Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 7 ian 2009 - Anul XIV, nr. 3 (3989)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9737 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6664 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Nemulţumiri

OJPC a înregistrat 26 de reclamaţii în perioada sărbătorilor

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava a înregistrat în perioada sărbătorilor de iarnă un număr de 26 de reclamaţii care vizau activitatea prestatorilor de servicii, calitatea bunurilor nealimentare, precum şi a produselor alimentare.

Şeful OJPC Suceava, Elena Oanea, a declarat că „este vorba despre un număr mare de reclamaţii, iar cele mai multe dintre ele, şi anume 13 plângeri, îi vizează pe presatorii de servicii”.

Sucevenii au reclamat calitatea serviciilor turistice şi de alimentaţie publică, a celor de Internet, precum şi a serviciilor de taximetrie.

Alte nouă reclamaţii ajunse la OJPC vizează bunurile nealimentare, precum telefoane mobile, mobilier, încălţăminte şi bijuterii, iar patru reclamaţii au ca obiect bunurile alimentare.

Reclamaţiile cu privire la serviciile turistice (de primire cazare şi alimentaţie publică) vizează o pensiune din Suceviţa şi o pensiune agroturistică din Vatra Dornei.

 

Amendă de 3000 de lei

Elena Oanea a spus că un grup de turişti a reclamat calitatea necorespunzătoare a serviciilor oferite în cadrul pachetului turistic de Revelion, în special cele ce ţin de calitatea alimentelor. „Ca urmare a cercetării reclamaţiei s-au identificat mai multe abateri de la legislaţia privind protecţia consumatorilor, precum nerespectarea condiţiilor de depozitare stabilite de producători, prezenţa de alimente fără etichete cu elemente de identificare, alimente fără documente de provenienţă. Operatorul economic a fost sancţionat cu o amendă contravenţională în cuantum de 3000 de lei.

În cazul pensiunii din Vatra Dornei, Elena Oanea a spus că reclamaţia vizează servicii de cazare necorespunzătoare, lipsa dotărilor, lipsa căldurii şi a apei calde, neasigurarea liniştii în intervalele de odihnă, condiţii igienice necorespunzătoare. Această reclamaţie urmează să fie cercetată de către inspectorii OJPC în perioada imediat următoare.    

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului OJPC a înregistrat 26 de reclamaţii în perioada sărbătorilor.
 Vizualizări articol: 1302 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OJPC a înregistrat 26 de reclamaţii în perioada sărbătorilor0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei