Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 30 iun 2009 - Anul XIV, nr. 150 (4136)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6687 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Operaţiuni noi prin Call Center la Eon

Printr-un simplu telefon, clienţii noştri pot solicita efectuarea unor operaţiuni care până acum puteau fi soluţionate doar prin prezentarea la Centrele de Relaţii cu Clienţii.
E.ON Moldova Furnizare este preocupată în permanenţă de creşterea calităţii serviciilor. În acest sens, compania noastră a diversificat serviciile oferite clienţilor săi prin intermediul Call Center-ului. Noile servicii au fost adaptate cerinţelor pieţii, ţinând cont de necesităţile şi aşteptările clienţilor care pot efectua acum o serie de operaţiuni fără a mai fi necesară deplasarea la Centrele de Relaţii cu Clienţii.
Astfel, clientul poate solicita prin intermediul serviciului Call Center efectuarea următoarelor operaţiuni: modificarea convenţiei de consum; scutirea/ reintroducerea la plata taxelor serviciului public de Radiodifuziune , respectiv de Televiziune, în conformitate cu prevederile legale; modificarea unor date din contractul de furnizare a energiei electrice (adresă de corespondenţă, date de contact etc.); modificarea modalităţii de plată astfel încât plata facturilor să poată fi efectuată prin serviciul de Debitare Directă; rezilierea contractului de furnizare a energiei electrice.
După ce solicită agentului de la Call Center efectuarea operaţiunii , clientul primeşte prin poştă o scrisoare, formularele necesare şi informaţiile referitoare la actele ce trebuie anexate, atunci când acestea se impun. După completarea formularelor, clientul le trimite prin poştă, împreună cu actele solicitate, la adresa indicată în scrisoare, în baza cărora se face operaţiunea solicitată.
Noile servicii se adaugă celor oferite până acum clienţilor prin intermediul Call Center-ului E.ON Moldova Furnizare, respectiv informaţii referitoare la încheierea contractelor, tarifele în vigoare, facturare, posibilităţi de plată a facturilor, obţinerea de avize, taxele Radio şi TV, etc.
Serviciul Call Center poate fi apelat, de luni până vineri, între orele 7.00 şi 21.00, la unul din numerele de telefon:
0801 000 939 - pentru apeluri din reţeaua Romtelecom din toată ţara, tariful este local (intrajudeţean);
0235 305 555 - pentru apeluri din orice reţea, tariful este cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul.

Departamentul de Relaţii Publice şi Comunicare
E.ON România

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Operaţiuni noi prin Call Center la Eon.
 Vizualizări articol: 625 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Operaţiuni noi prin Call Center la Eon5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei