Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 29 sep 2015 - Anul XX, nr. 226 (6038)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Pe ultima sută de metri

Strategia culturală a Sucevei, făcută la „foc rapid” de o firmă de consultanţă, pentru proiectul de „Capitală Culturală Europeană”

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Piesa de rezistenţă a candidaturii Sucevei pentru desemnarea „Capitalei Culturale Europene” în 2021, competiţie în care s-au înscris deja cel puţin 12 mari oraşe din ţară, care vor fi la concurenţă şi cu cele din Grecia, va fi finalizată săptămâna viitoare.

La realizarea strategiei culturale a Sucevei pe o perioadă mai mare de timp lucrează în prezent o firmă de consultanţă, contractată de Primăria Suceava în baza unei selecţii de oferte.

„În baza sumelor aprobate de Consiliul Local a fost angajat un consultant care să realizeze strategia culturală a Sucevei în termen de 15 zile. Practic, la mijlocul săptămânii viitoare firma de consultanţă ar trebui să predea acest document important”, a precizat primarul Sucevei, Ion Lungu.

Iniţial, această strategie trebuia făcută de un grup de voluntari, care s-au arătat dornici să transforme oraşul în capitală a culturii la nivel european.

„Toată lumea a venit cu idei, dar nimeni nu le-a pus în practică”, a spus Lungu, care, pentru a salva imaginea Sucevei, în cursa în care s-a înscris, deocamdată declarativ, în urma unor presiuni cu substrat politic, dar şi ale unor idealişti, a decis să apeleze la specialişti.

În vreme ce o parte importantă a proiectului – strategia culturală - este realizată de firma de consultanţă, alte părţi sunt făcute de specialiştii din primărie.

„Eu lucrez la completarea părţii financiare din proiectul de candidatură pentru capitală europeană a culturii. Sper să fie posibil să trecem de faza de preselecţie”, a precizat şeful municipalităţii sucevene.

Pentru a se înscrie oficial în cursa pentru desemnarea „Capitalei Culturale Europene” 2021, documentaţia trebuie completată şi depusă cel târziu până pe 10 octombrie, adică în mai puţin de două săptămâni.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Strategia culturală a Sucevei, făcută la „foc rapid” de o firmă de consultanţă, pentru proiectul de „Capitală Culturală Europeană”.
 Vizualizări articol: 1553 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 2.75/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 2.8 din 4 voturi
Strategia culturală a Sucevei, făcută la „foc rapid” de o firmă de consultanţă, pentru proiectul de „Capitală Culturală Europeană”2.854

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei