Restaurant Mosaik
Restaurant Mosaik
Restaurant Mosaik
 
marţi, 21 aug 2012 - Anul XVII, nr. 194 (5099)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9471 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6905 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Shopping City Suceava
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

„Produs în Bucovina”

Berea de casă, preparatele la grătar şi îngheţata din lapte, succesele colaterale ale Festivalului Medieval

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Festivalul de Artă Medievală de la Suceava, cu 11.962 de spectatori plătitori şi 8.437 de euro încasaţi din vânzarea de bilete, a fost un foarte bun prilej de promovare şi pentru produsele culinare tradiţionale locale.

Sub umbrela Asociaţiei „Produs în Bucovina”, coordonată de omul de afaceri german Heinrich Mayer, producătorii locali au avut patru zile foarte bune pentru vânzări.

Astfel, Bermas a vândut cu ocazia festivalului 20 de butoaie cu bere, iar Rogelya Fălticeni - două butoaie. Tot Rogelya a vândut pentru tânăra firmă DamfProd Fălticeni 400 de litri de bere de casă, iar din producţia proprie de produse pentru grătar şi preparate –  peste 150 kg. AF Cimpoieş a vândut 75 de kg de produse pentru grătar şi câteva sute de bucăţi de porumb fiert. Sucul de mere natural Santefruct, tot de la Fălticeni, a avut de asemenea succes, la fel ca şi îngheţata de casă Neagu, produsă la Plopeni din lapte natural, nu din lapte praf.

Participanţii la festival au mai cumpărat circa 80 de kg de miere de albine de la producătorii Buzilă din Forăşi şi Purţuc din Suceava şi cozonaci şi plăcinte „poale în brâu” „de la Bujor”. Turiştii şi sucevenii din generaţia ’80 şi-au amintit cu nostalgie de anii copilăriei cu sucuri Brifcor şi Aurora, mărci deţinute acum de Consuc Bucovina.

Potrivit lui Heinrich Mayer, membrii Asociaţiei „Produs în Bucovina” care au avut standuri pe platoul Cetăţii de Scaun în zilele Festivalului de Artă Medievală s-au declarat mulţumiţi de vânzări. „Pentru noi, festivalul este un eveniment de vază şi este de neconceput să nu fie prezentă Asociaţia <Produs în Bucovina>. Partea comercială a fost mai puţin importantă. Oriunde s-ar face un eveniment mai important pe raza judeţului trebuie să fim şi noi prezenţi”, ne-a declarat, ieri, Heinrich Mayer.

Menţionăm că omul de afaceri s-a stabilit în România în 1999, la Fălticeni, şi administrează firma Rogelya, o afacere de familie în domeniul procesării cărnii şi preparatelor din carne.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Berea de casă, preparatele la grătar şi îngheţata din lapte, succesele colaterale ale Festivalului Medieval.
 Vizualizări articol: 1577 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.0 din 2 voturi
Berea de casă, preparatele la grătar şi îngheţata din lapte, succesele colaterale ale Festivalului Medieval3.052

Facos Suceava
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei