Škoda păşeşte cu încredere pe segmentul SUV. La patru ani la lansarea conceptului Yeti, cehii încep comercializare versiunii de serie ce păstrează numele şi elementele de design ale acestuia.
Noul model a debutat oficial şi pe piaţa românească, la un preţ de bază de 15.466 de euro cu TVA.
Modelul are o lungime de numai 4,2 metri şi o caroserie în cinci uşi. Gama de motoare este formată din cinci agregate din care două pe benzină de 1.2 TSI de 105 cai putere şi 1.8 TSI de 160 de cai putere la care se adaugă trei versiuni turbodiesel, toate de 2,0 litri cu 110, 140 şi 170 de cai putere. Noul Yeti este livrat în versiunea cu tracţiune faţă dar şi 4x4, acesta din urmă fiind regăsită doar în combinaţie cu propulsoarele diesel de 140 şi 170 CP cât şi benzină de 160 CP.
În funcţie de nivelul de echipare, jantele pot fi de 16 sau 17 inch.
Deşi vorbim de un SUV de dimensiuni compacte, flexibilitatea este inclusă în meniu. Cele trei scaune spate, care pun în lumină conceptul VarioFlex, pot fi rabatate sau demontate individual, scaunele laterale pot fi reglate pe lungime, dar şi transversal, în condiţiile în care scaunul central este demontat. Scaunele faţă oferă o bună stabilitate laterală iar poziţia ridicată pe scaun garantează o vizibilitate superioară asupra traficului.
Yeti dispune de trei versiuni de echipare, Active, Ambition şi Experience.
Construit pe aceeaşi platformă cu versiunea Octavia Scout şi VW Tiguan, noul crossover Škoda dispune de o echipare standard bogată şi o gamă extinsă de sisteme de asistenţă electronică. Cehii oferă două versiuni, cu tracţiune faţă, şi integrală. Modelul este disponibil o transmisie manuală în 5 sau 6 rapoarte. Cea mai scumpă versiune Yeti costă 23.795 de euro cu TVA.