Opel a ajuns la punctul terminus şi cu decapotabila mijlocie a gamei. Roadsterul GT devine istorie, după ce ultimul exemplar a ieşit zilele acestea de pe liniile de fabricaţie ale uzinei din Wilmington, SUA, singura locaţie unde era asamblat modelul german. Întâmplarea are loc la numai câteva zile după ce Opel a oprit producţia coupe-cabrioletului Tigra TwinTop, fabricat în Franţa.
Astfel, în momentul de faţă, singurul cabriolet care „supravieţuieşte” vicisitudinilor economice este Astra TwinTop, model care teoretic rămâne în picioare încă doi ani, până când o nouă generaţie va fi lansată.
GT, ca multe alte interpretări moderne ale unor modele legendare, nu s-a bucurat de aprecierea cuvenită, în ciuda faptului că a avut un start promiţător. Vânzările foarte slabe înregistrate mai ales anul acesta au provocat pierderi serioase, motiv pentru care oficialii companiei au decis oprirea definitivă a producţiei.
Spre exemplu, pe multe pieţe europene, GT abia reuşea să atingă 20% din totalul vânzărilor estimate, modelul Opel înclinându-se în faţa granzilor Mazda MX-5 şi BMW Z4.
Cabrioletul GT era singurul automobil cu tracţiune spate al producătorului german, cu un design atipic şi un motor turbo de 2.0 litri ce dezvolta 264 de cai putere. Cariera modelului s-a încheiat prematur, după numai trei ani de la debut. Opel nu intenţionează să lanseze un succesor al acestui roadster, GT urmând să fie disponibil doar până la lichidarea stocurilor existente.
În România, preţul de bază pentru Opel GT este de 31.805 euro cu TVA.