Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 10 feb 2011 - Anul XVI, nr. 33 (4631)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9764 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,65 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Toyota Auris Hybrid la fel de economic precum un diesel

Toyota şi-a cucerit de foarte mult timp statutul de lider mondial al hibridelor. Anul acesta, japonezii vor plusa cu încă o versiune ecologică, de această dată dedicată special pieţei europene. Noul Auris HSD – Hybrid Synergy Drive, este cel de-al patrulea automobil „verde” Toyota, ce va întări poziția de lider global în sectorul hibridelor. Spre diferență de restul versiunilor Auris HSD dispune de doar două niveluri de echipare.

Life este nivelul de intrare Sol și are un prețde 24.200 de euro, în timp ce pentru a doua linie de echipare denumită Executive se va plăti cu 2.000 de euro mai mult.

Hibridul Auris se va baza în totalitate pe tehnologia conceptului cu acelaşi nume ce şi-a făcut debutul în urmă cu un an la Frankfurt. Astfel, grupul propulsor aflat sub capotă dispune de unitatea pe benzină de 1.8 litri ce dezvoltă 99 de cai putere şi un motor electric de 80 de cai putere. Puterea combinată a celor două motoare generează 136 de cai putere.

Consumul mediu declarat de Toyota de 3,8 litri/100 km, în condițiile în care mașina cântărește 1,8 tone. Emisiile de 89 g CO2 pe kilometru poziționează modelul compact japonez pe primul loc în topul celor mai ecologice hibride din lume.

Comparativ cu model obişnuit, Auris HSD beneficiază de numeroase modificări aerodinamice aplicate în dreptul spoilerelor, grilei, în timp ce garda la sol este coborâtă cu câţiva milimetri.

Podeaua este mai plată pentru fluidizarea curenţilor de aer, iar bara de protecţie spate va primi un difuzor care va permite în final obţinerea unui coeficient aerodinamic de 0.28, unul din cele mai bune în clasa compactă.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Toyota Auris Hybrid la fel de economic precum un diesel.
Dezmembrări Camioane Suceava •  •  •  •  •  •  • 
 Vizualizări articol: 464 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toyota Auris Hybrid la fel de economic precum un diesel0.05

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Auto

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei