Ferrari a pus capăt agitaţiei şi speculaţiilor care domneau pe tema urmaşului pregătit să ia locul lui F430. Se numeşte F458 Italia şi va fi văzut abia în septembrie la Frankfurt, locul unde va fi oficializat debutul unui nou model remarcabil sub culorile Căluţului Cabrat.
Propulsat de un motor V8 cu injecţie directă, noul model are la dispoziţie 570 de cai putere ce se dezlănţuie la 9.000 rpm şi un cuplu maxim de 540 Nm livrat punţii spate.
Bolidul Ferrari poate atinge o viteză maximă de 325 km/h şi efectua demarajul de la 0 la 100 km/h în doar 3,4 secunde.
Propulsorul, cel mai economic agregat construit vreodată la Maranello, promite un consum mediu de 13,7 litri de carburant la 100 de kilometri parcurşi. Nu doar modificările aduse motorului, cu 8 cilindri dispuşi în unghi de 90 de grade, au contribuit la optimizarea performanţelor, ci şi aerodinamică atent studiată în tunelul de vânt. Dezvoltat sub atenta îndrumarea lui Michael Schumacher, noul F458 Italia are supleţea şi vigoarea specifică maşinilor Ferrari.
Designul realizat de geniul Pininfarina se inspiră oarecum din formele decapotabilei California. Noul bolid cântăreşte 1.380 kg şi dispune de o transmisie unică, F1-Trac, derivată din cutia de viteză a maşinilor de Formula 1.