi cu premii instant substanţiale (vouchere la cumpărături cu bonusuri între 50 şi 200 lei), au făcut achiziţii importante şi şi-au umplut tolba cu cadouri pentru cei dragi.
 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Vânzări de până la trei ori mai mari în weekendul de Moş Nicolae.
 Vizualizări articol: 953 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 2 voturi
Vânzări de până la trei ori mai mari în weekendul de Moş Nicolae5.052

Shopping City Suceava
Facos Suceava
Iulius Mall Suceava
MedClinic
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Toyota - Programul Rabla 2020
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei