Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 4 mar 2008 - Anul XIII, nr. 53 (3734)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9758 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6712 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Contracte nerespectate

Abonaţii UPC, păcăliţi grosolan

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Sfidare pe faţă. De asta au parte sucevenii care şi-au încheiat recent contracte cu firma UPC România, care oferă servicii de televiziune, internet şi telefonie.

Clienţii acestei firme au sesizat, chiar din prima lună de facturare, că una dintre cele mai importante prevederi din contract, cea care vizează scutirea de TVA pentru abonamentul de bază, nu este respectată.

Reprezentanţii firmei recunosc că dreptatea este de partea clienţilor, dar pun totul pe seama unei greşeli şi susţin că la mijloc este vorba doar de cazuri izolate.

La Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Suceava, numai de la începutul anului au ajuns şase plângeri împotriva acestei firme. În două cazuri au fost aplicate amenzi drastice împotriva UPC.

 

Jonglerii cu TVA-ul

Oferta UPC lansată la finele anului trecut arată foarte tentant. Pachetul UPC 3Play Small, care include servicii de internet, telefonie şi televiziune, a fost promovat la tariful de 50 de lei, cu TVA inclus. Şi în contractul încheiat între abonat şi firmă regulile jocului rămân aceleaşi. Mai multe persoane din Suceava au sesizat însă că odată cu prima factură prevederile din contract au fost încălcate.

Elena P. din municipiul Suceava a încheiat, pe 22 octombrie 2007, un astfel de contract. Negru pe alb, conform contractului, „Pachetul UPC 3Play Small, include serviciul Internet Small, UPC TV Small (Basic analogic), serviciul telefonie Small şi are tariful lunar de 50 RON (TVA inclus)”.

Încă din prima lună de facturare, clienta a avut o surpriză neplăcută. Pachetul de bază era tarifat la 50,41 de lei, în timp ce TVA-ul de 19% era calculat separat. În aceste condiţii, super oferta celor de la UPC devine brusc mai puţin tentantă şi mai apropiată de valorile percepute pe piaţă. Şi în a doua lună de facturare situaţia a rămas aceeaşi, tarifele percepute neavând inclus TVA-ul.

 

Răspunsul celor de la UPC

După ce i-am contactat pe reprezentanţii UPC am fost îndrumaţi să luăm legătura pentru lămuriri cu Dana Dobrescu, PR Manager în cadrul firmei. După ce a văzut factura, aceasta a recunoscut că respectivul client are dreptatea de partea sa. Totul a fost pus pe seama unei greşeli, care ar urma să fie imediat remediată. Vă prezentăm în cele ce urmează răspunsul celor de la UPC.

„Recent compania noastră a schimbat sistemul IT de management al clienţilor, şi, ca urmare, şi sistemul de facturare. În perioada de tranziţie de la un sistem la altul, este posibil ca în cazul unora dintre clienţii noştri, cum este cazul doamnei Elena P., să existe, pentru o scurtă perioadă, discordanţe între valoarea abonamentului precizată în contract şi cea din factură. Acestea sunt cazuri individuale, care sunt tratate punctual de către echipele UPC şi rezolvate în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care clientul a fost facturat în plus, i se acordă reducere aferentă pe factura lunii următoare. De asemenea, reprezentanţii companiei din Centrele de Relaţii cu Clienţii acordă o atenţie deosebită în această perioadă facturilor pe care le prezintă la plată clienţii UPC, pentru a ne asigura de corectitudinea acestora. Le recomandăm acelor clienţi care au sesizări legate de factură să sune la numărul call center naţional 031 1000 872. Pentru clienţii UPC, numărul pentru sesizări este apelabil gratuit din reţeaua UPC şi poate fi format sub formă scurtă, 872”.

 

Nemulţumiţi de servicii şi de clauzele din contract

Problema cu TVA – ul nu este singura nemulţumire a clienţilor firmei din Suceava. După cum aminteam, şase plângeri împotriva UPC au ajuns în acest an la OJPC Suceava. Acestea au vizat serviciile de proastă calitate ori nerespectarea unor clauze din contract. Una dintre plângeri a fost considerată din start fără temei de inspectori, în timp ce în cazul celorlalte cinci s-a trecut la efectuarea de cercetări. Patru dintre ele au fost deja soluţionate, trei dându-le dreptate clienţilor. Dacă într-un caz firma a scăpat doar cu un avertisment, problema fiind remediată în scurt timp, în cazul a două reclamaţii s-au aplicat sancţiuni drastice.

 

Amenzi de 7500 de lei în urma unei reclamaţii

Un bărbat din municipiul Suceava s-a plâns inspectorilor că lăţimea de bandă a internetului oferită de firmă nu atinge niciodată valoarea din contract, iar în aceste condiţii vrea să renunţe la servicii. Problema este însă că UPC percepe o despăgubire de 200 de lei pentru rezilierea contractului înainte de un an de la semnarea sa.

După ce au efectuat cercetări, inspectorii OJPC Suceava i-au aplicat firmei trei amenzi în valoare de 7500 de lei şi au obligat-o să-i rezilieze contractul clientului nemulţumit.

O sancţiune de 2000 de lei a fost aplicată pentru că în contract era prevăzută doar viteza maximă pe care ar atinge-o lăţimea de bandă a internetului, nu şi cea minimă. Inspectorii OJPC au stabilit că ilegală este şi clauza contractuală prin care clientul este obligat să-şi menţină contractul timp de un an de zile.

„Chiar dacă acorzi bonusuri ori reduceri, nu-i poţi impune unui client să stea alături de tine o anumită perioadă de timp”, a explicat Elena Oanea. Pentru această încălcare a legislaţiei firma a mai primit o amendă de 2500 de lei.

A treia sancţiune, tot de 2500 de lei, a fost aplicată pentru perceperea taxei de deconectare în caz de reziliere a contractului, care, au stabilit inspectorii OJPC, este, de asemenea, ilegală.

 

Promisiunile din promoţii, sărite în contract

Un alt sucevean s-a plâns că a semnat un act adiţional pentru mărirea vitezei internetului, noua facilitate, conform unei promoţiei intens mediatizate, urmând a-i fi acordată în termen de cinci zile de la semnarea contractului.

Reclamantul nu a primit serviciile nici după mai mult de zece zile, ba mai mult, în urma măsurătorilor făcute în prezenţa inspectorilor, a rezultat o calitate mai proastă a serviciilor de internet. De asemenea, în contract nu era prevăzut numărul de canale TV şi nici limitele maxime şi minime ale lăţimii de bandă a internetului. Pentru publicitate înşelătoare şi clauze de contract obligatorii lipsă, cei de la UPC au încasat o amendă de 5500 de lei.
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Abonaţii UPC, păcăliţi grosolan.
 Vizualizări articol: 3802 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.13/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.1 din 15 voturi
Abonaţii UPC, păcăliţi grosolan4.1515

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Pentru OPC-isti trimis de
( 4 mar 2008, 11:13:53
ba da va-ti pus rau de tot pe capul UPC, tot da-ati amenzi cu nemiluita.V-ati gandit cati bani o sa cheltuiti prin tribunale cu procesele de anulare a amenzilor ca doar nu credeti ca astia nu vor face contestatie.Sau mai degraba ati primit vreo indicatie de la varf ,pentru ca urmeaza sa vina o alta firma ?

2.   Nedumerire trimis de
( 4 mar 2008, 11:21:36
Se zice in articol "Inspectorii OJPC au stabilit ca ilegala este si clauza contractuala prin care clientul este obligat sa-si mentina contractul timp de un an de zile."

TOTI operatorii de telefonie fixa si mobila au in contract o astfel de clauza !

Mai verificati !
3.   Atentie RDS trimis de
( 4 mar 2008, 11:24:11
Urmeaza la rand RDS. Partea de relatie cu abonatul este varza ... Sunt abonat de 12 luni si nu am primit nici o factura ! Am platit la casierie suma pe care o spunea casiera. Despre calitatea serviciilor nu mai spun.

Urmeaza sa fac o reclamatie scrisa la OJPC cat de curand !
3.1  RE: Atentie RDS trimis de
( 4 mar 2008, 12:10:47
cel putin la Rds nu este facturat Tva-ul separat....deci....bafta la reclamatii
3.2  RE: Atentie RDS trimis de
( 4 mar 2008, 12:53:29
Daca nu te pricepi macar taci ... exista obligatia legala ca pe factura sa fie evidentiat TVA, daca suma incasata contine TVA. Iar UPC si RDS sunt platitoare de TVA.
3.3  RE: Atentie RDS trimis de
( 4 mar 2008, 16:51:44
mi-am mancat nervii 1 an jumate cu RDS,o firma de tot ****ul!!!!
3.4  RE: Atentie RDS trimis de
( 5 mar 2008, 07:09:06
ceeeeeeee vorbesti???? da ce zici de rahatul de romtelecom(clicknet) unde ai abonament OBLIGATORIU 2 ANI si unde browserul se misca ca melcul si cade mai tot timpul. daca suni sa vezi ce e, aia spun ca de la tine e problema cica ai sters ceva sau antivirusul blocheaza( asta tot timpul , de parca abia vad un calculator si nu stiu cu ce se mananca).
3.5  RE: Atentie RDS trimis de
( 5 mar 2008, 10:04:56
Prietene care denigrezi Romtelecomul, tin sa te anunt ca si eu sunt tot pe UPC la ora actuala (sunt destul de multumit dar stiu ca este loc de mult mai mult) insa poate ti se misca tie greu browserul pentru ca aveai abonament de viteza mica. Am avut abonament la Romtelecom (ADSL pentru care, cu aceeasi suma timp de 1 an si jumatate am avut viteza - de la ei - crescuta de la 1,5 Mbps la 4 Mbps). Problema Romtelecomului o reprezinta preturile care sunt printre cele mai mari practicate pe piata de profil insa vitezele, tin sa te anunt, sunt printre cele mai bune si mai apropiate de ceea ce scrie in contract ca sa nu mai zic ca ideea de 99,9% uptime doar la Romtelecom am vazut ca se respecta. Poti sa crezi ce vrei, am avut in 3 locatii diferite (ca oras, ca zona a tarii) abonamente la Romtelecom si nu avea cum sa fie peste tot la fel de bine daca erau asa de incapabili sau rau-voitori.

Asa ca inainte de a vorbi mai bine studiaza problema mai amanuntit.
4.   "greseala" persista trimis de
( 4 mar 2008, 11:33:14
desi sesizarea s-a facut cu mult timp in urma, dupa cateva luni se pare ca cei de la UPC factureaza la fel... Am primit o factura identica cu cea descrisa mai sus pentru acelasi tip de abonament.... Deci... nici ca le pasa...

5.   UPC trimis de
( 4 mar 2008, 11:52:26
bine ca cei de OJPC s-au sesizat si au luat masuri

fac modificari de la o luna la alta,fara nici o justificare

cand se modifia contractul nu mai poti avea nici o opinie, este gata redactat si trebuie semnat " vrei nu vrei, bei grigore aghiazma"
6.   Tepuiti trimis de
( 4 mar 2008, 12:30:58
UPC suck's, daca va luati teapa. Dupa c RDS a prins putere, acum la UPC e "foame de bani" (stiti voi melodia). Fara TVA, fara numar, fara numar....
7.   Asa ceva nu se poate trimis de
( 4 mar 2008, 12:39:36
Relatia cu clientii lasa de dorit , serviciile lor lasa de dorit , in spatele tuturor ofertelor si "avantajelor" care ei spun ca le ofera clientilor exista doar un singur lucrul => marketing si nimic mai mult.

Este strigator la cer ca in anul 2008 suntem pacaliti grosolan iar marele operator UPC isi incarca conturile de pe urma noastra.

Fratilor exista si alti operatori pe piata , nu fiti statornici VOTATI SCHIMBAREA!!!

7.1  RE: Asa ceva nu se poate trimis de
( 4 mar 2008, 12:54:46
Poate ne spui la care operator esti abonat ... ca teapa am luat de la toti RTC, UPC si RDS, in aceasta ordine.
7.2  RE: Asa ceva nu se poate trimis de
( 4 mar 2008, 13:20:27
zi un furnizor care taie chitante si care nu pacaleste multimea
7.3  RE: Asa ceva nu se poate trimis de
( 4 mar 2008, 15:09:46
pt. fostul abonat upc sa se duca in CONGO ca acolo nu se plateste tv-A
7.4  RE: Asa ceva nu se poate trimis de
( 4 mar 2008, 16:53:26
am fost abonat rds 1 an,acu sunt la upc cu abonametul de 20 mbs. vreau sa zic ca nu e nici un 20 mbs,maxim 2 mbs ****i in gura de jegosi!!! unde dracu sa ma mut????
7.5  RE: Asa ceva nu se poate trimis de
( 4 mar 2008, 18:24:14
muta`te la marmacielaughing
8.   Mutatziva trimis de
( 4 mar 2008, 12:57:25
eu sunt pe rds si sunt multumit...am net si telefon la 50 de lei, factura nu vin pt k sunt trimise de la bucuresti si se pierd pe drum sau asa ceva mi sa spus...trebuie k sa nu stii ca ai de platit la sfarsitul lunii, cat despre net...e pe baza de fibra optica si am viteza de download minim 350 de kb/s.
8.1  RE: Mutatziva trimis de
( 4 mar 2008, 13:27:51
Esti tare credul. Daca nu ai factura el nu plateste TVA (deci isi permite sa reduca pretul) => fura bani in mod indirect de la noi toti.

2) la UPC cu 50 lei teoretic primesti 1024 kbs, tel si CATV (cablu tv)

.....mai calculeaza si pune in balanta ofertelebig grin
8.2  RE: Mutatziva trimis de
( 4 mar 2008, 14:30:31
Vezi ca trebuie sa iti schimbi contractul cu cei de la RDS , eu am internet si telefon (minute incluse : 500 rds , 50 romtelecom , 30 mobil ) cu 25 de ron/luna.
8.3  RE: Mutatziva trimis de
( 4 mar 2008, 15:00:32
IULIANY05 esti tare de tot si la matematica si la economie;

ca sa nu plateasca tva ar trebui sa nu iti dea chitanta cand platesti, iar 1024 kbps este o viteza exagerat de mica pt 50 RON !!!!(mai pune in calcul ca este share nu garantata)
9.   Vaca buna de muls trimis de
( 4 mar 2008, 13:27:10
asta sintem si vom ramine inca mult timp de aici incolo,articolul asta e o mica glumita,daca ne apucam de scociorit vedem cum negru pe alb si contractele cu astia de la eon si de la telefonie si de la gaze,etc ...nu sint tocmai corecte.De ce le semnam ca orbii ?,pentru ca nu au concurenta si daca faci obiectii pe marginea continutului contractului iti rid in nas si te trmit la plimbare,incercati pentru a va edifica cu eonul.
10.   Necazurile, pricinuite de ei,daca se va uita cinev trimis de
( 4 mar 2008, 14:12:28
Trebuie sa-i controleze mereu si sa coopteze pe cineva si din partea consumatrului pentru a se limpezi situatia! Sunt de mult la RDS si Ups si mereu apar probleme cu ei, legat de viteza netului, programe, abonamente scumpe si servicii la limita suportabilului,. etc. si nu se rezolva!... Ce-i mai rau este ca nu poti ajunge la sefi, ca ori nu-s in localitate, sunt ocupati, ori pur si simplu nu te primesc! NU stiu daca ei au vre-un interes sa cunoasca cu adevarat situatia reala!?

Ar fi bine sa ne tineti la curent cu aceste servicii cit mai des (lunar), poate ca vom reusi sa demascam, treptat, toate necazurile necazurile, pricinuite de ei,daca se va uita cineva la noi!...
11.   Vrajeala trimis de
( 4 mar 2008, 14:25:55
chiar vreau sa va intreb ceva.........eu am vrut sa-mi reziliez contractul pentru ca nu am fost multumita de serviciile ce mi-au fost oferite si mi s-a spus ca daca vreau sa reziliez contractul in mai putin de un an de cand sunt la ei voi [plati 200 lei cheltuielile de instalare...........este legala aceasta practica?

12.   RDS e tare trimis de
( 4 mar 2008, 14:57:09
UPC e de ****, fara nici o indoiala.

si RDS la fel..

dar , daca e sa aleg intre UPC si RDS prefer RDS de 1000 de ori..
13.   Se joaca cu banii nostri trimis de
( 4 mar 2008, 15:55:46
De cand UPC a preluat Astral treburile merg din ce in ce mai prost(se prefigureaza falimentul?).Specialistii au plecat din cauza salariilor de mizerie si a stresului provocat de noul sistem de management.Totul e minciuna si au devenit o masina de stors bani de la fraieri.Pacat! Astralul incepuse bine.Astia au ramas sa vanda blana ursului din padure(asta fac americanii in Romania)
14.   Talharii trimis de
( 4 mar 2008, 16:03:57
talharii de la upc o sa-si bage cablu tv in c--r in curand il scumpesc lunar si ma trezesc cu el taiat cand mie mai drag. sunt cu netul si telefonul pe rds sunt foarte multumit amandoua sunt 250 si astept sa vina si cu cablu tv sa le pot ranji in nas celor de la upc
15.   Oferta trimis de
( 4 mar 2008, 16:06:26
Sunt de 1 an abonat la rds, dar am numai internet, desi la intocmirea contractului mi s-a spus ca in 2 luni de zile va veni si telefonia. A tecut 1 an dar nimic. Mentionez ca locuiesc in Burdujeni. Stie cineva cand baga astia si telefonia ?
15.1  RE: Oferta trimis de
( 4 mar 2008, 16:27:20
eu am internet si telefon si merge foar ok de la rds. e in burdujeni dar e pe firma abonamentul. am vazut ca lucreaza cu echipele la tras cablu optice. intreaba la ei cind va fi gata. de telefonie mobila rds stiti ceva ?
16.   Sunt abonat RDS trimis de
( 4 mar 2008, 16:36:40
Fratilor devine din ce in ce mai amuzabila discutia noastra. Sunt abonat RDS acasa si la servici am un abonament de banda larga tot de la RDS.Sunt un client multumit din toate punctele de vedere, relatia cu clientii este una transparenta ; raportul pret / calitate este unul ok.Mentionez inainte de a fi abonat RDS am fost un client destul de multumit fata de serviciile UPC dar asta totul pana intr-un punct cand angajatii si-au batut joc de problemele mele.

Ca si o comparatie , serviciile UPC au stagnat iar din zvonurile pe care le-am auzit RDS-ul da drumu la telefonie mobile 3G cu o oferta de pana 50% mai ieftina fata de toti operatorii mobili.

Din punctul meu de vedere ca si o parere impartiala RDS-ul este mult mai orientat catre client iar eu de cate ori am avut nevoie de explicatii .. le-am primit.
16.1  RE: Sunt abonat RDS trimis de
( 4 mar 2008, 18:31:13
s`a dat drumu la 3G . . .
17.   Intotdeauna upc trimis de
( 4 mar 2008, 17:47:44
bai astia nu au bun simt ,ne tin la cozi de ne ies sarmalele..au cite o casiera care e deja stresata de un mitocan care nu se mai dislepeste de ghiseu pina nu incarca bine cu apelative la adresa ei de parca ea e vinovata de politica de ...,apoi vine cite unu si ti umple capul cu concorenta de te lasi lehamite sa mai platesti factura.oare astia au politica sa se f... singurei cu mina lor.....
18.   RDS trimis de
( 4 mar 2008, 19:49:10
>>in Burdujeni aste siBLU_telecom...si sint multumita de serviciile lor de cablu si net.
19.   Bataie de joc trimis de
( 4 mar 2008, 19:57:49
mama mea are 89 de ani , i-am pus si ei cablu acum doi ani, deoarece in zona unde locuieste nu putea prinde nici un post, dar cei de la UPS o obliga sa se uite si la HBO; ma lupt cu ei de 2 ANI, in fiecare luna ii vine si factura pentru HBO ! a avut si XXL !
20.   UPS trimis de
( 4 mar 2008, 20:53:19
vreau sa iau legatura cu autorul articolului pentru a ma ajuta sa rezolv problema mamei
21.   De tot risul astea de la UPS trimis de
( 4 mar 2008, 21:22:03
DRUM SIGUR SPRE FALIMENT
22.   Unul trimis de
( 4 mar 2008, 22:03:06
am fost ab UPC si nu mai sunt pt ca nu au cum sa imi furnizeze unde locuiesc acum. SINCER am fost fff multumit a picat de 3 ori maxim 24 ore cumulat in 3 ani.COMPARATIV cu rds...... le pica netu precup cad picaturile de ploaie. Acum sunt conectat la o firma care preia de la RDshit si sincer le cade ori conexiunea principala din judet(90% cazuri) ori legatura cu firma la care sunt conectat (10 %). Asta e o politica ori de ziar ori de la cei de SUS. Cunosc N cazuri dar probabil sunt singurul care citeste porcariile astea. Sunt si lucrurile din articol partial adevarate se mai intimpla dar se si rezolva daca stii sa vb si unde sa vb. Voi ce ati scris comentariile nu cunoasteti lucrul cu oamenii de N feluri. UPC de nota 10
23.   Mocaiala trimis de
( 4 mar 2008, 22:23:30
la preturi de ca....si servicii de c..... in canada de exemplu internetul si chiar cablu e foarte scump si uneori si mai prost.Cel decalitate e scump si nu si-l permit totii ageamii care vor sa se f.....in direct pe web.Am inteles ca nici pe baieti nu-i plateste nici rds-ul si nici upc-ul.Pe fetele de la ghiseu le f... toata lumea si din spate si din fata....asa ca ce pretentii avem?Cei mai cistigati sunt patronii (care in tara lor nici nu sunt pe piata)Acolo la mama lor i-ar bate populatia cu bete-n c....r.Au gasit la noi citiva pupincuristi ,care fac temenele in fata lor pentru doi arginti, si cu ajutorul lor lovesc in populatia civila si nu numai.Traim in sarmana romanica ce va mai miarati?E parca singurul sector unde s-a stricat treaba?Priviti zona industriala si toata economia tarii,si nu mai terorizatiniste bietii slujbasi care cistiga cu mare umilinta o bucata de piine.Orientati-va spre casa poporului sau spre urne la alegerile viitoare!
23.1  RE: Mocaiala trimis de
( 5 mar 2008, 10:06:21
Mutate draga in Canada...si lasane...ca ne plictisesti....auzi la el compara Canada cu Romania...revinoti frate:))
24.   Povesti trimis de
( 4 mar 2008, 22:32:06
ba unii nici nu stiu ce-i ala contract ,mai ales cind e facut cu schepsis ,poti sa stai in cap si-n****ca nu ai ce sa faci.Nu va puneti cu upc_ul ca sunteti depasiti.Nu i-a dat nimeni nici o amenda ca ar trebui sa amendeze o gramada de operatori de servicii ,dar mai ales de bunuri.E campanie naspa ,ca asa-i la noi .Daca scuipa unu asupra cuiva vin o suta si borasc ca sa-l sufoce.Pilda cu piatra la romani e pe invers .In loc sa lase piatra jos romanii se omoara cu pietre si apoi mor in extaz .
25.   Pentru bucovina trimis de
( 4 mar 2008, 22:40:14
ba ,daca ai facut contract lu mata la pachet cu hbo si xxl ce mai vrei?

te-au obligat ei sau te-ai bucurat ca-i mult si moca? acu ce vrei?

Si eu cind mi-am luat masina de spalat am crezut ca-mi da moca si un cuptor cu microunde ,dar am luat teapa .Si acu ce insemna sa ma duc la protectia consumatorului sa-i reclam pe cei care au luat bonus si sa cer si eu/

asta este ,norocul prostului.Dar daca nu casti ochii si n-ai citeodata noroc,iar altii au nu inseamna ca toti sunt hoti ci mai degraba ca tu esti neinspirat .Mai tre sa fie si de astia ca altfel nu te-ai mai puytea lauda ca esti tu norocos si ai dat vreo lovitura

26.   Abces trimis de
( 4 mar 2008, 22:55:24
s-a inflamat mamaliga?La voi la servici nu-i aceeasi situatie?Eu lucrez la stat ca sa zic asa si tot prostii fac cartile.Da aici la privat.....Am auzit ca upc-ul asta e condus de sus in jos doar de caracude care fac polititci de c---at.Nu mai departe la noi in oras stiu vreo doi baietasi si vreo doua fatuci,care nici habar n-au avut de scoala la vremea lor si am auzit ca-s mari sefi pe-acolo.Nici nu-i de mirare ca merge treaba cum merge.asa inapoiati cum erau agapestii stiau meserie .De asta au pornit afacerea ca le aveau.Astia continua afacerea din alte considerente.Respectiv ca sa faca bani nu de amorul artei.Cred ca au profit cu virf si indesat cu toate promotiile si campaniile pro si contra.Basca forta de munca aproape gratiuta.Cind mi-a zis unu de la upc cit cistiga ,m-am gindit ca-i subuman si ca daca as fi de la fortele de munca sau protectia muncii,si avea putere, i-as interzice Da ma intorc si zic:suntem in romania si asta ne ocupa tot timpul.

27.   RDS ca si UPC si Clicknet trimis de
( 5 mar 2008, 07:39:21
A fost faultat UPC si va urma si RDS 100% ca din cate se stie si mai ales dupa numarul ce til dau la reclamatie cei de la rds, in 2 zile s-a schimbat cu 100 cifre , inseamna ca cei de la rds au foarte multe reclamatii....deci RDS pazestete ca tu vei lua cele mai mari amenzi . Acum tu razi de UPC dar dupa ce va trece OJPC-ul pe la tine va rade UPC-ul de tine ca a scapat muuult mai usor.RDS-ul se lauda ca si UPC-ul cu servicii tari, dar ti le da cu portia , cu gunoaie, cu intreruperi si chiar uneori te lasa fara ele. si cand suni la ei la relatii clienti te iau cu binisorul, iti spune ca se rezolva imediat si te lasaaa fara servicii minim 1zi. sau dupa caz daca insisti cu minim 4 telefoane in 1 ora vim si baietii fericiti de la vinul fiert, sau de nu sunt bauti stau si se rad ca animalele la poarta noua la switchurile din scara cu probleme. halal firme pe piata romaneasca. Nu stiu sa isi respecte clientii, si pacat de roman ca nu stie , si nu este informat despre unele aspecte legislave
28.   Jenant! trimis de
( 5 mar 2008, 08:26:33
Cred ca cei de la RDS nu stiu in mare parte ce e aia banda de 1;10;20 Mb!Daca la RDS cade netul cand respiri mai tare,la UPC in 2 ani de cand sunt la ei a cazut de 2 ori.Am 10 Mb si merge in draci,tel si tv si nu sunt probleme.Verificati fratilor viteza cu speedtest si o sa va dati seama ce net aveti.Totusi,fata de ce se posteaza aici,UPC ramane cel mai bun.Deocamdata.Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar la firma de cartier la care eram abonat si "aveam" net plangeam zilnic.De ce ? Pai,aveam si nu aveam net,de 2-3 ori pe zi.Cu pachetul de 100 ron de la UPC(net pe banda de 10 Mb,telefon gratuit in toate retelele fixe si tv pachet extrabasic 69 canale),sunt super multumit.Cand o sa apara tv digital la SV ne v-a fi si mai bine!Asadar,as recomanda sa incercati la UPC si mai discutam.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Daca maine ar avea loc alegerile locale pentru functia de primar al municipiului Suceava, pe cine ati vota?

Marian Andronache – Alianța Dreapta Unită
Cătălin Axinte - AUR
Lucian Harșovschi – PNL
Andrei Neșculescu – S.O.S.
Vasile Rîmbu – PSD
Teodora Munteanu - independent

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Castraveţi la frigăruie (Ukorky no rajnikock)- reţetă slovacă- 350g castraveţi 200g cârnăciori mici de bere, picanţi1 frunză de dafin5 boabe de piper1/2 linguriţă boia de ardei1 lingură oţet400ml apă1 ou2 linguri muştar200ml lapte60g făinăulei pentru prăjitun... Citeşte