Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 17 nov 2011 - Anul XVI, nr. 272 (4870)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

Afaceri suspecte

Un oraş întreg nu poate scăpa de “hingherii” de maşini. Cine îi ţine în spate?

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

La Câmpulung Moldovenesc, oraş plin de gropi, fără încălzire centralizată şi blocuri ANL finalizate de aproximativ doi ani, dar nelocuite, „hingherii” de maşini sunt de neclintit.

SC Hi Speed Recovery SRL Botoşani, firma care a câştigat contractul de concesiune a serviciului de blocare roţi/ridicare maşini, în urma unei licitaţii publice, la care a participat, ce-i drept, singură, continuă să salte autoturisme din Câmpulung, singura localitate din judeţ în care au bătut palma cu autorităţile.

În oraşul aşa-zis staţiune turistică sunt tot mai multe voci revoltate de modul în care „hingherii” de maşini îşi desfăşoară activitatea şi de decizia aleşilor locali de a amplasa pe principala arteră care străbate oraşul, în special în zona magazinelor, dar şi a celorlalte unităţi comerciale, indicatoare de interzicere a opririi.

Şi majoritatea consilierilor locali câmpulungeni sunt împotriva firmei care ridică maşini indiferent că încurcă sau nu circulaţia, fiind reclamate numeroase abuzuri.

Cu toate asta însă, zi de zi, „hingherii” de maşini ies la pândă pe străzile din Câmpulung Moldovenesc. 

 

„Primarul refuză să răspundă (...) La fiecare şedinţă tace, lasă capul în jos şi nu spune nimic”

Zilele trecute, am încercat să aflăm şi părerea consilierilor locali din municipiul Câmpulung Moldovenesc despre cum au reuşit să se procopsească cu „hingherii” de maşini şi cum de, dacă un oraş întreg e nemulţumit, nu pot scăpa de ei.

Vasile Vargan, consilier PSD, susţine că a făcut mai multe interpelări în Consiliul Local vizavi de această problemă.

Acesta a precizat că „S-au cerut explicaţii primarului de mai multe luni, iar primarul refuză cu nonşalanţă să dea un răspuns clar despre modalitatea derulării acestui contract, păgubos pentru primărie, dar care a creat totală nemulţumire şi din partea populaţiei. Atât eu, cât şi alţi colegi am solicitat un punct de vedere primarului în legătură cu acest contract, dar acesta refuză sistematic să dea un răspuns clar. La fiecare şedinţă tace, lasă capul în jos şi nu spune nimic”.

 

„S-au amplasat eronat indicatoare”

Consilierul local Ilie Bilinschi (PNL) e revoltat şi el pe contractul încheiat între primărie şi firma din Botoşani, contract pe care îl consideră „abuziv”: „Sunt locuri de unde trebuie să se ridice maşini, dar partea proastă este că s-au amplasat eronat indicatoare de unde îşi pot permite să ridice, cum ar fi în faţa unor magazine, în faţa policlinicii şi alte spaţii. Sunt de acord dacă ridică maşina parcată pe trecerea de pietoni, dar nu din faţa unui magazin, cu atât mai mult dacă nu încurcă circulaţia”.

 

„Toate marcajele pentru pietoni, semne de circulaţie sunt puse la întâmplare”

Gavril Chirodea, consilier PNL, declară că s-a opus încă de la început amplasării de indicatoare de interdicţie a oprii pe strada Dimitrie Cantemir, din faţa Policlinicii, zonă din care s-au scos ulterior indicatoarele cu pricina, după ce mai multe persoane care au venit cu urgenţe medicale s-au trezit cu maşinile ridicate şi duse la marginea oraşului, în aşa-zisul spaţiu de depozitare închiriat de SC Hi Speed Reocevery SRL Suceava.

„Eu nu am văzut asemenea semne de circulaţie cum sunt în Câmpulung Moldovenesc”, e revoltat consilierul Chirodea, care subliniază că „Acest drum DN 17 se termină la Prisaca Dornei, în Câmpulung sistemul de marcaj şi semnalizare nu este finalizat, este făcut oarecum aşa la repezeală, într-o săptămână, ca să-l inaugureze....Toate marcajele pentru pietoni, semnele de circulaţie sunt puse la întâmplare, unul mare, unul mic, s-au sudat pe vechile ţevi care au fost... în bătaie de joc. Semnele de circulaţie pentru parcări, în zona centrală, au fost montate de către firma care a câştigat licitaţia, că primăria nu avea bani. În toate localităţile din ţară, dom’le: ţi-am blocat roata, plăteşti o sumă de, dar nu pe loc ţi-am şi ridicat maşina. Nu se procedează aşa. Este un magazin acolo, trebuie să aibă o parcare, unde să parcheze omul, unde să se ducă?”.

 

„Cea mai mare greşeală care s-a făcut, ăştia îşi bat joc de oameni”

Şeful filialei PD-L din Câmpulung Moldovenesc, consilierul local Gheorghe Niga, consideră toată afacerea ridicării maşinilor „o nebunie, o debandadă” şi susţine că majoritatea consilierilor sunt nemulţumiţi de cum îşi desfăşoară activitatea hingherii de maşini.

„În faţa magazinelor, notariatelor etc., n-ar trebuie să se opereze şi acolo. Vrem noi, consilierii, să schimbăm modul de operare, să refacem proiectul. Să nu se ridice maşini din locurile în care oamenii vin să-şi rezolve anumite probleme”.

Ioan Piticari, consilier PNL, e de părere că afacerea cu „hingherii” de maşini este „cea mai mare greşeală care s-a făcut, ăştia îşi bat joc de oameni. În primul rând trebuia amenajate parcări, locuri de parcări...”.

 

I-au furat maşina, în timp ce se ruga în biserică, pentru o rudă care se afla pe masa de operaţie

Preotul Teodor Giosan este şi el pe lista consilierilor locali. „Aoleu, catastrofă”, oftează faţa bisericească când aude despre subiectul pe care vrem să-l discutăm.

„Pe de o parte nu sunt rezolvate nişte treburi stringente pentru urbe şi s-o găsit cu chestia cu ridicatu’ ”, declară preotul.

Teodor Giosan explică că, iniţial, când s-a pus problema ridicării maşinilor în Consiliul Local Câmpulung Moldovenesc se vorbea despre aplicarea acestei măsuri doar maşinilor care blochează într-adevăr circulaţia, care sunt lăsate pe treceri de pietoni, în locuri în care obstrucţionează traficul, ori celor care stăteau parcate săptămâni în şir în acelaşi loc, cu anunţuri de vânzare. 

Preotul a declarat că „Au fost situaţii în care oameni bătrâni s-au dus la farmacie sau la policlinică şi, când s-au întors, maşina nu-i. Nu-i mai puţin adevărat că lumea trebuie să respecte şi regulile de circulaţie, dar toate trebuie rezolvate cu anumită decenţă şi măsură, nu cu abuzurile astea. Am avut şi un caz dramatic, o persoană care avea o problemă în familie, o rudă era la operaţie. A oprit maşina în faţă la Biserica Sf. Nicolae să aprindă o lumânare, să spună o rugăciune, era disperat. Când a ieşit, maşina săltată... nu se poate aşa ceva”.

 

Nici viceprimarul nu e de acord: „Deciziile s-au luat în altă parte”

Viceprimarul municipiului Câmpulung Moldovenesc, Mihăiţă Negură, (PD-L), e şi el revoltat modul în care „hingherii” de maşini îşi fac treaba.

„Sunt în dezacord cu ceea ce se întâmplă, cu toate că am fost şi iniţiator de proiect de hotărâre. Lucrurile au mers în altă direcţie la ceea ce mi-am propus şi ne-am propus noi în Câmpulung Moldovenesc. Dar totul a fost până la un punct, când deciziile s-au luat în altă parte”, susţine viceprimarul, lăsând să se înţeleagă că vina aparţine „conducerii de vârf de la primărie”.

Consilierul local PSD Dan Mocanu e de părere că maşinile nu ar trebui ridicate din locurile în care nu afectează circulaţia. „Amendă sau cel mult blocarea roţilor. Am luat şi o să luăm poziţie în şedinţele de Consiliu Local, dar nu s-a făcut nimic de către conducerea primăriei şi nici nu se intenţionează. Ar trebuie sistată activitatea aceasta, iar maşinile să fie ridicate doar în cazul în care îngreunează ori blochează traficul. E clar că va trebui să facem ceva în perioada următoare”, concluzionează consilierul PSD.

 

„Poliţia locală are însemne false”

Gheorghe Raţu este consilier PNL şi unul dintre cei mai prosperi oameni de afaceri ai zonei.

„Este un lucru urât atât pentru onoarea oraşului, cât şi pentru turiştii care vin aici”, mărturiseşte consilierul.

„Poliţia Locală are însemne false de Poliţie Comunitară, pentru că nu au avut bani să le schimbe uniformele. Dacă mi s-ar întâmpla mie chestia asta, să-mi ridice maşina, aş câştiga în orice instanţă, pentru că nu are dreptul un lucrător de la un serviciu Poliţie Locală să poartă însemnele de Poliţie Comunitară”, a mai declarat Gheorghe Raţu.

El a dat şi un exemplu recent al abuzurilor „hingherilor” de maşini: „În faţă la Unicarm e interzisă oprirea chiar în faţa magazinului. Zilele trecută, a oprit o turistă germană şi, când era în magazin, au şi început să-i facă foto la maşină, să i-o ridice. Noroc că i-a atras cineva atenţia şi a ieşit. Păi aşa aducem noi turişti în oraş?! Modul de amplasare a indicatoarelor de oprire interzisă derutează lumea, zece metri oprire, doua zeci interzisă oprirea... pot foarte bine să blocheze roţile, să ia o taxă, dar nu să se îmbogăţească nu ştiu cine”.

 

„Sunt zone în care nu se obturează cu nimic traficul. Sunt atâtea capcane create”

În tabăra consilierilor care contestă activitatea de ridicare a maşinilor se numără şi Dan Andrei Timu, consilier PNL. „Sunt nişte vânători. Nu fac decât să stea şi să pândească proprietarii maşinilor care fac cumpărături”, a punctat consilierul, explicând că, în semn de protest, nu va mai vota nici un proiect de hotărâre al administraţiei, până nu se va lua nici o măsură: „Ar trebui să intervină administraţia şi să vadă ce puncte nu se respectă din contract”.

Consilierul liberal Mircea Giosan e şi el de aceeaşi părere: „Totul depinde de primar la câte puncte din regulament şi norme de aplicare sunt încălcate. Câte interpelări am făcut în Consiliul Local şi nu s-a luat nici o măsură... el (n.r.-primarul) dă vina pe consilierii locali, se pune la umbra Consiliului Local, dar nu mi se pare fair-play. Sunt zone în care nu se obturează cu nimic traficul. Sunt atâtea capcane create”.

 

„Nici nu ai unde să parchezi şi e un oraş dezastru din toate punctele de vedere”

Velisar Radu Ştefan e consilier independent şi, ca mulţi dintre colegii lui, e total împotriva „hingherilor” care au pus stăpânire pe străzile municipiului Câmpulung Moldovenesc: „Avem atâtea alte lucruri importante de făcut şi noi stăm şi ridicăm maşini, nu cred că era atât de important. Nici nu ai unde să parchezi şi e un oraş dezastru din toate punctele de vedere, inclusiv al străzilor. Mai ales că stau la vânătoare, pe anumite străzi, deci nu se urmăreşte să ridice maşina aia care încurcă circulaţia, urmăresc să ridice pe anumite străzi, unde le vine lor la îndemână, să scoată banu’, că firma din asta trăieşte”.

Consilierul Velisar explică că s-a trezit în vreo trei rânduri că „maşina mea căpăta aripi”, însă a avut noroc că a observat la timp. „Eu vin acuma din oraş, nu am unde să parchez maşina, peste tot sunt locuri din care ţi-o ridică. Avem şi noi un mic centru în orăşelul ăsta vai de capul lui şi pe aici ne învârtim toţi”, completează consilierul.

 

„Dacă ar fi după mine, i-aş scoate în câteva secunde din oraş”

Nicolai Giosan, consilier PD-L, e şi el indignat de modul în care acţionează reprezentanţii firmei SC Hi Speed Recovery SRL Botoşani: „De ridicat maşini se ridică în toată Europa, dar în anumite condiţii, dacă blochează accesul pompierilor, maşinilor de salvare sau altele... trebuie luată altă măsură, amendă, blocare”.

Revoltat e şi consilierul Liviu Stoleru (PNG-CD): „Sunt împotriva acestei firme, a acestui mod de lucru, a acestor oameni care sunt în afara legii, total abuziv.... Dacă ar fi după mine, i-aş scoate în câteva secunde din oraş”.

 

„Nemulţumiţi sunt cei cărora li s-au ridicat maşinile”

Singurii consilieri locali pentru care în Câmpulung Moldovenesc activitatea de ridicare a maşinilor e una cât se poate de în regulă sunt câţiva reprezentanţi ai PD-L, care fac opinie separată de ceilalţi colegi ai lor din filiala de partid care şi-au exprimat dezacordul faţă de modul de lucru al „hingherilor”.

Cristina Nicoleta Flutur explică: „Nemulţumiţi sunt cei cărora li s-au ridicat maşinile. Nu sunt eu în măsură să judec, eu nu stau să urmăresc firma dacă ia sau nu ia selectiv, vă rog să sesizaţi Poliţia Locală, Poliţia Rutieră... Eu personal nu am fost implicată, pentru că mă duc şi plătesc parcarea”.

Consilierul Ioan Ţăran nu are nimic să le reproşeze celor care saltă maşinile de pe străzile principale ale Câmpulungului, însă recunoaşte că nu e foarte ancorat în realitate cotidiană a municipiului, întrucât „sunt cu locul de muncă la Suceava”. Consilierul face o comparaţie între Italia şi Câmpulung Moldovenesc: „Am fost şi în Italia şi am văzut că sunt locuri în care parcarea se plăteşte. La noi, parcările sunt goale, iar maşinile stau pe stradă şi blochează circulaţia. Trebuie să mai lucrăm la mentalitate”.

Pe lista celor 17 consilieri locali câmpulungeni se află şi Cristian Cuciurean. „Am fost plecat din localitate mai mult timp, în nişte delegaţii. La urechile mele nu au ajuns chestii din astea. Dacă şi oamenii ar parca unde ar trebui, atunci nu ar mai fi probleme”, opinează consilierul Cuciurean.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Un oraş întreg nu poate scăpa de “hingherii” de maşini. Cine îi ţine în spate?.
 Vizualizări articol: 1140 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.94/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.9 din 17 voturi
Un oraş întreg nu poate scăpa de “hingherii” de maşini. Cine îi ţine în spate?3.9517

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Bataie de joc trimis de
(17 nov 2011, 11:53:15
Ar trebui alungati din oras ca niste caini...cred ca e o afacere la mijloc,de pe urma careia primarul beneficiaza si el ..de cativa bani frumosi..dati-i in judecata! e prea de tot..daca nu va revoltati si nu sunteti uniti..o sa faca ei legea in continuare!
2.   Fraieri trimis de
(17 nov 2011, 12:04:16
Un vechi proverb spune ca "FIECARE SLUGA ISI MERITA STAPANUL PE CARE IL ARE". Tot astfel prostanii de locuitori din C-lung Mold. si din imprejurimi isi merita soarta si pe cei care-i conduc : primarul, politia, consilierii, firma de ridicari masini ce-i fu...gareste zilnic, etc. Pai, mai oameni buni, ce va tot plangeti zilnic, voi nu aveti pietre, bate, coctailuri Molotov, cutite de taiat roti, sule, vopsea, rahat in pungi si cate si mai cate asemenea? Chiar toti ati ajuns niste lashi, nu puteti sa va adunati 10 - 15 oameni ca sa alungati din oras niste ka.ka.tzi de botosaneni care-si bat zilnic joc de voi si banii vostri? Halal bucovineni, n-am ce zice! Daca nu puteti voi, adunati niste bani si tocmiti niste raketzi di Republica Moldova, ce dracu sunteti asa de slabani?
3.   Sfat util trimis de
(17 nov 2011, 12:39:04
Daca macar 6 soferi care au patit-o s-ar aduna si le-ar bloca tigaile ,de masini cacarezelor de la Boston,nu vad cum s-ar putea deplasa ei la vanatoare(cu de acum renumitul VW)si nici cum ar mai putea ridica masini.Nu poti primi decat o amenda rutiera precum ca ai blocat circulatia(sau numai un avertisment),oricum ,mai putin decat taxa de intretinere a hotilor de masini din tara paielor.Soferii care ii blocheaza azi,ii scapa pe unii,aia de maine ,poate ii scapa de furtul masinii pe aia de azi,si tot asa,azi 6,maine 6,si scapa orasul de capuse.Ca la Gura Humorului ,asa au scapat de ei,le-au blocat masinile cu cate 3 camioane.
Domnul consilier Taran,trebuia sa opteze pentru o functie de consilier la Suceava ,daca acolo lucreaza si nu este ancorat in realitatea cotidiana din orasul nostru.(sau in Italia,sa le arate el italienilor cam cat de adanci pot fi gropile pe drumurile unui oras pe care primaria se incapataneaza sa-l numeasca '"turistic")
4.   Ei,da??!! trimis de
(17 nov 2011, 12:58:30
"Şi majoritatea consilierilor locali câmpulungeni sunt împotriva firmei care ridică maşini indiferent că încurcă sau nu circulaţia, fiind reclamate numeroase abuzuri"Cum adica sant impotriva,cei mai multi???!!!Contractul cu firma s-a facut dupa votul consilierilor,nu??Sau acum vad ce au facut?? Subscriu cu cele zise de Plute. D-le Rusu,nu dezarmati,nu va lasati,poate totusi... Ca o sugestie,sant tare curios de opinia D-lui Flutur in aceasta privinta.D-nu Flutur ,dv nu cititi presa locala???Ce parere aveti de cele ce se intampla la Campulung??
5.   COMPLETARE trimis de
(17 nov 2011, 13:34:35
BANDELE LUI BODNARENKO,NICOLSCHI,MAZURU,S-AU CUIBARIT IN ACEASTA ZONA, INCA DIN ANII'50.AU VANAT FUNCTII IN P.C.R.,AU INCEPUT SA VANDA SUFLETE LA SIGURANTA APOI LA SECURITATE,INCLUSIV RUDELE,SI SI-AU ADUS TREPTAT,CONSATENI,PRIETENI CICA LA LUCRU,PE CARE II TURNAU SISTEMATIC LA ,,ORGANILII",DE ACEEA UNII ,,OASPETI",NICI NU PREA MAI POT MERGE ACASA,IN ,,REGAT",DE FRICA CELOR PE CARE I-AU TURNAT.
PEPINIERA LU' ,,ORGANILII",PE ZONA MOLDOVA,FIIND ,FALTICENI SI BOTOSANI,O PARTE DIN ACESTIA AU AJUNS IN FUNCTII PANA LA BUCURESTI,ASA CA NU VA MAI MIRATI DE PROTECTIE.AU CARAT DESTULE PADURI DE LA NOI ,SA-SI MENTINA ACESTE FUNCTII,MULTE NESPERATE.[DIN VIITOAREA LUCRARE,,BODNARAS,UN ,,PADUCHE''BOLSEVIC,IN ,,COJOCUL",CAMPULUNGULUI"]
CAT DESPRE CEL CE FIGUREAZA IN ORGANIGRAMA SEMI-PRIMARIEI,CU FUNCTIA DE PRIMAR,CONS LOCAL SA INITIEZE UN PROIECT,PRIN CARE, SA I SE ACORDE TITLUL DE ,,INDIVID MAI PRESUS DE LEGE".
6.   Enigma? trimis de
(17 nov 2011, 13:45:06
tacerea primarului nu cumva frica de flutur?stie careva pe unde are frati????
6.1  RE: Enigma? trimis de
(17 nov 2011, 14:02:43
Firma e a nepotului de la varul lui Flutur din BT.
Daca localniciii nu pot rezolva asta in orasul lor,nu ne ramane decat sa initiem un proiect turistic si sa invitam macar trei frati de-ai nostri din Ucraina,cu bagajele de turist pe care le poarta ei de obicei.Ii invitam frumos sa parcheze masina in fata la Unicarm sau la Profi,si asteptam sa vina militianul ochelarist.Restul,nu ne mai intereseaza,problema va fi rezolvata ieftin si eficient.
7.   Consilieri de paie trimis de
(17 nov 2011, 14:25:07
bietii consilieri locali....ei n-au nici o vina ca-s consilieri....stau si latra ca niste caini la luna, dar nu le da prin cap ca, in calitatea lor de consilieri locali, pot initia si adopta o hotarare de consiliu, prin care s-o revoce pe cea prin care au deschis cutia pandorei.dar...da bine la alegatori pentru la anul, daca le plang in public de mila bietilor amarati carora li se ridica masina... semn de solidaritate se cheama, nu?
8.   Pro & contra... trimis de
(17 nov 2011, 14:29:07
Sunt de acord cu:
- blocarea rotilor masinilor parcate neregulamentar, care nu afecteaza circulatia;
- ridicarea masinilor parcate pe: trotuare, treceri de pietoni sau la mai putin de X m de trecerile de pietoni, colturile strazilor etc. cf legislatiei rutiere, in apropierea unor indicatoare afectand astfel vizibilitatea acestora.
Nu sunt de acord cu:
- ridicarea masinilor atunci cand: *se face selectiv in functie de: gradul de "smecher"; *nu incurca circulatia (aici intervine blocarea rotilor).
Si-acum sa comentam ce zic domnii consilieri, ei fiind cei care au luat aceasta hotarare (oricum, cred ca autorul articolului a introdus in articol unele cuvinte, dupa cum i-au venit lui mai bine si nu reflecta 100% parerea exprimata a consilierilor, respectiv: indignat, revoltat etc):
- Vargan: daca Politia si-ar face treaba (prin amendarea celor ce parcheaza nepermis) atunci aceasta hotarare a Cons. local nu mai are aplicabilitate, deoarece nu s-ar mai parca aiurea, ci s-ar aplica prevederile Codului Rutier (amenda etc).
- Bilinschi: magazinele daca vor clienti atunci sa creeze locuri de parcare pe terenuri proprii (vezi Lidl, Penny), fie sa plateasca taxe la primarie pentru rezervarea unor locuri de parcare in apropierea magazinelor pe care sa si le administreze; referitor Policlinica: parcare gratuita (nu pe trotuar) doar pentru urgente (nu pt masinile doctorilor sau pt cei ce doresc sa parcheze in centru pentru a avea acces la magazine - cei care parcheaza fara “urgente” sa li se ridice masinile la solicitarea Policlinicii)
- Chirodea: aceeasi mentiune ca pt Bilinschi in ceea ce priveste Policlinica; in ceea ce priveste blocarea rotilor: de aplicat la cele ce nu afecteaza circulatia; parcare magazine: magazinele sa plateasca taxe de parcare si sa-si administreze parcarile sau sa-si creeze parcari pe teren propriu.
- Niga: locurile care “rezolva” probleme n-au decat sa plateasca pentru locuri de parcare pe care sa le administreze.
9.   Pro & contra....continuare trimis de
(17 nov 2011, 14:31:19
- Piticari: sunt si locuri de parcari cu plata, doar ca lumea este prea comoda sa se deplaseze cativa metri pe jos
- Giosan T: farmaciile sa plateasca pt locuri de parcare aferente clientilor lor; policlinica: s-a comentat mai sus; biserica: vrei sa aprinzi o lumanare, sa te rogi, atunci parchezi legal, nu cum ti-e comod - in cazul mentionat trebuiau blocate rotile.
- Negura: “directiile gresite” pot fi “corectate”…Cons Local trebuie sa “corecteze”
- Mocanu: corect: amenda/blocare la cele ce nu afecteaza circulatia; ridicare pt cele ce afecteaza
- Ratu: Unicarm sa plateasca pt rezervarea locurilor de parcare din fata magazinului si sa si le administreze.
- Timu: vrei cumparaturi, parchezi legal (parcare proprie magazin sau parcare cu plata)
- Giosan M.: nu de primar, ci de voi toti depinde “corectarea” greselilor si gasirea solutiilor cele mai potrivite
- Velisar: lucruri importante…personale; de comentat e simplu, dar unde-s propunerile de imbunatatire/corectare?
- Giosan N: om care-a circulat prin lume si care stie ca n-ai voie sa parchezi “unde vrea muschiu’ tau”...pacat ca nu prea aplica si pe plan local…in rest, la fel: amenda, blocare, ridicare daca incurca circulatia.
- Stoleru: in afara legii sunt cei care parcheaza unde si cand au chef; firma macar are un contract legal, o hotarare de consiliu legala (sau spui ca-i ilegala?!?)
- Flutur: un exemplu de urmat.
- Taran: complet de acord; bravo…problema e mentalitatea: parcarile legale goale (ca n-au chef sa plateasca sau din comoditate)
- Cuciurean: corect…sa respecte toti semnificatia indicatoarelor, respectiv sa utilizeze parcarile cu plata si atunci firma de la BT pleaca singura, nemaiavand obiect de activitate.
10.   MONTE trimis de
(17 nov 2011, 15:27:55
Nu mai scrie cu litere mari, e greu de urmarit ce scrii, multumesc.
Romanul e las, aia din botosima o sa fure masini mult si bine... ucrainienii sunt salvarea voastra..
10.1  RE: MONTE trimis de
(17 nov 2011, 16:12:33
Dreptul la libera exprimare pt MIMILICA inseamna violentza. Spune multe despre tine acest lucru.
Instigare numai si numai la violentza. Stii cand apare violentza, cand comunicarea dispare.
Nu tin partea nimanui, dar daca este un semn si scrie ca e interzis..de ce parchezi?
Sunt solutii si mai simple si mai ecologice.
Agenti care ar tebuie dotati doar cu un aparat foto si un chitantier. Lasi amenda pe parbriz si la reverde.
Nu vrea respectivul sa o platesca ..nu-i nimic. Este pusa la dosar amenda, si cand va dorii sa innoiasca permisul, sa aiba inspectia tehnica s.a.md.....nu va putea sa o faca.
Solutiile sunt multe..depinde de oameni.
10.2  RE: MONTE trimis de
(17 nov 2011, 16:43:25
Mai GIGI_79,cum le stii tu pe toate,cum te pricepi tu la amenintari...Care service auto autorizat refuza sa-ti faca ITP pe motiv ca ai amenda?Cat despre permis,ala se schimba o data la 10 ani,si nu la primarie...sau tu ti l-ai schimbat acolo?Cat despre s.a.m.d.ce vrea sa insemne?Iti i-a si dreptul de a respira?
10.3  RE: MONTE trimis de
(17 nov 2011, 16:52:41
Exact ce am spun si mai sus.
De ce ti se pare anormal sa fi refuzat daca nu ai platit o amenda?
Ti-ai luat strada si esti stapan pe ea?
Orice amenda neplatita ti se trece intr-un dosar.
Asa se face unde stau eu.
Nimeni nu e alergat de niste giboni pe strada cu un levier in stanga si un par in dreapta, pt ca a incercat sa puna legea in aplicatie.
Dar cum am zis....cui ii este frica de sfarsitul lumii..sa vina in Romania, e cu 100 de ani in urma.
10.4  RE: MONTE trimis de
(18 nov 2011, 15:05:25
Unde stai tu,legea se aplica de catre niste civili din Botosani(care nu prezinta nici un act din care sa reiasa in ce calitate iti fura masina)?Norocul nostru ca au venit astia sa ne disciplineze ,ca altfel eram varza,parcam masinile pe unde apucam.Nu intamplator,in celelalte vremuri,toti activistii de partid erau din BT(prosti si usor de manipulat).Tot ei ne faceau reguli...
10.5  RE: MONTE trimis de
(18 nov 2011, 18:01:54
Gigi are dreptate, in Illinois daca primesti amenda ai dreptul la contestatie sau in caz contrar esti nevoit sa o platesti, pentru ca daca se adauga 3 sau mai multe amenzi neplatite - risti sa nu mai beneficiezi de anumite drepturi... Daca ar invata (&aplica) respectabilii guvernanti de la altii la care treburile se desfasoara organizat, nu ar mai fi atata haos si harababura in tara. Pacat...
11.   Pentru gigi_79 trimis de
(17 nov 2011, 17:22:01
taci drak de martan ,sau vrei sa ai parte de putina violenta
11.1  RE: Pentru gigi_79 trimis de
(17 nov 2011, 17:28:44
Si ce poti sa-mi faci?
Sa-mi miei caii de la bicicleta, sa ma bati ca cacilita de "i" din "a"...
I-a sa vad..la ce te duce mintea?
12.   Comentariu trimis de
(17 nov 2011, 22:39:49
Jenant pentru consilierii locali ai Campulungului care dupa ce au votat HCL in baza careia se ridica masinile stationate neregulamentar sunt"zmei in ziar".Probabil ei au crezut ca respectiva lege se aplica doar"prostimii" iar acum cand le-au fost afectate si propriile afaceri,rude ,prieteni nu stiu cum sa o dreaga.de apreciat pozitia celor doi consilieri Taran si Cuciureanu care macar nu se dezic de ceea ce au votat.ar trebui ca cei "afectati" sa mearga la consiliul local sa citeasca procesul verbal al sedintei in care s/a votat HCL respectiva sa stie la care consilieri sa le "multumeasca".

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei