Google
 
marţi, 4 mar 2008 - Anul XIII, nr. 53 (3734)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,6586 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,1342 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe Google+ Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |  Trimite pe Yahoo MessengerMessenger |   3 imagini |   ø fişiere video

Gimnastica antirid

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Pentru a avea un ten neted şi frumos trebuie să ştim că nu este suficient să-l curăţăm sau să-l dăm cu cremă, mai este necesar să facem şi câteva exerciţii, aşa-numita gimnastică antirid.

Aveţi nevoie doar de câteva minute pe zi şi de câteva sfaturi pentru a preveni apariţia acestor prime semne ale îmbătrânirii. Ceea ce trebuie să ştiţi este că momentul cel mai indicat pentru efectuarea exerciţiilor este dimineaţa, înainte de machiaj. Exerciţiile vă vor tonifia muşchii feţei şi îi vor menţine în formă pe parcursul întregii zile. Pentru început, masaţi uşor întreaga suprafaţă a feţei, pentru a încălzi pielea şi a accelera circulaţia sanguină. Pentru ridurile de pe frunte trebuie să puneţi ambele mâini pe cap, în aşa fel încât degetele mari să fie în spatele capului, iar celelalte în faţă, paralel cu fruntea. Masaţi pornind de la mijlocul frunţii către tâmple, apoi de deasupra sprâncenelor în sus. Pentru ridurile din zona ochilor, folosindu-vă de degete, trageţi pielea către tâmple.

Masajul pleoapelor.

De asemenea, pentru tonifierea pleoapelor, fixaţi un deget în zona arcului sprâncenei şi împingeţi către frunte. Menţineţi pielea ridicată timp de câteva secunde, apoi luaţi degetul. Repetaţi această mişcare de cel puţin trei ori. Închideţi ochii, apoi masaţi uşor pleoapa superioară cu ajutorul degetului arătător, dinspre interior spre exterior. Când faceţi aceste mişcări, încercaţi să deschideţi ochii, în timp ce cu degetele opuneţi rezistenţă. Pentru ridurile de la colţul ochilor, numite şi talpa gâştei, plasaţi un deget deasupra colţului ochiului şi altul sub el şi încercaţi să le depărtaţi cât mai mult posibil.


Ridurile din zona gurii.

Pentru ridurile din zona gurii aşezaţi mâinile de o parte şi de alta şi trageţi uşor pielea spre exterior. Ţineţi buzele în formă de „O” şi încercaţi să închideţi gura opunând rezistenţă cu degetele.

Un mic truc pentru a evita formarea ridurilor în zona gurii este acela de a pronunţa cât mai des posibil cuvintele „prună”, „pom” sau „pară”.

Pronunţaţi, de asemenea, cât mai des consoana „x” sau vocala „a”.

Pentru ca exerciţiile să fie şi mai eficiente, acestea trebuie însoţite de un regim alimentar echilibrat, din care să nu lipsească fructele şi lactatele. Extrem de importantă este şi respectarea orelor de somn. De asemenea, nu neglijaţi demachierea, care trebuie făcută în fiecare seară, atât pe faţă, cât şi pe gât.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Gimnastica antirid.
 Vizualizări articol: 1395 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gimnastica antirid0.05

Iulius Mall Suceava
AnnaCori
Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   P P P trimis de
( 4 mar 2008, 17:07:37
Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para, Pruna, Pom, Para,

DEJA A INCEPUT SA FUNCTIONEZElaughing

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Elia Studio - Salon de infrumusetare
Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Consideraţi Legea antifumat în spaţiile publice o măsură bună?

Da
Nu
Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Castraveţi la frigăruie (Ukorky no rajnikock)- reţetă slovacă- 350g castraveţi 200g cârnăciori mici de bere, picanţi1 frunză de dafin5 boabe de piper1/2 linguriţă boia de ardei1 lingură oţet400ml apă1 ou2 linguri muştar200ml lapte60g făinăulei pentru prăjitun... Citeşte