Fisker face parte din noul val de producători americani. În timp criza economică scutură giganţii General Motors, Ford şi Chrysler, aceeaşi criză scoate la suprafaţă nume noi, care până mai ieri se zbăteau în anonimat.
În primăvara lui 2008, Fisker a luat pentru prima oară pulsul pieţei europene, odată cu debutul conceptului Karma prezentat la Salonul Auto de la Geneva. O versiune de serie acestuia va fi disponibilă începând cu anul viitor, prin intermediul unei reţele de concesionari prezentă pe câteva pieţe cheie, cum ar fi Italia, Germania, Franţa, Spania, informează un oficial al companiei.
Modelul Karma este un sedan sportiv de lux cu patru locuri, ce are sub capotă un motor hibrid conceput de Quantum Technologies. Agregatul pe alimentare alternativă include un propulsor turbo de 2,0 litri cu patru cilindri, dotat cu injecţie directă de combustibil, capabil să dezvolte 260 de cai putere şi două motoare electrice care ridică puterea totală a motorului la 408 CP. Cu astfel de resurse sub capotă, Karma poate demara de la 0 la 100 km/h în doar 5,8 secunde şi atinge o viteză de top de 200 km/h. Bateriile acumulatoare pot propulsa sedanul pe o distanţă de maxim 70 de kilometri în timp ce autonomia totală a maşinii, atunci când se ia în calcul şi intervenţia agregatului pe benzină, se ridică la aproape 500 de kilometri. Splendidul Karma Sedan, este un model creat de doi ingineri europeni, un danez şi un neamţ, ce în trecut au lucrat pentru Aston Martin şi BMW.
Maşina poate fi alimentată la curent electric prin intermediul unui cablu amplasat în partea frontală, energia acumulată prin încărcarea de la priză fiind stocată într-un set de acumulatoare aşezate în zona dintre scaunele pasagerilor.
Fisker declară că europenii vor putea opta, pe lângă versiunea de faţă, şi pentru un diesel-hibrid ce va disponibil abia spre sfârşitul lui 2011. Americanii şi-au propus să vândă în primă fază 7.000 de modele. Preţul nu este cunoscut, însă în Statele Unite modelul se va vinde la un preţ de bază de peste 80.000 de dolari.