Google
SHOPPING CITY SUCEAVA - Masha si Ursul
SHOPPING CITY SUCEAVA - Masha si Ursul
SHOPPING CITY SUCEAVA - Masha si Ursul
 
vineri, 16 nov 2018 - Anul XXIII, nr. 259 (6969)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6605 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,112 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   1 imagine |   ø fişiere video

Service gsm local renumit oferă repere despre ce trebuie și ce nu trebuie să acceptăm când vine vorba de reparația unui telefon

Reparațiile de telefoane au devenit indiscutabil servicii de actualitate, dat fiind numărul tot mai mare înregistrat privind defecțiunile apărute. Investițiile pe care românii le fac în materie de smartphone-uri sunt destul de mari, explicația de bază fiind legată de multiplele funcții pe care un astfel de dispozitv le poate îndeplini.

În materie de reparații lucrurile sunt clare: un solicitant va fi mereu interesat de rapiditatea cu care poate fi servit și de prețuri mici. Ce garanție poate fi asta asupra faptului că telefonul este reparat corespunzător? Echipa de la glassgsm.ro, service gsm local, ne explică care sunt aspectele de care trebuie să ținem cont și ce poate părea suspect, meritând mai bine să refuzăm și să căutăm mai departe.

Service autorizat

Primul lucru este să nu repari oriunde. Un service autorizat este prima cerință pe care un solicitant trebuie să o aibă. Spun cei de la Glassgsm că au văzut și cazuri ale celor care au încercat tot felul de metode de a repara display-ul, ajungând ulterior tot la mâna specialistului: „Este ceva firesc, când ai nevoie de o reparație, să mergi la un specialist. Altfel nu merită.”

Cine se pricepe în anumite tipuri de reparații, dar nu lucrează în legaliate, nici nu se pune problema că ar putea garanta rezultatul. Ori acest lucru este de asemenea important. „Credem că un motiv în plus pentru care publicul ne cunoaște și ne apreciază se referă la faptul că le oferim garanție post reparatorie. Timp de 6 luni produsul este garantat.” Ce înseamnă acest lucru? Mulți cred că odată reparat un telefon nu va mai avea aceeași capacitate, funcționalitate și calitate. Astfel, sunt neîncrezători cu privire la orice operațiune, dar sunt mai mult convinși când știu că au garanția lucrului bine făcut.

Prețul și calitatea

În ultimii ani, publicul s-a educat foarte mult cu privire la ce presupune calitatea serviciilor. Astfel, sunt de preferat toate dovezile ce certifică tipul de reparație, modul în care a fost realizată operațiunea, dovada calității pieselor înlocuite. În toată această poveste prețul contează, însă nu este și cel care poate determina calitatea.

„Pentru noi, ca service, contează foarte mult și imaginea pe care ne-o creăm. Am consolidat un brand solid și nu ne permitem una să spunem și alta să facem. Folosim piese de calitate, de unde și rezistența, calitatea in ceea ce facem. Suntem alături de clienții noștri în orice moment. Ți s-a stricat telefonul? Primul lucru este să te întrebi de ce, ce ai făcut. Vii la noi, îți facem un diagnostic sau chiar pe rețele sociale suntem disponibili să consiliem.”

Pe ritmul vitezei

Totul este fast pentru că altfel nu știm să definim societatea actuală. Astfel, reparațiile ce sunt posibile într-un timp cât mai scurt sunt un caz ideal. După cum spun cei de la Glassgsm, de ce să aștepți când poți face un om fericit chiar atunci? Sub deviza amânării, mulți au șansa de a pierde clienți. O strategie destul de des întâlnită este aceea de a spune clientului că durează, pentru a crea impresia unei misiuni dificile, pentru a demonstra importanţa service-ului. Totul însă sub un aspect negativ, căci mulți rămân fără telefon în tot acest timp și sunt astfel privați de numeroase lucruri și de confort în a rezolva lucruri.

La Glassgsm există și posibilitatea de reparație pe loc, în decurs de 30 până la 90 de minute. Sunt astfel avantajate cazurile în care reparația este una minoră. În caz contrar, poate dura și până la 3 zile, implicând livrare și returnare de produs, prin curier.

De reținut

Un service gsm are o echipă de specialiști însă nu în tot ce ține de dispozitive mobile. De preferat să căutați un service în funcție de tipul de telefon deținut.

Factura aferentă serviciilor nu trebuie cerută, ci ar trebui să fie implicită serviciilor.

De preferat este să cereți consiliere. Întrebați ce riscuri sau diferențe sunt post reparatorii. Puțini știu că în cazul unui iPhone unele reparații nu merită și dacă sunt încă în garanție se pot înlocui totalmente. De asemenea, dacă prin modul de folosire a intervenit nevoia de reparație, trebuie avut în vedere un comportament ce minimalizează pierderile: husele de protecție nu ar trebui să lipsească, folosirea telefonului în spații cu umiditate mare nu ar trebui să se întâmple etc.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Service gsm local renumit oferă repere despre ce trebuie și ce nu trebuie să acceptăm când vine vorba de reparația unui telefon.
 Vizualizări articol: 1183 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 1.0 din 4 voturi
Service gsm local renumit oferă repere despre ce trebuie și ce nu trebuie să acceptăm când vine vorba de reparația unui telefon1.054

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Autentificaţi-vă pentru a posta comentarii!
Remember
Am uitat parola Înregistrare

Monitorul doreşte ca acest site să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ.
Din acest motiv, cei care postează comentarii la articole trebuie să respecte următoarele reguli:

1. Să se refere doar la articolul la care postează comentarii.
2. Să folosească un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legătura cu textul.
4. Username-ul să nu fie nume de personalităţi ale vieţii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greşeli, incoerenţă, lipsă de documentare etc.

Nerespectarea regulilor menţionate mai sus va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinţă interdicţia accesului la această facilitate a site-ului.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei