Range Rover se află în prima etapă a erei sale moderne, specialistul mașinilor de teren adoptând schimbări profunde la nivel vizual, tehnic și ecologic. Noul Evoque se vrea puntea dintre tradiție și modernitate, un model care aduce acel suflu de prospețime într-o familie respectabilă. Pe piața românească primele exemplare vor sosi în septembrie.
În țara noastră prețul de lansare este de 28.890 de euro. Evoque va fi regăsit atât ca model cu tracțiune 4x2 (față) cât și 4x4 (integrală).
Diferențele estetice între cele două versiuni practic nu există, singura deosebire fiind doar perechea de uși pentru pasagerii din spate. Similare sunt și versiunile de motorizare propuse pentru ambele variante, Range Rover oferind un turbodiesel de 2,2 litri care produce 150 de cai putere – disponibil pe un model cu tracțiune față (o premieră absolută pentru marca britanică) și un altul tot de 2,2 litri de 190 de cai putere combinat cu un sistem de tracțiune integrală.
Un propulsor cu benzină de 240 de cai putere și o cilindree de 2.0 litri completează gama noului model de intrare în familia Range Rover.
Producătorul susține că motorizarea de 150 CP emite sub 135 grame CO2 pe kilometru, o performanță imposibil de atins cu numai câțiva ani în urmă de un SUV chiar și talia acestui Evoque.
În ceea ce privește agregatul pe benzină denumit și Si4, acesta este echipat cu un sistem de gestiune pentru deschiderea valvelor, inecție directă și sistem turbo pentru o utilizare optimă a resurselor și performanțe dinamice superioare. Versiunea Evoque Si4 este capabilă să sprinteze în 7,1 secunde de la 0 la 100 km/h.
Printre dotările enumerăm de sistemul de asistare la parcare oferit premieră, sistemul de monitorizar a unghiului mort, faruri adaptive, sistem de supraveghere video, scaune, volan, și pabriz încălzit.