Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 22 ian 2009 - Anul XIV, nr. 16 (4002)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9763 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,6386 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Muzica în format digital, mai vândută decât CD-urile până în 2013

Muzica în format digital va ajunge să se vândă mai bine decât cea inscripţionată pe CD-uri în următorii patru ani, până în 2013, este concluzia unui studiu al companiei de cercetare de piaţă Forrester Research, informează Le Figaro

Concluziile studiului au fost confirmate la cea de-a 43-a ediţie a târgului de conţinut media MIDEM, unde participanţii au constatat că veniturile de pe urma muzicii imprimate pe suport fizic scad mai rapid decât cele atrase de melodiile în format digital. Potrivit Forrester Research, muzica în format digital va avea o cotă de 53% pe piaţa din Europa în 2013 şi de 57% în 2014.

Având în vedere predicţiile privind valoarea pieţei, aceasta trebuie să evolueze semnificativ pentru a ajunge la nivelul estimat, în condiţiile în care muzica în format digital reprezintă în prezent 12,5 % din piaţa franceză. În Marea Britanie, 16 % din veniturile pieţei sunt generate de muzica digitală, potrivit Federaţiei Internaţionale a Industriei Fonografice (IFPI).

Cumulând descărcarea de muzică de pe Internet şi pe telefonul mobil, precum şi soneriile mobile, este posibil ca piaţa de profil să înceapă din nou să crească în 2011, potrivit Forrester. Majoritatea veniturilor vor fi generate de acordurile de licenţă încheiate cu serviciile digitale.

"Singura modalitate de a concura cu ceea ce este gratuit este să distribui conţinut gratuit. Succesul viitorului are la bază monetizarea consumului, nu distribuţia", a precizat autorul studiului, Mark Mulligan, vicepreşedinte şi director de cercetare al Forrester Research.

Pentru că nu se poate baza pe cheltuielile tinerilor, în condiţiile în care majoritatea îşi transmit unii altora melodiile descărcate, muzica va obţine venituri de pe urma companiilor care "vor investi în muzică digitală pentru a promova alte produse, fie plătind publicitate în reţelele de socializare muzicale (MySpace Music) sau finanţându-şi propriile servicii (Nokia Comes With Music)", consideră el, apreciind că veniturile de pe urma muzicii digitale ar putea ajunge la 1,2 miliarde de euro în 2014, faţă de 122 de milioane de euro în 2008.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Muzica în format digital, mai vândută decât CD-urile până în 2013.
 Vizualizări articol: 535 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Muzica în format digital, mai vândută decât CD-urile până în 20130.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Fapt divers

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei